New World of Books for March...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




  Αυτό είναι το πρώτο μου βίντεο για το blog "Η φαντασία είναι το παν". Εδω θα βρείτε κάποια από τα βιβλία που πήρα αυτόν τον μήνα. Είναι μέσα και τα περισσότερα δώρα για την γιορτή μου, η οποία ήταν πριν λίγες μέρες!!! Συγνώμη για την ποιότητα του βίντεο αλλά τραβήχτηκε από κινητό. Επίσης, συγνώμη που κάποιες φορές χανόμουν. Είμαι ακόμα λίγο άρρωστη και είχα λίγο άγχος. Ελπίζω να χαρείτε το βίντεο. Περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλια σας.


Σχόλια

  1. Μπραβο! Και περαστικα... Ολα τα βιβλια που θελω να διαβασω και περιμενω να μεταφραστουν....Συνεχισε με τα βιντεο, νομιζω δεν υπαρχει κανενας ελληνας booktuber και θα ηταν τελειο να εισαι η πρωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3 Και μια συμβουλή: μην περιμένεις να βγούν στα ελληνικά. Θα βαρεθείς να περίμενες. Το έχω ζήσει και για αυτό σου το λέω. Προσπάθησε στα αγγλικά και μόλις βγεί με το καλό στα ελληνικά πάρε το και έστι!!! <3 Και ελπίζω να μην σας απογοητεύσω σε αυτόν τον καινούργιο τομέα που έπιασα!!! ;) ;) ;)

      Διαγραφή
  2. KATAPLHKTIKH IDEA XRYSA. APISTEYTH. KALH TYXH SOY EYXOMAI KAI POLLES EPITYXIES SE AYTO TO KAINOYRGIO KOMMATI POY EPIASES. AAAA KAI POLY POLY BINTEO. ELPIZV NA KANEIS KAI ALLO SYNTOMA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο video! Από αυτά τα βιβλία μου άρεσε περισσότερο το ''The perks of being a wallflower'', νομίζω. Έχω διαβάσει μόνο το Νυχτερινό Σχολείο και το λάτρεψα! Ποια άλλα αυτού του είδους μου προτείνεις? Συνέχισε με τα video!
    Υ.Γ Στα αγγλικά τα καταλαβαίνεις? Πήρα πέρυσι proficiency αλλά το να διαβάσω ένα ολόκληρο βιβλίο στα αγγλικά θα ήταν κάτι πρωτόγνωρο και παράξενο για εμένα. Νομίζω ότι δεν θα τα καταλαβαίνω όλα και ότι δεν θα ευχαριστηθώ το βιβλίο. Βέβαια δεν είναι κακό να δοκιμάσω....τι λες?
    Ευθυμία (14 χρονών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ευθυμία,
      Ευχαριστώ πολύ. Και αυτό το βιβλίο είναι πάρα πολύ ωραίο. Αξίζει να το διαβάσεις. Και χαίρομαι που σου αρεσει τόσο αυτή η λατρεμένη σειρά. Πήρες πέρυσι proficiency??? Ουάου. Συγχαρητήρια. Εγώ φέτος δίνω lower. Δηλαδή τον Μαίο. (Ο θεος βοηθός με αυτό.) Ναι τα καταλαβαίνω όλα. Απλά καμιά φορά τυχαίνει να μην ξέρω κάποιες λέξεις άρα πάω σε ένα αγγλικό λεξικό που έχω και το ψάχνω. Ναι να το δοκιμάσεις. Θα σε βοηθήσει πολύ πιστεύω. <3

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή! Εύχομαι να το πάρεις το lower! (αν και είμαι σίγουρη πως θα το πάρεις- έχεις κάνει πολύ καλή εξάσκηση με τόοοοσα βιβλία που έχεις διαβάσει!) <3
      Ευθυμία

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Ευθυμία,
      Χαίρομαι που βοήθησα. Και ευχαριστώ πολύ. (Και πίστεψε με στην κατανόηση σκίζω. Το μεγάλο θέμα είναι το γραπτό. Εκεί πατώνω. Στα υπόλοιπα είμαι μια χαρά.) <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις