Μόλις δημοσιεύτηκε το εξώφυλλο του βιβλίου "Night School: Endgame - Νυχτερινό Σχολείο: Το Φινάλε" (Βιβλίο 5ο από 5) της C.J.Daugherty


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!





  Σήμερα λοιπόν αναρτήθηκε και δημοσιεύτηκε κάτι... Κάτι πολύ σημαντικό για όσους λατρεύουν την σειρά "Νυχτερινό Σχολείο" όπως εγώ. Και τα νέα είναι... Ότι βγήκε το εξώφυλλο του 5ου και τελευταίου βιβλίου της σειράς "Night School", το οποίο λέγεται "Endgame" και που θα κυκλοφορήσει στο εξωτερικό αυτόν τον Ιούνιο...




  Ας συζητήσουμε λίγο για το εξώφυλλο!!! Το οποίο είναι η πρώτη εικόνα... Κάθε εξώφυλλο αυτής της σειράς είναι υπέροχο. Στο πρώτο ήταν μυστηριώδες και αινιγματικό... Και βλέπαμε μονάχα ένα κομμάτι του προσώπου της Άλι. Στο δεύτερο της είδαμε λίγο ποιο καθαρά και πάει λέγοντας. Τώρα στο τελευταίο την βλέπουμε ολόκληρη. Όλο της το πρόσωπο και μάλιστα ποιο φωτεινή από ποτέ. Από πίσω της αντικρίζουμε την Κιμμέρια Ακαδημία και φλόγες γύρω από την Άλι. Μήπως τα χρώματα κόκκινο και κίτρινο που παρουσιάζονται σαν φωτιά είναι η ελπίδα που αντιπροσωπεύει η Άλι και το όνομα της και αυτά που μπορεί να καταφέρει??? Ή οι φλόγες είναι κυριολεκτικές με την ένια ότι για να υπάρξει ένα καλύτερο και ποιο λαμπερό μέλλον πρέπει να έρθει ένα τέλος??? Λέτε όλα τα σχέδια, οι πλεκτάνες και οι μυστικές οργανώσεις να καταστραφούν για να αρχίσουν όλα από την αρχή???


 photo 10341351_zps32e32ef7.gif


  Όλα τα ερωτήματα μας θα λυθούν σε λίγο καιρό από τώρα... Ανυπομονώ να βγει αυτό το πανέμορφο και σίγουρα καταπληκτικό βιβλίο για να μπορέσω επιτέλους έρθει στα χεράκια μου και να ρουφήξω κάθε του λέξη!!! <3


i don't sleep i wait photo: I don't sleep I wait tumblr_ly9ks4NQZp1qdwmpe.gif


Σχόλια

  1. ΠΛΆΚΑ ΚΆΝΕΙΣ! ΔΕΝΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑς ΣΟΒΑΡΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!!!!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΟΠΩς ΜΑς ΕΧΕΙΣ ΕΝΕΙΜΕΡΩΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑς ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ 5ο ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΤΟ ΣΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ??? ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?? ΤΡΕΜΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Δυστυχώς μιλάω πολύ σοβαρά!!! :( Και αυτός είναι και ο δικός μου τρόμος... <3

      Διαγραφή
    2. Αααααα εννοούσα Αντίσταση. Αυτό ειναι το 4 βιβλιο της σειράς νυχτερινο σχολειο. Τώρα είδα το λάθος μου στο σχόλιο. Και αφού τρομάζει αυτό το πράγμα μέχρι και εσένα Χρυσάνθη... Δεν μας βλέπω καθόλου καλά

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαχα!!! Το κατάλαβα μην ανησυχείς!!! <3 Και ναι όντως με τρομάζει αλλά πρώτα θα το διαβάσω στα αγγλικά για να ξεμπερδεύω και μετά, όταν με το καλό βγει στην Ελλάδα, τότε θα το πάρω ΚΑΙ στα ελληνικά!!! <3 Σου προτείνω να κάνεις το ίδιο!! ;)

      Διαγραφή
    4. Παιδια δηλαδη τωρα στο εξωτερικο εχει βγει το νουμερο 5? O M G. Ξερετε πως γινετε να το παραγκιλω απο εξω ??? Θελωωω τοσοοο να το διαβασωωωω τοσοο πολυυυ

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι έχει βγει. Πας απλά στα public και το παραγγέλνεις. <3

      Διαγραφή
  2. Καλο Μαρτιο θα μας ερθει το 5ο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι θα μας έρθει!!! Θα αργήσει αλλά θα μας έρθει... <3

      Διαγραφή
  3. γεια σου χρυσα,
    πρωτον η αναρτηση σου ειναι τελεια και ειδικα το εξώφυλλο του βιβλιου.....αλλα τρεμω με την ιδεα οτι η εκδοσεις μεταιχμιο θα το αλλαξουν τελειως!!!!!!! :(
    δευτερον (αλλα ασχετο με το βιβλιο) μηπως εχεις δικο σου καναλι στο youtube;;;;;; θα το λατρευα αν ειχες γιατι διαβαζω ολες σου τις αναρτησεις και ειναι ολες απλα απεριγραπτες!!!!!!! ευχαριστω που μας ενημερώνεις ολους !!!!!! ;)<3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου. Όλοι μας αυτό πρέπει να τρέμουνε. Και ναι μόλις σήμερα απέκτησα!!! Θα κάνω βιντεάκια που και που. Θα σας λέω εκεί τι καινούργιο παίρνω κάθε μήνα, το θέμα του μήνα και διάφορα άλλα πραγματάκια. Το πρώτο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=q5UgBUrQ_nM&feature=gp-n-y&google_comment_id=z12qc505snnewtcnm22pchqyqob2t3edq

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω πολυ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρυσα,
    ξερω οτι πεθαινεις για αυτο το βιβλιο και οτι μολις βγει στα αγγλικα θα το αγωρασεις.....
    Λοιπον εμαθα οτι θα κυκλωφορισει στην ελλαδα ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ στις 4/6/2015 στο public
    ελπιζω να βοηθησα!!!!!!!<3<3<3<3 και αν θες να το δεις πηγαινε σε αυτην την ιστοσελιδα:

    http://www.public.gr/search/public/searchResultsRefinements.jsp?trail=SRCH%253Anight%2Bschool%2Bendgame&pageNo=&advancedSearchForBooks=&_dyncharset=UTF-8&sortOrder=&sortMode=&parentCategoryId=cccat30001&sortProperty=&BookWriterConstraint=&addFacet=1002%253Acccat30001&BookpublisherNameConstraint=&BookTitleConstraint=&pageSize=&RootCategorySearchConstraint=&BookPriceConstraint2=&BookPriceConstraint1=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι μόλις βγει θα το πάρω. Αλήθεια??? 4/6/2015??? Εγώ πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει ότι θα έρθει στις 10/6/2015. Μάλλον συντόμευσαν το πότε θα το φέρουν. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ενημέρωση!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Δεν κανει τιποτα!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΜΌΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΌΡΗΣΕ ΤΟ 4ο ΒΙΒΛΊΟ ΣΕΙΡΆς, ΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΌ ΣΧΟΛΕΊΟ 4: ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ, ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ!!! ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΕΔΏ: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/04/4-5-cjdaugherty.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητη Χρυσα,μολις πριν απο λιγο καιρο ανακαλυψα το block σου και εχω παθει πλακα! θα ηθελα να σε ρωτησω αν γνωριζεις ποτε περιπου θα βγει το νυχτερινο σχολειο 5 στα ελληνικα; οποτε αν μαθεις παρακαλω να με ενημερωσεις γτ δεν μπορω να περιμενω!!!!!!! σκεψου λατρεψα τοσο τη σειρα που εχω ξεχασει εντελως το προηγουμενο μου κολλημα τους αγωνες πεινας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου αρέσει τόσο το blog μου. Αλήθεια σε ευχαριστώ πολύ. Και λυπάμαι αλλά δεν έχω ιδέα πότε θα βγει. Στα ελληνικά βγαίνει τον Ιούνιο. Έκανε έναν χρόνο να έρθει το 4α στην Ελλάδα άρα κάπου τόσο θα κάνει και τώρα. Ελπίζω όμως δεν κάτι καλύτερο. Λυπάμαι που δεν μπορώ να είμαι ποιο ακριβής.

      Διαγραφή
  7. ευχαριστω πολυ για την πληροφορια και ελπιζω πραγματικα να ερθει οσο πιο συντομα γινεται γτ μολις πειρα το 4ο και το εχω σχεδον τελειωσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Καταλαβαίνω απόλυτα το αίσθημα!!! Πραγματικά. Αλλά εγώ πρώτα θα το διαβάσω στα αγγλικά. Άρα θα ησυχάσω. Πρωτείνω να κάνεις το ίδιο!!! <3

      Διαγραφή
  8. Εμενα δεν μου αρεσει και πολυ το εξωφυλλο,για την ακριβεια εχω φανταστει πολυ διαφορετικα την Αλι,πολυ πιο ομορφη κατα την γνωμη μου...Αλλα αυτο δεν εχει σημασια,το περιεχομενο μετραει και θα ειναι τελειο <3 <3 <3 Ανυπομονω <3 <3
    Ειμαι σιγουρη πως ο Καρτερ <3 θα ειναι ζωντανος και αν τον εχουν απαγαγει η Αλι θα κανει τα παντα για να τον παρει πισω...ελπιζω να ζησει :')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εγώ είχα φανταστεί πολύ διαφορετικά την Άλι αλλά τι να κάνουμε. Όντως το περιεχόμενο είναι που μετράει άρα δεν πειράζει που η Άλι είναι λιγότερο όμορφη από όσο φανταζόμασταν. Και ναι. Ο Κάρτερ είναι ζωντανός. Το αν ζήσε τώρα είναι ένα άλλο θέμα!!! <3

      Διαγραφή
    2. Ναι,το ξερω πως ο Καρτερ ειναι ζωντανος...αλλα δεν νομιζω ουτε θελω φυσικά να πεθάνει θα στενοχωρηθώ παρα πολυ αν πεθανει :'( που δεν νομιζω γιατι ειναι κατι σαν "συμπροταγωνιστης"
      <3 <3 <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλοι μας θα στεναχωρηθούμε πολύ αν πεθάνει. Πάντως νομίζω πως ο Κάρτερ ή ο Σιλβέν θα πεθάνει. Και έχω λόγους που το πιστεύω. Ελπίζω να βγω λάθος.

      Διαγραφή
  9. εγω προσωπικα ελπιζω να μην πεθανει κανεις γτ με εκνευριζει λιγακι. ηδη εριξα πολυ κλαμα για τη Τζο. Αυτο που θελω εγω για το τελευταιο βιβλιο ειναι να γυρισει ο Σιλβεν και η Τζουλς στο σχολειο και (αν και ειναι μεγαλη κακια) η Αλι να σκοτωσει τον Γκειμπ για να παρει εκδικηση για τη Τζο. Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι τι θα γινει τωρα που πεθανε η Λουσιντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εμένα αλλά σίγουρα κάποιος θα πεθάνει. Το θέλουμε δεν το θέλουμε. Εγώ θέλω να γυρίσει και η Λιζα και ο Φιλ. Γιατί χάθηκαν αυτές οι ψυχές. Και πιστεύω πως η Άλι θα τον σκοτώσει στο τέλος. Αλλά αφού σκοτώσει άλλο ένα πρόσωπο που εκείνη αγαπά. Τώρα που πέθανε η Λουσίντα η Άλι θα πάρει την θέση της. Δεν θυμάσαι??? Ο Ναθαναήλ την είχα βάλει να υποσχεθεί να μην πάρει ποτέ την θέση της Λουσίντας. Και τώρα αυτή αυτό θα κάνει. Το ποιο λογικό είναι αυτό!!! <3

      Διαγραφή
  10. εχει βγει η περιληψη απο το πισω μεροσ του βιβλιου??αμα δω οτι σκοτωνεται ο Κάρτερ ή ο Σιλβέν θα σταματησω να διαβαζω το βιβλιο εκεινη τη στιγμη!!!!!!! που παρεπιπτωντος θα το παρω στα αγγλικα γιατι αργει πολλή στα ελληνικα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι έχει βγει. Και την έχω ανεβάσει. Μπορείς να την δεις εδω: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/03/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty_29.html
      Εγώ το παράγγειλα από τώρα έτσι ώστε μόλις έρθει στην Ελλάδα να είμαι από τους πρώτους που θα το παραλάβουν. Και είμαι σίγουρη πως ένας από τους δυο θα πεθάνει. Κατά 99%... Ας ελπίσουμε και οι δυο να κάνω λάθος. ;)

      Διαγραφή
  11. Χρυσάνθη έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά με το μπλογκ σου !!
    Μόλις χθες τελείωσα τη Αντίσταση και πραγματικά τα μάτια μου είναι ακόμα πρησμένα από το κλάμα......Θέλω να μοιραστώ μαζί σου κάποιες σκέψεις μου σχετικά με το 5ο βιβλίο...!
    Λοιπόν...εγω δεν πιστεύω πως δεν θα πεθάνει ο Καρτερ...ας σκεφτούμε λίγο λογικά...αρχικά η Άλι έχασε την Ρουθ...ύστερα έχασε την κολλητή της, την Τζο...Μετά δολοφονείται και η γιαγιά της....και επίσης έχει "χασει" κατά κάποιο τρόπο τον Γκειμπ τον Τζέρι και τον αδερφό της ( αν και αυτός έχει αρχίσει να αλλάζει γνωμη) αφού την πρόδωσαν και πήγαν με το μέρος του ναθανιελ. Οπότε η Άλι έχει βιώσει πολλές απώλειες στη ζωή της...δεν είναι λοιπόν λίγο πάρα τραβηγμένο να πεθάνει και ο καρτερ, ειδικά τώρα που μόλις τα ξανά βρήκαν ;; Και επίσης αν πεθάνει ο καρτερ η Άλι θα μείνει χωρίς αγόρι...δεν νομίζω να μπορέσει να τρέξει στον σιλβεν ειδικά αφού κατάλαβε ότι δεν τον αγαπάει....ακόμη, ο καρτερ δεν έχει μείνει τελείως μόνος του με τους ανθρώπους του Ναθανιελ..είναι μαζί του και η ντομ, η Νικόλ, η ζοι, και λογικά και ο ρατζ με τους ανθρώπους του....εγω πιστεύω πως θα τον κρατήσουν ζωντανό για να τον χρησιμοποιήσουν σαν δώλομα όπως είχαν κάνει και με την Ρέιτσελ ! εσυ τι λες ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ. Και ναι. Ξέρω τι εννοείς. Χαίρομαι που τα μοιράστηκες όλα αυτά μαζί μου. Όπως έχω πει και σε άλλα σχόλια εγώ πιστεύω πως θα πεθάνει ή ο Κάρτερ ή ο Σιλβέν. Στοιχηματίζω όμως, δυστυχώς στον Σιλβέν. Ο Κάρτερ δεν είναι πιθανό να πεθάνει αφού είδη τον "έχασε" μια φορά. Και δεν μένει ακριβώς χωρίς αγόρι. Έχει τον Σιλβέν που είναι κάτι παραπάνω από κολλητός και κάτι λιγότερο από αγόρι. Και ναι η Άλι έχει ακόμα ανθρώπους για να εμπιστεύεται αλλά νομίζω πως θα ξανά δυσκολευτεί να ανοιχτεί. Και ναι κατά 90% θα κρατήσουν τον Κάρτερ σαν δόλωμα. Ή θα πουν να ανταλλάξει η Άλι την ελευθερία της με του Κάρτερ. Σύντομα θα κάνω σχετική ανάρτηση με όλες τις πιθανότητες που σκέπτομαι για το 5ο βιβλίο. <3

      Διαγραφή
    2. Ανυπομονώ να την διαβάσω ! και επίσης θέλω πολύ να μάθω από το 5ο βιβλίο τι ακριβώς εννοούσε η λουσιντα όταν είπε στον καρτερ ότι εν μέρη εξαιτίας του γίνονται όλα αυτά.....! έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν διάβασα εκείνον το κεφάλαιο!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Χαίρομαι που το ακούω. Νομίζω πως οι γονείς του Κάρτερ δεν πέθαναν. Τουλάχιστον όχι ο πατέρας. Νομίζω πως κάποιος γνωστός μας είναι ο πατέρας του. Και αν έχω δίκιο δεν θα το αντέξω. Γιατί όλο ανατροπές είναι αυτά τα βιβλία. Για τίποτα δεν ήμαστε πλέον σίγουροι. Ναι και εγώ έμεινα με το στόμα ανοιχτό.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Ελπίζω να έχουμε και οι δυο λάθος. Και ναι καταλαβαίνω γιατί δεν το λες. Και εγώ ανυπομονώ για τα επόμενα σου σχόλια. <3

      Διαγραφή
    6. Και δεν χρειαζόταν να διαγράψεις το σχόλιο σου. ;)

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Χαχαχα... Το κατάλαβα. ;) Δεν πειράζει.

      Διαγραφή
    2. Βρε συ Χρύσα μου χίιιιιλια συγγνώμη για την διαδικασία που θα σε βάλω, αλλά δεν μπορώ να βρω με τίποτα το σημείο που λέει η λουσιντα στον καρτερ ότι κάποια πράγματα γίνονται εξαιτίας του....μήπως μπορείς να με βοηθήσεις ;;;

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Δεν με πειράζει καθόλου. Αφορμή για να το ξαναδιαβάσω. Θα σου πω πολύ σύντομα. Συγνώμη που άργησα να απαντήσω. Τώρα είδα το σχόλιο σου. ;)

      Διαγραφή
    4. Σ'ευχαριστώ πάααρα πολύ ..Και δεν πειράζει ! :))

      Διαγραφή
    5. Αγαπητή Αννυ Μ.,
      Τίποτα. Χαρά μου!!! <3

      Διαγραφή
    6. Χρύσα μου, τελικά το βρήκα το σημείο ! δεν είναι ανάγκη να το διαβάσεις πάλι (( εκτός αν θέλεις βέβαια χΔ)) 💜

      Διαγραφή
    7. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Τέλεια. Χαίρομαι που το ακούω. Μου λες και εμένα που είναι γιατί με έχει φάει τώρα η περιέργεια. Και βέβαια θέλω. Αλλά αν το ξανά πιάσω τώρα δεν θα κάνω τίποτα άλλο όλη μέρα. ;) <3

      Διαγραφή
    8. χαχα σε καταλαβαίνω ...! και γω όταν έχω ενα υπέροχο βιβλίο σαν και αυτά, πασχίζω να το αφήσω κάτω ! το σημείο αυτό είναι στη σελίδα 358 προς τα κάτω :))

      Διαγραφή
    9. Αγαπητή Άννυ Μ.,
      Χαίρομαι. <3 Η λέξη πασχίζω είναι λίγη μπροστά σε αυτό που τραβάμε. <3 Και ευχαριστώ πολύ. ;)

      Διαγραφή
  13. Γεια σου Χρύσα, μήπως ξέρεις από πού θα μπορούσα να αγοράσω το 5ο βιβλίο όταν βγει; Είναι από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει ποτέ! Τι πιστεύεις ότι θα συμβεί στον Κάρτερ; Θα τον βρουν; Αν και είμαι με την πλευρά του Κάρτερ, ο Σιλβέν θα επιστρέψει; Είναι κρίμα να μη μάθουμε τι έγινε με τον πατέρα του και τον ίδιο φυσικα. Η Τζουλς, πιστεύεις ότι θα γυρίσει; Επίσης λατρεύω το μπλογκ σου είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το μπλογκ μου. <3 Μπορείς να το παραγγείλεις από τώρα από τα Public. Εγώ αυτό έκανα. Αρα μόλις βγει θα το πάρεις. Πιστεύω πως ο Κάρτερ θα γυρίσει. Μάλλον θα τον ανταλλάξουν με την ελευθερία της Άλι. Η οποία θα πάρει μάλλον την θέση της Λουσίντα. Ο Σιλβέν σίγουρα θα επιστρέψει. Αλλά μάλλον θα πεθάνει. Η Τζούλς... Δεν ξέρω. Θέλω να επιστρέψει η Τζούλς, η Λίζα και ο Φιλ. Για να γίνει το σωστό the end.

      Διαγραφή
  14. Σ' ευχαριστώ πολύ <3 Πότε περίπου θα κυκλοφορίσει στην Ελλάδα το αγγλικό βιβλίο; Τον Ιούνιο, όπως και στην Αγγλία; Πόπο, ανυπομονώ να βγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι τότε έρχεται. Και εγώ ανυπομονώ απίστευτα. <3

      Διαγραφή
  15. Χρυσα τι εννοεθς οταν λες οτι ο σιλβεν μαλλον θα πεθανει;;;;ΑΑΑΑ δεν θα το αντεξω τους αγπαω πολυ και τους δυο αλλα τον σιλβεν λιγο περισσοτερο και δν θελω να πεθανει κανενας τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητές Ανώνυμε,
      Είναι το ποιο πιθανό. Σκέψου, η Άλι έχει χάσει όλους όσους αγαπά. Τον Κάρτερ τον απήγαγαν και λογικά θα γυρίσει πίσω. Η Ρέιτσελ πριν το πεις έχει φύγει κοντά από την Άλι είδη γιατί κρύβει όσα κρύβει. Άρα είναι λογικό που μάλλον θα πεθάνει ο Σιλβέν. Ελπίζω να έχω άδικο γιατί και εγώ τον αγαπάω. :( :( :(

      Διαγραφή
  16. Απλά ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ αν πεθάνει ο Συλβέν!
    Ευθυμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ευθυμία,
      Ούτε και εγώ. :( :( :( Αλλά είναι πιθανό. :(

      Διαγραφή
  17. Πιστευω οτι η αλι θα ανταλλαξει την ελευθερια της για τον καρτερ αλλα δεν το θεωρω και τοσο πιθανο γτ ετσι θα πεθανει...και γενικα κανεις δεν θα της επιτρεψει να ανταλλαξει την ελευθερια της ουτος η αλλος .....εκτος αν υπαρχει σχεδιο....παντως σιγουρα θα γινει κατι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟ 5ο ΒΙΒΛΙΟ!!!!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εγώ κάτι παρόμοιο πιστεύω. Δεν θα το πει όμως σε κανέναν μάλλον αλλά κάποιος θα την καταλάβει. Και για αυτό δεν θα γίνει η ανταλλαγή. Και όντως θα γίνει κάτι ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΎ ΚΑΚΌ!!! <3

      Διαγραφή
    2. αν γινοταν ομως για να εχει πολυ σασπενς...???? ο Καρτερ θα το δεχτει αυτο?????ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!αρα πως θα γινει?? αν θα γινει αυτο θα πρεπει να αναγκασουν οι ανθρωποι του Ναθανιελ τον Καρτερ να φυγει ωστε να πιασουν την Αλι....αλλα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙ!!!αρα εχω αγωνια για αν και το πως θα γινει αυτο......ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΕΠΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑ ΓΤ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ....ξανα αλλα ακομη ποιο σημαντικο.....δυστηχως......ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ... :'( :'( :'( ΑΛΛΑ ΑΣ ΣΚΕΥΤΟΜΑΣΤΕ θετικα!!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ,ΤΕΛΕΙΟ ,ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ!!!!!!:):):):):):)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Δεν νομίζω ο Κάρτερ να έχει λόγο σε όλο αυτό. Μιας και αυτός είναι ο κρατούμενος. Και ότι θα γίνει κάτι τέτοιο ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΌΝΟ ΣΊΓΟΥΡΟ!!! <3 Οχ... Τι θα διαβάσουμε...

      Διαγραφή
    4. ναι το ξερω...σιγα μην τον ρωτησουν κιολας....!!!!αλλα εκεινος και με τις κλοτσιες να τον πεταξουν εξω δεν θα φυγει με τιποτα χωρις την Αλι....!!!!<3<3 θελουν δεν θελουν οι ανθρωποι του Ναθανιελ....ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ.....<3<3<3 ;)

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σίγουρα ο Κάρτερ δεν θα επιστρέψει ανέπαφος. :( Και μάλιστα, αν υπάρξει ανταλλαγή, λογικά θα είναι αναίσθητος. :( Και πραγματικά δεν ξέρω. Τα χειρότερα μου έρχονται στο μυαλό. Αλλά ταυτόχρονα και τα καλύτερα. <3

      Διαγραφή
    6. Σωστο...λογικα δεν θα εχει τις αισθησεις του....:( και οντως σου ερχονται τα χειροτερα αλλα και τα καλυτερα αλλα αυτη την φορα εχω μια υποψια οτι θα συμβει κατι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ στην ΑΛΙ!!!! :'( :'( :'( :'(
      Υ.Γ. παρατηρησα οτι αλλαξες το στιλ του μπλογκ και του google + σου....ειναι απιθανα!!!!!<3<3<3

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι... Μου φαίνεται πως η Αλι θα περάσει τα χειρότερα.
      Υ.Γ. Ναι το άλλαξα. Μάλιστα αν θες να δεις ποιο αναλυτικά τι άλλαξα μπες εδώ: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/05/blog-post_98.html Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αλλαγές. <3

      Διαγραφή
    8. ναι δυστηχως.....:( αλλα θα υπαρχει πολυ αγωνια ,δραση,λυπη ,ερωτας κλπ επιδη ακριβως ειναι και το τελευταιο βιβλιο :)
      Υ.Γ. ενταξει ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
    9. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Θα δημιουργήσει ένα σωρό μπερδεμένα και περίπλοκα συναισθήματα. <3
      Υ.Γ. Τίποτα. ;)

      Διαγραφή
    10. σωστα.....και μια αλλη απορια...γιατι ο Γκειμπ εχει την μανια να σκοτωνει ανθρωπους ???αλλα ιδιαιτερα την Αλι???ειναι πολυ ψυχακιας!!!

      Διαγραφή
    11. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Είναι ένας από τους ποιο άθλιους χαρακτήρες που έχω διαβάσει ποτέ. Δεν το κατάλαβα ποτέ μου. Νομίζω ότι θα καταλάβουμε τον ψυχάκια αυτόν στον 5ο βιβλίο. Και ελπίζω πραγματικά να πεθάνει. Πρώτη φορά το λεω αυτό.

      Διαγραφή
    12. ναι και εγω το ευχομαι και το λεω πρωτη φορα και σωστα....μαλλον θα μας το αποκαλειψει η συγγραφεας στο 5 βιβλιο....αλλα πιστευω οτι κατι θα ειχε γινει στο παρελθον και θα του εχει μεινει σαν παιδικο τραυμα ή απλος δεν μεγαλωθηκε σωστα ή εχει νεβρα για κατι που γινετε η εγινε και ξεσπαει σε αλλους ή. ....βασικα υπαρχουν πολλες εκδοχες λογων που μπορει να το κανει αυτο....αλλα θα το μαθουμε συντομα οποτε....<3<3<3<3

      Διαγραφή
    13. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Εγώ νομίζω πως έχει να κάνει με τους γονείς του. Το ότι δεν του έδιναν ποτέ αρκετή σημασία κ.τ.λ. Άρα θέλει απλά να ξεσπάσει. <3

      Διαγραφή
    14. σωστα...αυτο δεν το ειχα σκεφτει....ή μπορει να θελει ο ιδιος την Αλι γτ του εχει κανει κτ ή την εχει ερωτευτει και δεν του αρεσει που πηγαινε με αλλους...ξερω ακουγετε λιγο απιθανο αλλα μπορει να ειναι πιθανο!!!!

      Διαγραφή
    15. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Νομίζω πως την ζηλεύει. Σκέψου, αυτός και η οικογένεια του είχε τον ποιό υψηλό βαθμό. Ακόμα και από τον Σιλβέν και την οικογένεια του. Ξαφνικά όμως έρχεται η Άλι. Η οποία είναι η εγγονή της Λουσίντα. Η οποία είναι η αρχηγός. Μάλλον αυτό είναι. Παρόλο που δεν είναι και απίθανο να του αρέσει και λίγο κι όλας.

      Διαγραφή
    16. σωστα εχεις δικιο.....και ευχαριστω για ολα!!!

      Διαγραφή
  18. Η αδελφή μου πιστεύει ότι ίσως ο Γκέιμπ να μετανιώσει για τις πράξεις του. Εγώ ΟΧΙ. Ο Γκέιμπ είναι ένας τρελάρας. Από πάντα ήταν (φαντάσου έφτασε στο σημείο να δολοφονήσει την ίδια του την κοπέλα).
    Δεν θέλω να πεθάνει ο Συλβέν, θα κλαίω για μήνες. Ούτε να πάθει τίποτα ο Κάρτερ, και κανείς άλλος ( ούτε ο Κρίστοφερ - πολύ φοβάμαι ότι θα θυσιαστεί για την αδελφή του, ή για να αποκαταστήσει την αξιοπρέπεια της οικογένειάς τους).
    Ο καημένος ο Συλβέν (αυτό το '' σ'αγαπώ, Άλι, πάντα θα σε αγαπώ, αν και ξέρω, τέλος πάντων ξέρω...'' μου ράγισε την καρδιά). Ίσως η συγγραφέας να τον ΣΚΟΤΩΣΕΙ για να βγάλει από την δύσκολη θέση αυτόν, την Άλι και τον Κάρτερ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ να γίνει έτσι.
    Θέλω απλά, να είναι όλοι εντάξει και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ. Και να γυρίσουν στο σχολείο ο Φιλ, η Λίζα και η Τζούλς (να έχει βρει, όμως, άλλο αγόρι)
    ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΑΩ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι....και εγω προσωπικα τα ιδια θα ελεγα.....:(

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Ευθυμία 725,
      Μπορεί και να μετανιώνει. Στο πολύ βάθος. Κατά 99% όμως σίγουρα το διασκεδάζει. Και αυτό είναι σίγουρα αρρωστημένο.
      Και εγώ το ίδιο θέλω. :(
      Όχι δεν νομίζω να τον σκοτώσει για αυτό. Μάλλον θα τον σκοτώσει για να αποδείξει στο κοινό πόσο καλός είναι στα αλήθεια ο Σιλβεν. Πάντως αν πεθάνει στα αλήθεια και εγώ θα κλαίω για μήνες... :(
      Και εγώ το ίδιο θέλω για όλους και θέλω να γυρίσουν και όλοι. <3

      Διαγραφή
  19. Αγαπητή Χρύσα ελπίζω να είσαι καλά ! Ξέρω ότι μόλις βγει το 5ο βιβλίο στα αγγλικά θα τρέξεις να το πάρεις και πως μόλις τελειώσεις θα κάνεις κριτική..! Θα ήθελα να σε παρακαλέσω η κριτική σου να είναι όσο το δυνατόν γίνεται spoiler free...! Γιατί ξέρουμε ότι κάποιος θα πεθάνει όπως έχει πει ήδη η ντοχερτι και θα ήθελα ( πιστεύω πως δεν είμαι η μόνη ) να διαβάσω εκείνο το σημείο όταν βγει στα ελληνικά για να με συναπάρει εκείνη τη στιγμή. Γιατί αν ξέρουμε ότι πεθαίνει ο τάδε δεν θα νιώθουμε τα ίδια συναισθήματα όταν το διαβάζουμε ! Το ξέρω ότι θα αρχίσουν όλοι να ρωτάνε στα σχόλια αλλά τουλάχιστον αυτά μπορούμε να τα παρσκακάμψουμε...! Ενώ δεν θα είναι δίκαιο να στερηθούμε την υπέροχη κριτική που θα κάνεις ( γτ όλες είναι καταπληκτικες ! ) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι είμαι. Ευχαριστώ πολύ. Το έχω ήδη παραγγείλει ήδη. Θα μου έρθει δυο μέρες μετά την κυκλοφορία. Εννοείται πως δεν θα έχω πολλά spoilers. Μόνο μερικές σπόντες. Αρκετές για να μην είναι spoilers αλλά ταυτόχρονα να σας κάνουν να θέλετε να τρέψετε να το πάρετε. <3 Και επειδή είναι το τελευταίο βιβλίο δεν θα σας πω και πολλά. Μην σας τα αποκαλύψω κι όλας. Είναι το τελευταίο βιβλίο όπως είπα άρα δεν θα μπορώ να αποκαλύψω και πολλά. Και ευχαριστώ που λες τόσο καλά λόγια για τις κριτικές μου. Χαίρομαι πραγματικά που σου αρέσουν. <3

      Διαγραφή
  20. χρυσα!!!!βγηκε ενα βιντεο στο καναλι της cj daugherty με ολο το πρωτο καιφαλαιο του endgame και επισης υπαρχει ολο το κεφαλαιο και στην σελιδα της!!!οριστε ενα link
    :http://www.cjdaugherty.com/night-school-endgame-chapter-1/
    ελπιζω να σε ενημερωσα αρκετα με το θεμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Το ξέρω!!! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Το πρώτο κεφάλαιο είναι... Δεν έχω λόγια. Ανυπομονώ όσο τίποτα να πάρω αυτό το βιβλίο στα χέρια μου. Ευχαριστώ για το σχόλιο σου.

      Διαγραφή
    2. και εγω ειμαι πολυ ενθουσιασμενη να το παρω!!!!και δεν κανει τιποτα!!!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλοι ανυπομονούμε. <3

      Διαγραφή
  21. ΈΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΈΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΣΤΟ 5ο ΒΙΒΛΊΟ ΤΗς ΣΕΙΡΆΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΌ ΣΧΟΛΕΊΟ: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/05/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι φοβερή! Συμφωνώ μαζί σου σε πολλά σημεία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έμαθα πότε έρχεται το 5ο και τελευταίο βιβλίο της σειράς "Νυχτερινό Σχολείο" στην Ελλάδα!!! <3 http://booksfrien.blogspot.gr/2015/06/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΓΑΠΗΤΗ ΧΡΥΣΑ,
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΜΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ.
    Υ.Γ.ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΣΙΛΒΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΙ.
    ΜΙΑ 12ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΛΒΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή 12άχρονη που είναι ερωτευμένη με τον Σιλβέν,
      Το έχω διαβάσει είδη. ;) Θα γράψω σύντομα κριτική. Και τελικά δεν πεθαίνει. Παθαίνει κάτι άλλο. <3

      Διαγραφή
  25. νομιζω πως ηταν αλυτερο να πεθανει!!!!!
    Υπαρχει τροπος να μαθουμε αν θα γραφτει συνεχεια????????
    μην ελπιζουμε τζαμπα γιατι μετα θα ειναι μεγαλυτερη η απογοητευση......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εγώ αυτό νομίζω. :( Δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τίποτα.

      Διαγραφή
  26. Αγαπητη Χρυσα,
    συγχαριτηρια για το blog σου ειναι φανταστικο!!!
    Θα ηθελα πολυ να μαθω 1ον αμα θα ξεφυγουν ολοι απο εκεινη την τρομερη νυχτα δλδ αν θα πεθανει κανεις και 2ον ποιος στο καλο θα πεθανει τελικα στο στο τελός πεθενω να μαθω αν και εμαθα οτι δεν ειναι καποιος κοντα στην Αλι και ελπιζω να ειναι ή ο Ναθανιελ ή ο Γκειπ (αν και θελω να ειναι ο Γκειπ γιατι ειναι πολυ ηλιθιος και εχει σκοτωσει τους παντες)!!!
    Θα ηθελα να μου τα απαντησεις πολυ αν βεβαια εχεις διαβασει το 5ο βιβλιο.
    Επισης εμαθα οτι το 5ο βιβλιο θα βγει στα Ελληνικα τον Νοεμβρη <3!!!! Ανυπομονω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πεθαίνουν μόνο όσοι πέθαναν στο 4α.
      SPOILER!!!
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      Πεθαίνει ο Γκειμπ.
      Υ.Γ. Περισσότερες πληροφορίες εδώ για το πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα : http://booksfrien.blogspot.gr/2015/06/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty_8.html

      Διαγραφή
  27. Αγαπητή Χρυσανθη
    Πλιζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ κάνε spoiler!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητή Χρυσανθη
    Μήπως γνωρίζεις ποτε θα βγει η ταινία απο το Endgame????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Δεν έχει ανακοινωθεί αν θα βγουν ταινίες.

      Διαγραφή
  29. Για ότι πιστεύεις σημαντικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      SPOILERS!!!
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      Η Άλι τελικά επιλέγει τον Κάρτερ. Ο Γκέμπ πεθαίνει. Ο Ναθαναήλ μένει μόνος σαν το λεμόνι. ΑΑΑ!!! Έγραψα μόλις και την κριτική μου για το βιβλίο: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/07/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty.html

      Διαγραφή
  30. Και το trailer? μόνο αυτό?δεν θα βγάλουν και συνέχεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητή Χρησάνθη
    Μήπως μπορείς να μ προτείνεις μερικά βιβλία σαν το νυχτερινό σχολειο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ανάλογα τι εννοείς σαν το Νυχτερινό Σχολείο. Μυστηρίου ή μυθιστορήματα; Τότε μπορώ να σου πω όσα θες. <3

      Διαγραφή
  32. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ. ΜΌΛΙΣ ΈΓΡΑΨΑ ΚΡΙΤΙΚΉ ΓΙΑ ΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΊΟ 5. ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΊΤΕ ΕΔΏ: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/07/night-school-endgame-5-5-cjdaugherty.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γράψε μ λίγα και απο τα 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Μυστηρίου: η τριλογία της χιονάτης πιστεύω πως θα σου αρέσει.
      Μυθιστορήματα: ανακαλύπτοντας την Αμέλια, αναζητώντας την Αλάσκα, το τελευταίο τραγούδι, πρώτη φορά, γλυκιά καταστοφή.
      Ελπίζω να βοήθησα. <3

      Διαγραφή
  34. Αγαπητή Χρυσανθη
    Η τελική ημερομηνία που το βιβλίο θα κυκλοφορίσει στην Ελλάδα ειναι 2 Νοεμβρίου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι, τότε βγαίνει. <3

      Διαγραφή
    2. Αχ.....ανυπομονώ!!!!τελεια!πεφτουν κοντά και τα γενέθλια μ....

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλοι μας. :) Άρα σου βρήκαμε και το ιδανικό δώρο. <3

      Διαγραφή
    4. Ακριβώς!!!!αλλα δεν είμαι σίγουρη πως θα αντέξω...σκέφτομαι μήπως το πάρω στα αγγλικά πρώτα γιατί με έχει φάει η αγωνία!!! Τι στο καλό συμβαίνει εκεί?τι γίνεται με τον καρτερ?με τη Ρέιτσελ?ζει τελικά η λουςιντα?και γιατί φεύγει ο Σλίβεν έτσι απλά?κ.λ.π.ολα αυτά με περιτριγυρίζουν !!!!Δεν θα αντέξω...το βλέπω...χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σου προτείνω να το διαβάσεις και στα αγγλικά και αργότερα στα ελληνικά. <3 Κανείς δεν άντεχε, μην ανησυχείς. Καλή δύναμη.

      Διαγραφή
    6. Ευχαριστώ, παντός δεν νομίζω πως θα το πάρω... Θα κανω υπομονή!!!δηλαδη και να το πάρω δεν θα καταλάβω τίποτα...όποτε...υπομονή...

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ότι θες. <3 Κάνε ότι θες αρκεί να το ευχαριστηθείς. :)

      Διαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Θες να σου πω spoilers?

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      SPOILERS!!!
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      *
      1) Πεθαίνει ο Γκέιμπ
      2) Η Άλι κερδίζει
      3) Ο Ναθάνιελ μένει μόνος
      4) Παίρνουν τον Κάρτερ πίσω
      5) Ο Σιλβέν φεύγει

      Διαγραφή
  36. Αγαπητή Χρυσανθη
    Θα ήθελα παρά που να μάθω τη θα γινει στο endgame...γι αυτό εχω διαβάσει ολα τα blog σου που αφορούν το endgame και διάβασα σε μερικά απο αυτά οτι μπορούμε να σου δώσουμε το e-mail μας και να μας κανεις ενα ξεκάθαρο spoiler....θα ήθελα πολυ να το μάθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Συγνώμη που άργησα να απαντήσω. Το mail μου είναι αυτό: xrysatsan@hotmail.gr Όποτε θες στείλε για να σου πω τα spoilers που θες. <3

      Διαγραφή
  37. Χρυσα....σ έστειλα αλλά δεν απάντησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Έχω ελέγξει όλα μου τα mail. Δεν μου ήρθε τίποτα. :(

      Διαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι, αν μπορείς ξανά στείλε το εδώ: xrysatsan@hotmail. gr με τίτλο: ΝΥΧΤΕΡΙΝΌ ΣΧΟΛΕΊΟ!!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις