Hello, March... (2015)


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Σήμερα άρχισε άλλος ένας πανέμορφος και μοναδικός μήνας. Μπαίνει η άνοιξη... Μια γλυκιά και περιπετειώδης εποχής ξεκινάει. Η οποία ελπίζουμε να είναι καλή... Η άνοιξη πάντα μου άρεσε. Πρόσχαρη, φιλική και τόσο λαμπερή. Μαζί με το γλυκό της χάδι του φωτός που αρχίζει να περιτριγυρίζει όλη την πλάση (είπα να πω και το ποιητικό μου) φαίνεται και η αλλαγή από τον όμορφο χειμώνα στην αινιγματική και πολύχρωμη άνοιξη...


  Την άνοιξη μου αρέσει να πηγαίνω σε ηλιόλουστα μέρη που να είναι γεμάτα από ζωή. Ζωή της εξοχής. Να κρατάω ένα καλό βιβλίο στο χέρι ενώ δίπλα μου είναι το ποταμάκι... Υπέροχες αναμνήσεις!!! Και χαίρομαι που κάθε χρόνο κάνω καινούργιες...


  Τι ξεχωρίζω και λίγοι άλλοι δίνουν σημασία αυτήν την εποχή??? Το άνθος της κερασιάς. Γιατί ο μπαμπάς μου μου έχει μάθει τι σημαίνει... Το άνθος της κερασιάς είναι το σύμβολο των Σαμουράι. Των σπουδαίων και θαυμαστών πολεμιστών της Ιαπωνίας!!! Και αυτό συμβαίνει γιατί και τα δυο κρατούν λίγο. Ζουν, μεγαλουργούν και πολεμάνε μέσα από την ομορφιά για ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.


Υ.Γ. Αυτός ο μήνας θα είναι εξίσου γεμάτος
με τον προηγούμενο!!!
Ελπίζω να σας αρέσουν όσα πράγματα ετοιμάζω.
Είμαι γεμάτη ιδέες για όσα θα ακολουθήσουν.
Μέχρι τότε όμως απλά σας εύχομαι
ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ!!! <3

Σχόλια

  1. Τα λες τοσο σωστα και ωραια χρυσα μου δεν θα μπορουσα να συμφωνω περισσοτερο μαζι σου!! Να σε ρωτησω κατι; Εχεις διαβασει το <> της Μεγκ Καμποτ;;;
    Αν ναι μπορεις να μου πεις τη γνωμη σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όσα είπα!!! <3 Και όταν λες βιβλία της Μεγκ Καμποτ μήπως εννοείς τα βιβλία: "Εγώ, η άλλη"??? Αν ναι ακόμα δεν το έχω διαβάσει. Παρόλο που θέλω πολύ!!! ;) Και να ξέρεις πως το τρίτο της σειράς ακόμα δεν έχει βγει στα ελληνικά!!! <3

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ ναι εννοω το εγω η αλλη (ενω το εγραψα δεν το εβγαλε!!!) εγω εχω διαβασει μονο το 1 αλλα σκοπευω να διαβασω και το 2. Σου προτεινω να το διαβασεις ειναι πολυ πολυ ωραιο. Μπορω να πω απο τα αγαπημενα μου.
    Κανενα βιβλιο δεν περναει ομως το νυχτερινο σχολειο!!!! ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τότε μπήκε και αυτό επισήμως στην κορυφή της λίστας μου!!! <3

      Διαγραφή
  3. ΕΙΣΑΙΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!
    ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ Κ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις