Οι "Shadowhunters" ξεκινάνε γυρίσματα στο Βανκούβερ τον Μάιο και ο τίτλος της σειράς θα είναι "Shadowhunters: The Mortal Instruments"


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!





  Φίλοι των "Θανάσιμων εργαλείων" που περιμένετε εδώ και πάρα πολύ καιρό να μάθετε ποια είναι η τύχη της τηλεοπτικής μεταφοράς του franchise σας έχω ευχάριστα...


Ανάσες παιδιά... Ανάσες...


  Όπως όλα δείχνουν το project έχει πάρει μπροστά για τα καλά και τον Μάιο που μας έρχεται. Αναμένεται να ξεκινήσουν τα γυρίσματα στο Βανκούβερ!!!




  Τίτλος της σειράς θα είναι "Shadowhunters: The Mortal Instruments". Σύμφωνα με πληροφορίες που βγήκαν στο φως της δημοσιότητας έχει ήδη αρχίσει να γράφεται το σενάριο και να στήνεται όλο το story plot.




  Ενώ ταυτόχρονα έχει αρχίσει και η επιλογή των συντελεστών, όπως μπορείτε να δείτε και στα screen shots που έχουμε επισυνάψει!!!






Σχόλια

  1. Τελεια!!! Επιτελους!!! Ανυπομονω τοσο πολυ, δεν αντεχεται τοση αναμονη!!! Με βλεπω κολλημενη στην οθονη να περιμενω να αρχισει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δανάη Τρελα,
      Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς!!! Και εγώ μια από τα ίδια βλέπω να κάνω!!! <3

      Διαγραφή
  2. Χαιρομαι πολυ που δε θα περασω μονη μου τετοια αγωνια!!! Και αναρωτιεμαι ποιους ηθοποιους θα επιλεξουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δανάη Τρελα,
      Την ίδια απορία έχω και εγώ!!! Πάντως έχω πάρει μεγάλη πίκρα που δεν θα είναι οι ίδιοι Μάγκνους Μπειν, Κλέρι Φρει και Σαιμον Λιους!!! <3 Γιατί στην ταινία ήταν απίθανοι!!! ;)

      Διαγραφή
  3. Ισχυει!!! Κυριως για τον Μαγκνους (♥) αλλα γενικα συμφωνω! Αλλα τι να κανουμε? Λιγη βασανιστικη υπομονη ακομα και θα μαθουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δανάη Τρελα,
      Βασανιστική!!! Πολύ καλά το έθεσες!!! <3

      Διαγραφή
  4. καλα το εψαχνα χτες και ανακαλυψα αυτα και εμεινα. Πρωτον, ειδα οτι μπορει να ανεβασουν την ηλικια των πρωταγωνιστων 2-3 χρονια (οχι το αγαπημενο μου αλλα τι να γινει). ΜΕτα ειδα οτι αρχιζουν τα γυρισματα και τσιριζα, και στο τελος ειδα οτι το καναλι που επελεξαν δεν ειναι το αγαπημενο στην Αμερικη, Παντως, και χαλια να ειναι εγω θα το δω. Ελπιζω να παει καλα και λυπαμαι που θα αλλαξουν την Κλερι και τον Μαγκνους, ηταν on point.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ακριβώς!!! Ούτε εγώ χάρηκα ιδιαίτερα αλλά τι να γίνει. Κάτι θα είναι και αυτό!!! <3 Και πίστεψε με δεν ήσουν ο/η μόνος/η που τσίριζες!!! ;) Και ναι ήταν και οι δυο ενα με τον χαρακτήρα τους. Κρίμα που θα τους αλλάξουν!!! :(

      Διαγραφή
  5. Ποπο!!! ταυτίζομαι και με τις τρεις κινουμενες εικονες που εβαλες σ'αυτη την αναρτηση!!! Μα καλά, ξεκινάνε γυρίσματα σε 2 μηνες και δεν μας εχουν πει ακομα το καινουριο cast;;; Θελουν να μας ΠΕΘΑΝΟΥΝ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Αλιφιερη,
      Και εγώ το ίδιο. Για αυτό τις εβαλα!!! <3 Και ναι ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΜΣ ΠΕΘΆΝΟΥΝ!!! Έχω συμφιλιωθεί πλέον με την ιδέα. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις