Πρόσφατα δημιουργήθηκε στο Facebook σελίδα για την σειρά βιβλίων "Νυχτερινό Σχολείο" της C.J.Daugherty


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




  Αυτό απευθύνετε προς όλους όσους λατρεύουν την σειρά βιβλίων "Νυχτερινό Σχολείο". Πολύ πρόσφατα δημιουργήθηκε μια σελίδα στο Facebook με θέμα αυτά τα βιβλία. Την έφτιαξε μια φίλη μου που λατρεύει τον κόσμο του "Νυχτερινού Σχολείου". Και μου ζήτησε πρόσφατα να την βοηθάω. Μιας και ξέρει ότι είμαι αρκετά ενημερωμένη σχετικά με τα βιβλία. Μου ζήτησε να είναι δικιά μας σελίδα. Εκεί λοιπόν θα μαθαίνετε ότι καινούργιο συμβαίνει επί αυτού του θέματος. Η σελίδα: https://www.facebook.com/groups/881381208594839/?fref=ts Ελπίζω να σας βοηθήσει και να σας αρέσει!!!



Σχόλια

  1. Σας παρακαλώ μπορειτε να φτιαξετε μια ιστοσελιδα ,εσυ και η φιλη σου,και για αυτους που ΔΕΝ εχουν facebook??????ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ!!!!!!! Απλος λατρευω αυτην την σειρα βιβλιων και ειμαι τελειος πορομενη με αυτην!!!!!!!!!!!!! ΘΑ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΑ να εβλεπα μια ειδικη ιστοσελιδα,και τωρα που την βλεπω δεν μπορω να την δω!!!!ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!!!!! σε παρακαλω κανε μου αυτην την χαρη!!!!!!!!<3<3<3 ΑΠΛΟΣ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΟΥΝ ΠΑΡΑΑΑ ΠΟΛΥ ΑΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΕ!!!!!!!! ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Το ότι δεν έχεις Facebook δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να δεις τα όσα ανεβαίνουν εκεί. Μπορείς και παραμπορείς. Μόνο σχόλια δεν μπορείς να κάνεις και συγνώμη για αυτό. Τώρα να φτιάξω μια ειδική ιστοσελίδα με αυτό το θέμα... Χμ... Είναι λίγο δύσκολο. Έχω ήδη αυτό το blog το οποίο είναι μια φουλ απασχόληση. Έτσι και αλλιώς αν έκανα ειδική σελίδα θα αναρτούσα ότι αναρτώ και εδώ πέρα με αυτό το θέμα. Δηλαδή δεν θα ήταν κάτι το διαφορετικό. Άρα υπάρχει η πιθανότητα να το κάνω και αυτό αλλά όχι αυτήν την περίοδο. Συγνώμη που δεν έδωσα να απάντηση που μάλλον θα ήθελες. :(

      Διαγραφή
    2. Δεν πειραζει......δηλαδη στο facebook θα εχει τα ιδια που θα αναρτουσες και εδω???και επισης εγω δεν ξερω γιατι αλλα δεν μπορω να δω την ιστοσελιδα απο το λινκ σου......υπαρχει κανενας αλλος τροπος?????? και ευχαριστω για ολα και ξερω οτι δεν επρεπε να κανω την ερωτηση γιατι δεν θα ηταν καλο για σενα να εισαι τοσο απασχολημενη σε τουλαχιστον 3 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ αν εκανες αυτο που σου ειπα αρα συγγνωμη για ολα........δεν σκευτηκα οτι δεν εχεις και τοσο χρονο ειδη με αυτο το μπλογκ.......σορρυ και παλι...... :(

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τι λες??? Γιατί ζητάς συγνώμη??? Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Έκανες μια αξιόλογη απορία. Συγνώμη αν σε έκανα να νιώσεις άσχημα. Και ναι εκει θα κάνω πάνω κάτω ότι ενημερώσεις θα κάνω και εδώ, Και σκεπτόμουν έτσι και αλλιώς να κάνω την ιστοσελίδα που σκέφτηκες αλλά κατά το καλοκαιράκι. Που θα έχω πολύ χρόνο. Άρα μην νιώθεις άσχημα. Και να ξέρεις πως πάντα θα υπάρχει και αυτό το μπλογκ για να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου και τις λατρείες σου.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστω παρα πολυ για ολα και χαιρομαι πολυ που αν ειναι θα κανεις το μπλογκ το καλοκαιρι γιατι θα ειναι τελειο για ολους μας αφου θα εχουμε απιστευτο χρονο!!! :) και αφου εμαθα οτι θα ειναι πανω κατω οτι θα δημοσιευεις και εδω δεν υπαρχει λογος να ανυσηχω μηπως μου ξεφυγει τιποτα για το νυχτερινο σχολειο μιας που ειμαι και τοσο μεγαλη φαν του!!!!!!!<3<3<3<3 ευχαριστω!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που συμφωνείς με την ιδέα μου!!! ;) Και μην ανησυχείς. Αν μπαίνεις τακτικά δεν θα σου ξεφύγει τίποτα!!! ;) Και τίποτα. Χαρά μου!!! <3

      Διαγραφή
    6. Χαχα!!ωραια!!<3<3<3 ;) και θα μπαινω τακτικα οπως κανω και σε αυτο το μπλογκ οπου μπαινω καθε μερα να ενημερωνομε και για να λυνω τις αποριες μου!!!!!το λατρευω αυτο το μπλογκ!!!!!!και ειμαι σιγουρη οτι θα λατρευσω και το αλλο!!!!!!!(οταν γινει ;)!!!!!!<3<3<3

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που ακούω ότι μπαίνεις τακτικά και ότι σου αρέσει τόσο. Σημαίνει πολλά!!! <3 Και ελπίζω πραγματικά να σου αρέσει και το άλλο. ΌΤΑΝ γίνει!!! ;)

      Διαγραφή
    8. παντος θα μου αρεσει πολυ!!!! αυτο ειναι σιγουρο!!!! :) και οντως μπαινω τακτικα και χαιρομε που σημαινει τοσα πολλα!!!!!!!! :D

      Διαγραφή
    9. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Φυσικά και σημαίνει πολλά. <3 ]

      Διαγραφή
    10. Ωραια χαιρομε!!! :)

      Διαγραφή
  2. Αληθεύει ότι το νυχτερινο σχολείο θα κυκλοφορήσει στις 6 Απριλίου? ? ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Pennypap,
      Ναι αληθεύει. Τότε θα κυκλοφορήσει. Άρα θα είναι στα βιβλιοπωλεία από τις 7 του μήνα!!! <3

      Διαγραφή
    2. αρα στις 7 θα ειναι στα βιβλιοπωλεια????αληθεια????που το εμαθες???
      ευχαριστω πολυ γτ θα πηγαινα στα βιβλιοπωλεια την δευτερα που έχουμε 6!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Το ξέρω γιατί το έχω κάνει παλιότερα αυτό το λάθος. Και μου είπαν για να μην το ξανακάνω ότι έρχονται πάντα μια μέρα μετά. Γιατί πρέπει να τα παραλάβουν.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όντως... Αλλά δεν πειράζει. Θα αντέξουμε ακόμα μια μέρα χωρίς αυτό!!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις