Η σειρά "Beauty and the Beast" μπορεί να επιστρέφει για την 3η σεζόν αλλά εμείς τι ξέρουμε για την 4η σεζόν???


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!





  Σήμερα θα κάνω αρκετές ενημερώσεις γιατί έχω μάθει αρκετά πραγματάκια. Συγνώμη αν δεν καταφέρω να τα δημοσιεύσω όλα σήμερα. Αλλά η εβδομάδα έχει και άλλες μέρες. Και κάποια από αυτά που θα μάθετε θα σας κάνουν να χαρείτε... Και κάποια άλλα όχι!!! Ας αρχίσουμε με τα ευχάριστα. Όπως ότι η αγαπημένη μας σειρά "Beauty and the Beast" επιστρέφει στις 21 Μαΐου. Κάτι για το οποίο σας έχω πολύ καλά ξανά ενημερώσει. Αλλά τι ξέρετε για την 4η σεζόν???





  Ναι. Θα υπάρξει και 4η σεζόν. Ανακοινώθηκε πρόσφατα. Και όταν το διάβασα είχα μείνει. Γιατί καλά καλά ακόμα δεν έχουμε στα χέρια μας την 3η σεζόν και μας λένε ότι θα έχουμε και 4η??? Όχι ότι με χαλάει βέβαια αφού λατρεύω αυτήν την σειρά αλλά... Σοκαρίστηκα λίγο όταν το έμαθα. Τώρα το ξέρετε και εσείς. Αντιδράσεις και απόψεις περιμένω στα σχόλια. Και μέχρι τα επόμενα νεα μπορώ να σας πω απλά... ΚΑΛΈΣ ΠΡΟΒΟΛΈΣ!!!





Παλιότερη ανάρτηση με πληροφορίες: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/02/beauty-and-beast-21.html


Σχόλια

  1. Πραγματικά μου έφτιαξες την ημέρα! Αυτή η σειρά είναι μια από τις αγαπημένες μου και ανυπομονώ μέχρι να βγει η 3η και με το που διάβασα αυτήν την ανάρτηση.... μόνο που δεν μου έπεσε το κινητό απ ' τα χέρια! Ότι μάθεις Χρυσάνθη, ενημέρωσε μας! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Marina Pat.,
      Χαίρομαι που έφτιαξα την μέρα. Και φυσικά για οτιδήποτε νεότερο θα έρθει σύντομα ανάρτηση!!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις