"Η Επιλογή - Οι Επίλεκτες" (Βιβλίο 2ο από 5) της Kiera Cass






Περίληψη βιβλίου:



Τριάντα πέντε κοπέλες ήρθαν στο παλάτι για να συμμετάσχουν στην Επιλογή. Έξι έφτασαν στην τελική διαδικασία. Μόνο μία θα αναδειχθεί νικήτρια και θα παντρευτεί τον πρίγκιπα Μέιξον.


Η Αμέρικα δεν είναι σίγουρη για το τι θέλει η καρδιά της. Όταν είναι με τον Μέιξον αφήνεται στην αγκαλιά του και δεν ονειρεύεται κανέναν άλλον. Όταν, όμως, βλέπει τον Άσπεν να στέκεται φρουρός γύρω από το παλάτι, την πλημμυρίζουν οι αναμνήσεις του παρελθόντος. Οι πέντε Επίλεκτες είναι αποφασισμένες να κερδίσουν τον Μέιξον και ο χρόνος τελειώνει για την Αμέρικα.


Κι εκεί που παίρνει την απόφασή της, μια τραγική απώλεια την κάνει να αμφισβητήσει και πάλι τα πάντα. Ενώ αγωνίζεται να φανταστεί το μέλλον της, οι βίαιοι αντάρτες που θέλουν να ρίξουν τη μοναρχία αποκτούν ολοένα και περισσότερη δύναμη και τα σχέδιά τους φαίνονται ικανά να καταστρέψουν κάθε ελπίδα της για ευτυχία.





Λίγα λόγια από εμένα:


Η Αμέρικα Σίνγκερ πλέον είναι μια από τις 5 Επίλεκτες. Μια από αυτές που μπορούν πλέον να διεκδικήσουν την καρδιά του γλυκού και ευγενικού πρίγκιπα Μέιξον και να στεφθούν πριγκίπισσες και να πάρουν το στέμμα. Αυτό που δεν ξέρουν όμως τα άλλα κορίτσια είναι πως στα χέρια της Αμέρικα κρατάει ήδη την καρδιά του πρίγκιπα. Χρειάζεται μόνο μια λέξη της και θα κερδίσει. Είναι όμως έτοιμη να αφήσει πίσω της την πρώτη της αγάπη, τον πανέμορφο και πιστό Άσπεν, και να λάβει μέρος σε κάτι τόσο μεγαλύτερο από την ίδια??? Και όταν τελικά πάρει την απόφαση της, μήπως θα είναι πολύ αργά???





Προσωπική γνώμη:


  Το πρώτο βιβλίο, που λεγόταν "Η Επιλογή", δεν με ξετρέλανε. Ήταν ωραίο και καλογραμμένο αλλά δεν είχε το κάτι παραπάνω... Δεν θέλω όμως ποτέ να αφήνω μια σειρά βιβλίων μισοτελειωμένη γιατί ελπίζω να γίνει κάτι και να ανανεωθεί όλη μου η γνώμη και η άποψη. Μαντέψτε!!! Ατό ακριβώς έγινε και τώρα...





  Το δεύτερο βιβλίο της σειράς ήταν υπέροχο. Μου άρεσε πάρα πολύ. Όσο δεν με ξετρέλανε το πρώτο τόσο με ενθουσίασε αυτό. Δεν ξέρω, μάλλον μου έκανε το κλικ για να καταφέρω να αγαπήσω αυτήν την σειρά. Η πλοκή ιδιαίτερη και πολύ έξυπνη. Οι χαρακτήρες ολοκληρωμένοι και μοναδικοί. Πως λοιπόν πως να μην μου αρέσει τελικά αυτή η ιστορία???





  Όσο για το ερωτικό τρίγωνο της ιστορίας, ο Άσπεν είναι καταπληκτικός. Παραδεχτείτε το. Είναι έξυπνος, καλός, αφοσιωμένος και πιστός όσο κανείς. Θα έκανε τα πάντα για αυτούς που αγαπάει και αυτό που μου αρέσει σε αυτόν πολύ είναι πως διεκδικεί με τον τρόπο του, δηλαδή ήρεμα και γλυκά, αυτήν που αγαπά. Αλλά υποστηρίζω εδώ τον Μέιξον. Μην με ρωτάτε πως και γιατί αλλά αυτόν τον άνθρωπο τον συμπάθησα αμέσως. Είναι λαμπερός, θερμός, υποστηρικτικός και θέλει να κάνει πάντα το καλύτερο για τους πολίτες του. Επίσης, μόλις βρίσκει κάτι για το οποίο αξίζει να παλέψει θα κινήσει γη και ουρανό για να τα καταφέρει.






  Σε αυτό το βιβλίο μου άρεσαν και τα "πάρτι" στο παλάτι. Μου θύμιζε κάτι από τα παιδικά μας χρόνια που ακούγαμε για τον υπέροχο πρίγκιπα και τον παραμυθένιο χορό... Μην με παρεξηγείτε αλλά τα σκέπτομαι και αυτά. Παλιά, μιλάμε για αιώνες πρίν, και εγώ ήθελα κάτι παρόμοιο...


description


  Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω τι γίνεται κάθε φορά που μπαίνει μέσα στην αίθουσα ένα μέλος της βασιλικής οικογένειας. Είναι άσκοπο να παλέψω για να μην το πω. Κάθε φορά γελάω. Τα κορίτσια κάνουν σαν στρατιοτάκια ακούνητα, αμίλητα και αγέλαστα. Δεν μπορεί μόνο εγώ να το έχω παρατηρήσει...


description


  Τώρα τελείωσε το book review μου!!! Αύριο σαν περιμένει η κριτική του τρίτου βιβλίου της σειράς, που λέγεται "Η Εκλεκτή". Μέχρι τότε σας εύχομαι καλές προβολές, ενώ σκέφτεστε το λευκό φόρεμα που θα φοράει η νικήτρια της Επιλογής...




Σχόλια

  1. Αυτα τα βιβλια ειναι τοσο αναλαφρα, τα λατρευω! Ανυπομονω να παρω την επιλεκτη στα χερια μου! Πολυ ωραια κριτικη και ωραιες εικονες ως συνηθως! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όντως αυτά τα βιβλία είναι πολύ γρήγορα και ανάλαφρα!!! <3 Εγώ πήρα την "Εκλεκτή" μόλις βγήκε!!! Κυριολεκτικά!!! Μια μέρα μετά το είχα ήδη στα χεράκια μου... Και χαίρομαι που σου άρεσε η κριτική και οι εικόνες μου. Σημαίνει πολλά το να μου το λέτε!!

      Διαγραφή
  2. Εμένα μου άρεσε περισσότερο το 1ο βιβλίο. Πραγματικά με μάγεψε. Όταν το αγόρασα δεν περίμενα και πολλά, αλλά τελικά με κέρδισε αμέσως. Αν δε μου άρεσε το 1ο τόσο πολύ δε νομίζω να διάβαζα και το 2ο. Γι' αυτό θεωρώ ότι το 1ο βιβλίο κάθε σειράς θα πρέπει πραγματικά να εντυπωσιάσει τον αναγνώστη. Το 3ο το έχω στη βιβλιοθήκη μου αλλά δεν το έχω αρχίσει ακόμα. Αχ, κι έχω τόση αγωνία να δω τι θα συμβεί στη συνέχεια.

    ΥΓ. Κι εγώ τον Μέιξον υποστηρίζω, αν και μου κάνει εντύπωση. Τις περισσότερες φορές είμαι υπέρ της 1ης αγάπης όπως πχ στο Hunger Games :D
    Υπέροχο review. Μάλλον αυτό που θα γράψεις για το 3ο βιβλίο δε θα το διαβάσω ακόμα μιας και δεν το έχω διαβάσει. Πάντως σίγουρα θα επιστρέψω όταν το διαβάσω για να σου πω και τη δική μου άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Garden of stories,
      Γούστα είναι αυτά!!! <3 Χαίρομαι που σου αρέσει και εσένα αυτή η σειρά!!! ;) Και εγώ συνήθως υποστηρίζω την πρώτη αγάπη αλλά αυτήν την φορά είναι αλλιώς... Και είπες ένα πολύ καλό παράδειγμα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η κριτική μου και ανυπομονώ για την δική σου γνώμη του τρίτου βιβλίου!!! <3

      Διαγραφή
  3. Εχει κυκλοφορησει το τριτο βιβλιο αυτης της υπεροχης σειρας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Pinelopi Mastoropoulou,
      Ναι έχει βγει και έχω κάνει μάλιστα κριτική!!! Μπορείς να την δεις εδω: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/03/3-5-kiera-cass.html Και το τέταρτο βιβλίο θα κυκλοφορήσει σύντομα!!! ;)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις