Ο εκδοτικός οίκος "HarperCollins Publishers" ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την τόσο αγαπημένη "Veronica Roth" για μια νέα σειρά...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




  Έχω νέα… Όχι λάθος έχω ΤΑ ΝΕΑ!!! Η τόσο αγαπημένη μας συγγραφέας "Veronica Roth" θα βγάλει νέα σειρά βιβλίων!!!




  Ο εκδοτικός οίκος "HarperCollins Publishers" ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί μαζί της για μια νέα σειρά βιβλίων, που μέχρι τώρα υπολογίζεται στα 2ο βιβλία!!! Μάλιστα το πρώτο βιβλίο θα βγει το 2017!!! Μακριά το ξέρω... Αλλά θα έχουμε νέα της βιβλία!!! Είμαι ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΈΝΗ!!!




Εδώ είναι το αρχικό άρθρο με τις πληροφορίες:

Σχόλια

  1. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ????????? Τι πως γιατι ποτε???? Χρυσάνθη μόλις μου έσωσες την ζωη. Πάλι καλά που υπάρχει και το μπλόγκ σου!!!! Συνέχισε έτσι σε παρακαλώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαχα!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! <3

      Διαγραφή
  2. Χρύσα μου να σε φιλήσω!!! Αργούν λιγο, αλλά αμα ειναι για δικό της βιβλίο τοτε θα κανουμε την καρδια μας πετρα και θα περιμενουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Αλιφιερη,
      Ακριβώς. Θα κάνουμε την καρδιά μας πέτρα και θα αντέξουμε τα χίλια δυο βασανιστήρια αλλά έχουμε νέα της βιβλία!!! Αυτό είναι το σημαντικό!!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις