Ψηφίστε την πιο αγαπημένη σας σειρά ever!!!


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Το ξέρω πως έχω να σας γράψω καιρό. Το ξέρω πως σας έχω αφήσει τόσες μέρες χωρίς τίποτα αλλά είμαι σε ένα camp, το οποίο είναι camp ξιφασκίας, και αύριο βγαίνω. Αυτή ανάρτηση λοιπόν, είναι ουσιαστικά αφιερωμένη σε εσάς. Εδώ μπορείτε να γράψετε ποια είναι η ποιο αγαπημένη σας σειρά ever. Μπορείτε να γράψετε για doctor who, supernatural, the mentalist... Για οποιαδήποτε σειρά. Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα και ανυπομονώ για τα σχόλια σας. Θέλω να δω ποιος θα είναι ο νικητής σε αυτήν την ψηφοφορία. Καλή τύχη σε όλες τις σειρές.



Σχόλια

  1. Αγαπημένη σειρά με διαφορά και ιδιαίτερα κωμωδία είναι το How I Met Your Mother!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Hermione Grnger,
      Χαχαχα... Όντως. Μοναδική κωμωδία. Εξαιρετική επιλογή. <3

      Διαγραφή
  2. Δαγκωτό Big Bang Theory! Τα απογεύματα μου δεν περνούν χωρίς τον Sheldon! Είμαι απλα "ερωτευμένη" μαζί του! Επίσης δεν θα μπορούσα να παραλείψω το Criminal Minds. Ο τρόπος που σκιαγραφούν το προφίλ του κάθε ψυχασθενη δολοφόνου απλα με κρατάει αιχμάλωτη και δεν μπορώ να αντισταθώ!
    Ευχαριστώ Χρυσά που μας εδωσες αυτή την ευκαιρία.
    (να πω κάτι άσχετο? ΕΠΕΙΓΕΙ να κάνεις κριτική για τον Καταρράκτη της Κέιτ Λορεν. Αν το εχεις διαβάσει θελω πολυ να ακουσω τη γνώμη σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Είναι και οι δυο φοβερές σειρές. Τελείως διαφορετικά θέματα αλλά πραγματικά καλά. Εγώ σας ευχαριστώ που μου γράψατε. <3
      Υ.Γ. Έχω διαβάσει το "Δάκρυ" της Λόρεν Κέιτ, το οποίο είναι το πρώτο της σειράς. Και η αλήθεια είναι πως δεν ενθουσιάστηκα. Αν είναι θα κάνω κριτική και θα σου πω ποιο αναλυτικά την γνώμη μου αφου θες. <3

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ! Ανυπομονώ.
      Να προσθεσω στις σειρές και το Falling Skies. Θεϊκό!!! Περιμένω με αγωνία την 5η σεζόν!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εγώ ανυπομονώ να διαβάσω την γνώμη σου μετά την κριτική μου. :) Και πολύ λογικό που πρόσθεσες αυτήν την σειρά. <3

      Διαγραφή
  3. 1)Once upon a time
    2)The flash
    3)Arrow
    4)Gotham
    5)Elementary

    Αυτές είναι οι αγαπημένες μου...βέβαια δεν είναι μια αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια :)...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλα όσα ανέφερες είναι απίστευτα λατρεμένα. Δεν πειράζει που δεν είναι μια. Υπάρχει ποικιλία έτσι. <3

      Διαγραφή
  4. Once upon a time, Sherlock, elementary, madam secretary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλα είναι καταπληκτικά. Και άντε να βγει το νέο "Sherlock". Περιμένω τόσο καιρό. Θέλω την καταπληκτική αυτή σειρά πίσω. :)

      Διαγραφή
  5. True Blood fisika :D apo tis kaliteres mporw na pw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή gewrgia ant,
      Η αλήθεια είναι πως το "True Blood" είναι μια από τις λίγες σειρές βιβλίων αλλά και κανονική σειρά που δεν έχω διαβάσει. Ποτέ δεν με "τράβηξε" ιδιαίτερα. Λες να την αρχίσω ε?

      Διαγραφή
  6. True Blood kai Bitten
    einai apla iperoxa!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή gewrgia ant,
      Στο "Bitten" θα συμφωνήσω απόλυτα. Για το "True Blood" έχω τις αμφιβολίες μου. :/

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή agge_nat_tas,
      Το "Breaking Bad" είναι από τις λίγες σειρές που δεν έχω αρχίσει. Είναι στην κορυφή της λίστας μου όμως. Ελπίζω να μου αρέσει όσο την λατρεύεις και εσύ. <3

      Διαγραφή
  8. Κωμωδια : F.R.I.E.N.D.S.
    Δραματικη : Breaking Bad

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Giota Zark.,
      Το "F.R.I.E.N.D.S" είναι μια κλασική κωμωδία που πάντα μου φέρνει ευχάριστες αναμνήσεις. Όπως ανέφερα και νωρίτερα, το "Breaking Bad" είναι από τις ελάχιστες σειρές που ακόμα δεν έχω δει αλλά που ανυπομονώ πάρα πολύ να δω. Πολύ ωραίες επιλογές. <3

      Διαγραφή
  9. Twin Peaks από κλασικές όπου αναμένουμε την συνέχεια από τον Lynch και απο τις πιο καινούριες θα γίνω γραφικός και θα πω Game of Thrones...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Το "Twin Peaks" είναι σχετικά παλιά άρα δεν την έχω δει. Αλλά αφού σου αρέσει τόσο σίγουρα θα την ψάξω περισσότερο. <3 Και το "Game of Thrones" προσωπικά το βρίσκω καταπληκτικό και δεν ξαφνιάζομαι καθόλου που το ανέφερες. <3

      Διαγραφή
    2. To Twin Peaks θα συνεχιστεί έπειτα από 25 χρόνια με Lynch/Frost στο τιμόνι...Αν ποτέ σου έρθει όρεξη για ρετρό σειρές τσέκαρε την και δεν θα χάσεις...Έχει υπέροχο καστ, είναι δύο σεζόν εκ των οποίων η πρώτη είναι φοβερη..Πραγματικά σπάνια σειρά που αξίζει να της δώσεις μια προσεκτική ματιά :)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Άρα να την αρχίσω ε? Οκ, τότε σίγουρα θα την ξεκινήσω κάποια στιγμή. Με έπεισες. <3

      Διαγραφή
    4. Eλπίζω να μην απαγοητευτείς διότι η σειρά και ιδιαίτερα ο David Lynch δεν αποκαλείται τυχαία αναρχικός του σινεμά...Έχει μια δική του ιδέα για τα πράγματα...Ωστόσο, χαίρομαι που σε έπεισα Χρύσα :)

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Μην ανησυχείς, είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει πολύ. Ανυπομονώ να βρω χρόνο να την αρχίσω. <3 Και χαίρομαι που η σειρά έχει ταυτότητα και χαρακτήρα. Το εκτιμώ πολύ. <3

      Διαγραφή
  10. Once Upon A Time!!! Κατά την γνώμη μου είναι μια από τις καλύτερες σειρές με φαντασία, πολλά διδάγματα και το καλό είναι ότι καμία σεζόν μέχρι τώρα δεν έχει απογοητεύσει!!! Μπορεί να μην είναι από τις δημοφιλέστερες σειρές, όμως την λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Είναι όντως καταπληκτική. Από τις ποιο αγαπημένες μου. Πλέον έχει γίνει αρκετά δημοφιλής. Της αξίζει. <3

      Διαγραφή
  11. Έχω δει μπόλικες σειρές αλλά αυτό που με έχει κάνει να περιμένω πως και πως τον νέο κύκλο είναι το Supernatural....Υπάρχουν βέβαια και άλλες ωραίες σειρές όπως το Homeland,το Arrow και το Vikings...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Κώστα,
      Περιμένουμε πάντα όλοι μας με μεγάλη ανυπομονησία τους νέους κύκλους της καταπληκτικής σειράς "Supernatural". Όλα όσα ανέφερες είναι απίστευτα λατρεμένα. Είναι από τις σειρές που αξίζουν να τις βλέπεις. <3

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Nikos Dj Rainik,
      Μια πολύ μεγάλη αγάπη. Χαίρομαι που σου αρέσει τόσο. <3

      Διαγραφή
  13. Supernatural
    F.R.I.E.N.D.S.
    The Walking Dead

    Θα έβαζα Flash και Daredevil αλλα ειναι νωρίς ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γιώργος Αλευρόπουλος,
      Δεν το πιστεύω ότι ακόμα δεν έχω τελειώσει το "The Walking Dead". Πρέπει κάποια μέρα να το τελειώσω. Και πιστεύω πως το "The Flash" αξίζει να είναι μια από τις αγαπημένες κάποιου. Είναι εξαιρετική σειρά. <3

      Διαγραφή
  14. 1) battlestar galactica 2) fringe 3)mentalist

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ουυ... Εξαιρετικές επιλογές. Και το "battlestar galactica" η αλήθεια είναι πως ακόμα δεν έχω δει. Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο γιατί θέλω πάρα πολύ να την δω. <3

      Διαγραφή
  15. 1)Lost
    2)The Game of Thrones
    3)The Walking Dead
    4)Sense 8
    5)Z nation
    6)Dark Matter
    7)Visitors
    8)The 4400
    9)Siberia
    10)The Strain
    Διαλεγετε και παιρνετε! Κατα σειρα προτιμησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλα καταπληκτικά είναι. Κανείς δεν θα μπορούσε να πρωτοδιαλέξει. <3

      Διαγραφή
  16. Μια και το θέμα αναφέρετε σε διαχρονική σειρά και όχι μόνο τις πρόσφατες οι δικές μου αγαπημένες ήταν του Star Trek . Η αρχική αλλά και οι επόμενες Next Generation, Deep Space Nine, Voyager και Enterprise.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Myrto,
      Α!!! Να και κάτι ενδιαφέρον. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. <3

      Διαγραφή
  17. doctor house κ φυσικα dexter....
    τους αγαπω κ τους 2 τοσο πολυ που δεν μπορω να διαλεξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΝΑΙ!!! Περίμενα κάποιος να πει "Doctor House". Τι καταπληκτική σειρά. Από τις καλύτερες. <3

      Διαγραφή
  18. Παρακολουθώ πολλές σειρές τον τελευταίο 1,5 χρόνο και έχω :P
    Αλλα απο αυτες μία θα επιλέξω ως καλύτερη κι αυτή δεν είναι άλλη από το Sons of Anarchy!!!Μόνο και μόνο επςιδή συνδυάζει γέλιο,λύπη και ίντριγκα και το τέλος είναι απερίγραπτο!!!
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που παρακολουθείς πλέον πολλές σειρές γιατί υπάρχουν κάποιες που πραγματικά αξίζουν. Και αυτή που ανέφερες μπορεί να μην είναι από τις ποιο αγαπημένες μου, αλλά είναι στα αλήθεια πολύ ωραία. Ευχαριστώ που το μοιράστηκες. <3

      Διαγραφή
  19. Battlestar Galactica !
    Μια σειρα που ξεκινησε ως συνεχεια του παλιο BSG (1978) και πολλοι πιστευαν οτι θα ειναι μια κλασσικη περιπετεια στο διαστημα με τους καλους και τους κακους. Ποσο λαθος ειχαν ! Απιστευτη πλοκη, (με το ποιο απιστευτο και συγκλονηστικο finale ever), ακομα πιο απιστευτη οι χαρακτηρες, και η εξελιξη τους, φοβερο soundtrack και 4 σεζον με φοβερες ανατροπες ειδικα σε καθε season finale (το GoT, δεν τις φτανει με τιποτα). Αυτα !

    Τωρα θελω να βγαλω λιγο τα νευρα μου.
    Το GoT το εχω δει ολο so far, και δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσος χαμος. Καλογυρισμενο, με πολυ καλα σκηνικα, κουστουμια, CGI, και που και που καλους ηθοποιους, αλλα η πλοκη ειναι ανυπαρκτη. Πως γινεται να χτιζεις δυνατους χαρακτηρες και να τους καθαριζεις μετα απο λιγο (και ειναι πολλα τα παραδειγματα, δεν τα λεψ για να μην κανω σποιλ). Πως γινεται να εχεις τοσες δυνατες πλοκες και να τις παρατας στην ακρη (και δεν λεω μονο για το προσφατο γεγονος, if you know what i mean).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ DionGreat,
      Με πείσατε όλοι σας. Πρέπει όπως και δήποτε να αρχίσω το "Battlestar Galactica". Ειναι σίγουρα η επόμενη που θα ξεκινήσω. :) Όποτε θες βγάζε εδώ τα νεύρα σου. Εδώ θα είμαι. ;)
      ΤΟ ΞΈΡΩ. Λατρεύω το "GoT" αλλά το τελευταίο επεισόδιο με πέθανε. Και έχεις δίκιο. Τόσοι υπέροχοι χαρακτήρες και τόσο καταπληκτικές σκηνές πάνε χαμένες με όλους αυτούς τους θανάτους. Τρέλα. Ααα!!! Ποιος είναι ο αγαπημένους σου χαρακτήρας? <3

      Διαγραφή
    2. Θα πω τρεις, Snow, Tyrion και η Daenerys. Ειδικα η τελευταια, ειναι λατρεια. Ο μονος λογος που βλεπω την σειρα, αυτη και λιγο οι αλλοι δυο . Ο δικος σου αγαπημενος χαρακτηρας ?

      Το Battlestar, ξεκινα το, οταν εχεις χρονο γιατι αν τελικα σου αρεσει, θα βγεις εκτος τοπου και χρονου ! Εγω για να φανταστεις, την 4 σεζον(την τελευταια) την ειδα σε ενα 24ωρο. 21, επεισοδεια, 15,5 ωρες σε μια μερα !

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Εγώ λατρεύω: Snow, Aria, Tyrion και φυσικά Daenerys. Μακράν είναι αυτοί οι καλύτεροι. Α κατάλαβα. Θα κολλήσω ε? Τέλεια. <3
      Εντυπωσιακό!!! Εγώ έχω δει τις πρώτες 9 σεζόν του "Supernatural" σε μια εβδομάδα. <3

      Διαγραφή
  20. Γεια,πριν λιγες μερες βρηκα αυτο το καταπληκτικο blog και θα ηθελα να σε ρωτησω:Πως γινεται να παιρνεις ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ βιβλια?Εννοω οτι,και γω προσπαθω να διαβαζω οσα περισσοτερα μπορω αλλα οταν τα αγοραζεις δεν ειναι παντα ευκολο να τα αποκτησεις.Σου τα στελνουν οι εκδοτικοι οικοι λογω του blog σου ή εχεις καποιο αλλο κολπο;Πολυ θα ηθελα να μαθω,αν βεβαια δεν εχεις προβλημα να απαντησεις.Σου ευχομαι τα καλυτερα.Καλα να περνας!!!!❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ζωή Σταυροπούλου,
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είναι απλό. Οικονομίες (και εννοώ πολλές οικονομίες), δώρα από συγγενείς και φίλους και λίγα δώρα από τις εκδόσεις Παπαδώπουλος. Και ποτέ δεν θα έχω πρόβλημα να απαντήσω σε ότι θέλετε. <3 Επίσης, καλό καλοκαίρι. <3

      Διαγραφή
  21. uparxoun polles wraies seires alla gia mena oi mones seires pou pistebw einai gamates kai den bariesai POTE einai to GAME OF THRONES,SHERLOCK(we are all sherlocked) kai to Teen wolf....
    Y.G. pote den tha borousa na grapsw mono mia seira! :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή diana axioti,
      Οοο!!! Τα λατρεύω όσα είπες. Μεγάλες αγάπες.
      Υ.Γ. Ούτε εγώ θα μπορούσα. <3 :)

      Διαγραφή
  22. Gossip Girl!! <3 απλα υπεροχη!!!αξιζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Κλασικό. ;) Ειπα και εγώ, δεν θα ακουστεί? Το έβλεπα παλιά. Ηταν όντως πολυ ωραίο. <3

      Διαγραφή
  23. Τι να πρωτοπω για σειρες, λατρευω να βλεπω!
    Λοιπον, εχω αρκετες αγαπημενες με πρωτη και καλυτερη το Lost (κλασσικο πια). Απο αστυνομικες/crime εχω: Sons of Anarchy, The Shield, Oz. Απιστευτες σειρες, με συγκλονιστικους χαρακτηρες, και με γεγονοτα που με σημαδεψαν ανεξιτηλα. Επισης, το Supernatural ειναι μια σειρα π εχω μεγαλο συναισθηματικο δεσιμο, οποτε σιγουρα μπαινει στις αγαπημενες.
    + το κλασσικο πλεον Friends, τα επικα Vikings και The 100, οπως και το φρεσκο Sense8, ολοκληρωνουν την λιστα μου. Ειναι σειρες που σιγουρα θα ξαναεβλεπα, ακομα και τωρα, και σιγουρα δεν θα βαριομουν.
    Αν δεν εχεις δει κατι απο αυτα, σου προτεινω να τα δοκιμασεις :)
    Πες μας και εσυ ποιες ειναι οι αγαπημενες σου! Και τι μου προτεινεις να δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Αχχ... Το "Oz". Το λάτρευα παλιά. Και το "Agents of Shield" είναι αχτύπητο. Όλα όσα ανέφερες είναι λατρεμένα από εμένα. Έχω λατρέψει επίσης τα: Doctor Who, Supernatural, Teen Wolf, Revenge, Once upon a time κτλ

      Διαγραφή
  24. Η αγαπημένη μου σειρά ever είναι το Pretty Little Liars. Δεν χάνω ποτέ επεισόδιο, μερικές φορές βλέπω το καινούριο κατά τις 3 το βράδυ, όταν βγαίνει στην Αμερική ;) Επίσης είμαι φανατική του Doctor Who, μια σειρά που, από ότι είδα στα προηγούμενα σχόλια, λίγοι παρακολουθούν. Εγώ πάντως την λατρεύω! Επίσης μου αρέσει αρκετά και το American Horror Story, είναι εξαιρετικά καλογυρισμένη σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Amy Somers,
      Το "Pretty Little Liars" είναι μια καταπληκτική σειρά. Και βασίζεται σε βιβλία. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Και εγώ το κάνω αυτό πολλές φορές αυτό με τις αγαπημένες μου σειρές. Όσο για το "American Horror Story", ποτέ δεν το βρήκα τρομακτικό όπως οι φίλες μου. Γενικά δεν τρομάζω με θριλερ και τα λοιπά. Τα θεωρώ όλα βαρετά. Αλλά όπως είπες, το "American Horror Story" είναι μια εξαιρετικά καλογυρισμένη σειρά, με υπέροχους χαρακτήρες κ.τ.λ. Αξίζει να την δει κανεις. <3

      Διαγραφή
  25. ουτε εγω δεν θα μπορεσω να διαλεξω μονο μια...:/
    1.teen wolf
    2.awkward
    3.eye candy (δεν ξερω αν την γνωριζουν πολλοι παντως μετα τη πρωτη σεζον ακυρωθηκε :'( )
    4.pretty little liars
    5.the vampire diaries
    6.the flash

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Φέλι Α.,
      Έγραψες σχεδόν όλες τις σειρές που λατρεύω. Και μην ανησυχείς, είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαλέξει κάποιος μόνο μια. Και ξέρω το "Eye Candy". Πολύ κρίμα που ακυρώθηκε. Λατρεύω την Victoria και πραγματικά έκανε πολύ καλή δουλειά με αυτήν την σειρά.

      Διαγραφή
  26. Outlander και τα μυαλά στα κάγκελα! Είναι εξαιρετική σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Sofia Lazaridou,
      Ευτυχώς κάποιος το είπε. Την τελείωσα όλην την πρώτη σεζόν μέσα σε μία μέρα. Τόσο πολύ την λάτρεψα. Ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν αλλά και για τα βιβλία της σειράς που θέλω να πάρω.

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Orestis lbs,
      Μια μικρή λέξη που μας θυμίζει πάντα τόσα πολλά. Λατρεμένη απίστευτα αυτή η σειρά. <3

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΝΑΙ!!! Αγαπάμε Stiles!!! Γενικά αγαπάμε "Teen Wolf". <3

      Διαγραφή
  29. Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει ούτε μία σειρά ολόκληρη...από ένα σημείο και μετά τις βαριέμαι...Αλλά έχω παρακολουθήσει τις παρακάτω:
    1. The Mentalist
    2. Major Crimes
    3. Person of Interest
    4. CSI
    5. NCIS
    6. KYLE XY (πού το θυμήθηκα, ε?)
    7. Arrow
    8. Grey's Anatomy (απαίσιο στο τέλος...)
    9. Nikita

    Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Descendants,
      Όσα ανέφερες είναι πάρα πολύ ωραία και είναι πολύ κρίμα που δεν τα έχεις τελειώσει. Αξίζουν. <3

      Διαγραφή
  30. game of thrones και the walking dead οι καλυτερες αλλα επισης ωραιες ειναι american horror story,wayward pines,heroes και scream(μια καινουρια σειρα του mtv που βασιζεται περιπου στις ταινιες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ωραίες και αγαπημένες όλες όσες είπες, αλλά το "Heroes" από κάποια στιγμή και μετά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Το "Scream" έχει διαφορετική μάσκα. Και έχει αρκετές προοπτικές.

      Διαγραφή
  31. One Tree Hill η καλύτερη σειρά όλως των εποχών !! απλά υπέροχη, φανταστική !!

    Teen wolf
    Pretty little liars
    NCIS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή αννυ μ,
      Όλες πολύ αγαπημένες. Αλλά η αλήθεια είναι πως από τις τέσσερις που ανέφερες, το "One Tree Hill" είναι το λιγότερο αγαπημένο μου. <3

      Διαγραφή
  32. Δεύτερη φορά που σχολιάζω αλλά μόλις ξεκίνησα το Salem και δεν άντεχα να μην το πω! Τι καλύτερο από μάγισσες στον μεσαίωνα; Και επειδή λίγοι την ξέρουν σαν σειρά και έχω πωρωθεί άσχημα, ορίστε η υπόθεση: Η ιστορία λαμβάνει χώρα κατά τον 17ο αιώνα στη Μασαχουσέτη. Η σειρά, εξερευνά τι οδήγησε στις δίκες των μαγισσών και θέλει να ξεσκεπάσει τη σκοτεινή, υπερφυσική αλήθεια που κρύβεται πίσω από το πέπλο αυτής της κακόφημης περιόδου της Αμερικάνικης Ιστορίας. Ένα δράμα μαγισσών, με την πρώτη σεζόν 13 επεισοδίων, όπου πρωταγωνιστεί ο Seth Gabel του Fringe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Hermione Grnger,
      Θα το πω, ΛΑΤΡΕΎΩ ΤΟΝ ΜΕΣΣΑΊΩΝΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΏ ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ ΤΟΥΣ ΜΆΓΟΥΣ. Άρα ένα και ένα μας κάνουμε δύο. Αλλά τι καταπληκτικό δυο. Και μην ανησυχείς, σχολίαζε όσο θες. <3

      Διαγραφή
  33. THE VAMPIRE DIARIES ΚΑΙ PRETTY LITTLE LIARS!!! Τις λατρευω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Το "Pretty Little Liars" είναι απλά απίστευτο και το "Vampire Diaries" το λάτρευα αλλά με έχει κουράσει λίγο. :( Παραμένουν όμως μοναδικές σειρές. <3

      Διαγραφή
  34. Σορρυ κιολας αλλα κανεις δεν μπορει να συγκριθεί με το μεγαλοθηριο American Horror Story. Μακραν απο τις καλύτερες σειρές στις μέρες μας και το αποδεικνύουν και τα νούμερα που κανει και φυσικά υπαρχει η θεαρα Τζεσικα που αφήνει το στίγμα της σε καθε σεζον!!! Γενικα ηθοποιαρες μονο...Σαρα Πολσον, Καθι Μπειτς, Αντζελα Μπασετ, Τζειμς Κρομγουελ, Κονι Μπριτον, Ζακαρι Κιντο, Εβαν Πιτερς, Φρανσις Κονροι, Εμα Ρομπερτς. Γενικα ολα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Δεν μπορώ με τίποτα να διαφωνήσω αλλά δεν αρέσουν σε όλους τα ίδια. Προσωπικά λατρεύω το "American Horror Story" αλλά ξέρω πολλούς, στους οποίους δεν αρέσει. Πάντως έχει απόλυτο δίκιο για τις ηθοποιάρες που παίζουν. <3

      Διαγραφή
  35. Δεν εχω παρακολουθησει πολλες σειρες, αλλα το teen wolf ειναι απο τις πιο εθιστικες που εχω δει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Είναι όντως μια καταπληκτική σειρά. <3 Σου εύχομαι να δεις και πολλές άλλες. <3

      Διαγραφή
  36. Arrow και Flash... Δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Vasiliki Lacta,
      Μην ανησυχείς. Κανείς δεν θα μπορούσε. <3 Είναι καταπληκτικές σειρές. Από τις ποιο αγαπημένες μου. <3

      Διαγραφή
  37. Teen wolf!!! Την λετρυεω πραγματικα!!! Δεν χανω επεισόδιο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ούτε εγώ χάνω. Γιατί μετά τρέχουμε και δεν φτάνουμε. Ξέρεις εσύ. ;)

      Διαγραφή
    2. Ξέρω...ξερω...παντως απο χαρακτηρες λατρευω τον Stiles (Dylan O' Brien)...ειναι ο αγαπημένος μου χαρακτηρας της σειρας ...ειναι απερίγραπτος,αστείος,θεός...και οτι αλλο πω θα ειναι λιγο...αλλα αγαπω ολους τους χαρακτηρες γιατι ολοι τους εχουν κατι ξεχωριστο :)...ειναι πραγματικα απιστευτη σειρα...ευχομαι να μην τελειωσει ποτε...;)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Αχ ναι... Όλοι είναι καταπληκτικοί αλλά ο Stiles είναι άλλη ιστορία. Και ο ηθοποιός και ο χαρακτήρας. Είναι ο αγαπημένος μου.

      Διαγραφή
    4. Ναι...και εμενα ειναι ο αγαπημενος μου...ειναι απιστευτος...τον λατρευω τον Dylan...και του παει πολυ ο ρολος του Stiles...δεν θα μπορουσα να τον φανταστω ως Scott αλλα οποιον και αν επαιζε θα ηταν τελειως!!! Την εχω αγαπησει αυτην την σειρα και ολο της το cast! :)

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Στην αρχή του είχαν δώσει τον ρόλο του Scott αλλά μετα διάβασε τον ρόλο του Stiles και διάλεξε αυτόν. Έκανε την καλύτερη επιλογή. :)

      Διαγραφή
    6. Ναι...το ξερω ολο αυτο...γιαυτο το ειπα αλλωστε ;)...και ναι...εκανε την καλυτερη επιλογη...ολο το cast ειναι απιθανο και ειναι πολυ αστειοι ολοι μαζι και τους λατρευω ολους αλλα αυτος ο Dylan...εχει κατι το ξεχωριστο :) Αλλα γενικα την αγαπω την σειρα και ολο το cast τον καθενα ξεχωριστα για τον δικο του ιδιαιτερο χαρακτηρα! :)

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι... Όλοι είναι υπέροχοι αλλά ο Dylan είναι άλλο πράγμα. Όχι μόνο σαν ηθοποιός και σαν ήρωας, αλλά και σαν άνθρωπος. <3

      Διαγραφή
    8. Ας μην παιδεύομαστε...εχουμε δικιο και οτι αλλο να πουμε θα ειναι λιγο..Ο Dylan. ..οτι ταινια σειρα και οτιδηποτε αλλο κανει θα το παρακολουθησουμε,θα τον λατρευσουμε και θα τον αγαπησουμε ακομη περισσοτερο οπως παντα.Ηδη οτι εχει κανει το εχω δει και ξερω πολλα για εκεινον.. .;)
      Επισης λατρευω το μπλογκ σου και χαίρομαι που εχεις φτασει τοσο ψηλα! οτι και να κανεις και στο google+,στο youtube και στο wattpad και οπουδηποτε αλλου το παρακολουθώ.Λατρευω τις αναρτησεις σου και εχεις πολυ γουστο σε ταινιες,βιβλια,τραγουδια και σειρες.Ευχαριστιεμε την καθε σου αναρτηση και σε εκτιμω για ολα! Ευχαριστώ που γεμιζεις τον χρονο μου και λατρευω να κανεις διαφορετικα πραγματα στο μπλογκ ωστε να το εμπλουτίζεις με πολλα περισσοτερα θεματα και θα μου αρεσε πολυ αν εκανες καποτε πολλα βηματα μπροστα...(π.χ να γινεις συγγραφεας αλλα ας ξεκινησεις απο κατι απλουστερο μιας και εισαι μικρη ακομα και το μελλον σου εσυ θα το αποφασισεις).Και παλι ευχαριστω πολυ!!!

      Διαγραφή
    9. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΑΚΡΙΒΏΣ. Ότι και να κάνει αυτό το "παιδί" το κάνει καταπληκτικά. Για αυτό και τον λατρεύουμε άλωστε.
      Και χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν όλα όσα κάνω. Το εκτιμώ πολύ. Και χαίρομαι που σας που βρίσκετε κάποια απόλαυση σε όσα γράφω. :) Θέλω όταν μεγαλώσω να σπουδάσω διοίκηση επιχειρήσεων και μαρκετιγκ. Θα έχω ακόμα όμως το blog και κάποια στιγμή θέλω να εκδόσω ένα βιβλίο που γράφω. Σε ευχαριστώ για την πίστη σου σε εμένα. <3

      Διαγραφή
  38. Οι αγαπημενες μου σειρες ειναι οι εξης:

    -Game Of Thrones
    -Outlander
    -Reign
    -Once Upon A Time
    - The Vampire Diaries (αν και η τελευταια σεζον ηταν... με επιεικια... αθλια, χωρις καθολου πλοκη,δυστυχως.)

    Μηπως παρακολουθεις τη σειρα Vikings ???
    -Στελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Στελλα,
      ΟΥΑΟΥ. Είπες ουσιαστικά το ένα έκτο από αυτά που βλέπω. <3 Ναι, παρακολουθώ και το "Vikings". ;)

      Διαγραφή
  39. Θα πω κάτι τελείως διαφορετικό από τα άλλα. Τώρα έχω ξεκινήσει και βλέπω το Death Note. Είναι ιαπωνικό μανγκα που έχει γίνει σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευτυχώς, κάποιος είπε μανγκα. Παλιά έβλεπα. Πρέπει να ξανά αρχίσω. Και χαίρομαι που σου άρεσε τόσο το "Dead Note". :)

      Διαγραφή
  40. Το ξέρεις? Ουάου! Ειλικρινά πίστευα ότι θα έπρεπε να πω την υπόθεση! Πραγματικά με έχεις εντυπωσιάσει! Λίγοι την έχουν ακουστά! (να συστηθώ κιόλας, με λένε Όλγα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Όλγα,
      Δεν χρειάζεται. Έχω περάσει την περίοδο των Μάνγκα. Και μου λείπουν για να πω την αλήθεια. Και χαίρομαι που σε εντυπωσίασα.

      Διαγραφή
  41. Μπορεί να σου φανεί χαζό αυτό, αλλά τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχω ποροθεί με τη Violetta!!! Αν και οι σειρές αυτού του είδους δεν είναι του γούστου μου, δύο πολύ καλές μου φίλες μου πέρασαν αυτή τους την αγάπη.
    Το πρόβλημα είναι ότι όταν ΚΟΛΛΑΩ με κάτι, δύσκολα το αφήνω και σε αυτή την περίπτωση νιώθω κάπως απαίσια γιατί δεν βρίσκω τα επεισόδια στο internet (ελάχιστα βρήκα). Εσύ την παρακολουθούσες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Λογικό είναι. Έχει ωραία τραγούδια. Ναι το παρακολουθώ που και που. :)

      Διαγραφή
    2. Εγώ δεν έχω nova, και βρίσκω πολύ δύσκολα τα επεισόδια...
      Ναι, τα τραγούδια είναι πολύ ωραία!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Εγώ έχω. :) Τα έπαιζε στο ΣΚΑΙ στην σχολική χρονιά.

      Διαγραφή
    4. Το ξέρω, αλλά έδειξε μόνο τον πρώτο κύκλο...Γι' αυτό και τα επεισόδια του πρώτου κύκλου τα βρίσκω και στα ελληνικά με λίγο ψάξιμο...

      Διαγραφή
    5. Ο δεύτερος ειναι ακομα καλύτερος. Κριμα που δεν εχεις nova. Χάνεις πολλά! :) :) :)
      Όλγα

      Διαγραφή
    6. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Α κατάλαβα. Ελπίζω να δείξει και τον 2. Εδώ έχει μερικά επεισόδια του 2ου κύκλου για να σε βοηθήσω: http://gamatotv.org/group/violetta-tv-series-2012

      Διαγραφή
    7. Αγαπητή Όλγα,
      Όντως, ο δεύτερος είναι πολύ καλύτερος. :)

      Διαγραφή
    8. Προσπαθώ να πείσω τον μπαμπά μου να βάλουμε nova αλλά είμαι σίγουρη πως αν βάλουμε θα σταματήσει να δείχνει Violetta!!!
      (είμαι πολύ τυχερή...)
      Ααα υπάρχει και 4ος κύκλος?
      Σε ευχαριστώ πολύ Χρύσα για το link...

      Διαγραφή
    9. Ααα!!! Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ είμαι team-Tomas!!!! Ο Leon είναι πολύ βλάκας και εγωιστής! Δεν τον συμπαθώ καθόλου...
      Ο Tomas είναι τόσο καλούλης και γλυκούλης... Κρίμα...
      ΕΛΕΟΣ!!! Γιατί πρέπει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις (βιβλία, ταινίες ...) να μου αρέσει αυτός που...παθαίνει κάτι???

      Διαγραφή
    10. Αγαπητή Efthymia Liagka, (πρώτο μήνυμα)
      Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν θα υπάρξει 4ος κύκλος. Και παρακαλώ. <3

      Διαγραφή
    11. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Εγώ ήμουν από την αρχή Team Leon γιατί η Violetta κατάφερε να τον αλλάξει.

      Διαγραφή
    12. ΝΑΙ, αλλά αρχικά ο Leon πάει με την Violetta μόνο και μόνο για να "εκδικηθεί" τον Tomas επειδή αρέσει στην Ludmila! Ο καημενούλης o Tomas! Από πάντα αγαπούσε την Violetta...
      Αλλά...του αξίζει μια καλύτερη...
      Ξέρω ότι ο Leon είναι πολύ καλός από τον 2ο κύκλο αλλά...θα μου λείψει ο Tomas....

      Διαγραφή
    13. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Κοίτα, αν το καλοσκευτείς ο Tomas είναι λίγο βλάκας. Πιστεύει τόσο εύκολα την Λουντμίλα κ.τ.λ. Τέλος πάντων, έχεις ακόμα δυο σεζόν να δεις για να αποφασίσεις. ;)

      Διαγραφή
  42. ξενες σειρες:
    NCIS Big bang theory FRIENDS
    Ελληνικες σειρες (δεν ειδα να εχει γραψει κανενας αλλος αλλα θα κανω την αρχη):
    Μην αρχιζεις τη μουρμουρα
    ευτυχισμενοι μαζι
    εισαι το ταιρι μου
    Το παρα 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Πολύ καλά έκανες και πρότεινες και ελληνικές. Λατρεύω "Το παρά 5". Είναι από τις ποιο αγαπημένες μου σειρές.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα με το Παρά Πέντε!!! Ποιος ζει χωρίς την Ντάλια Χατζηαλεξάνδρου? :) :):D
      Και μια και μιλάμε για ελληνικές σειρές, προσθεσω στην παρέα και το διαχρονικό "Κωνσταντίνου και Ελένης"
      Όλγα

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Έλα μου ντε; Μια είναι αυτή και μοναδική. Και διαχρονικό δεν λες τίποτα. <3

      Διαγραφή
    4. Το "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα" είναι τέλεια σειρά! Πολύ έξυπνη ιδέα με ωραίες και αστείες ατάκες...

      Διαγραφή
    5. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Όντως είναι ωραία σειρά. Έχει πλάκα. Την παρακολουθώ πολύ τελευταία. Θέλω νέα επεισόδια. :)

      Διαγραφή
  43. Εμενα απο ελληνικες σειρες μου αρεσουν πολλες:
    1:Παρα πεντε
    2:Εισαι το ταιρι μου
    3:Πολυκατοικια
    4:Μην αρχιζεις την Μουρμουρα
    5:Παιδικη Χαρα
    6:Ταμαμ
    7:Εθνικη Ελλαδος
    και πολλες αλλες!
    (Τα εβαλα με τυχαια σειρα δεν ξεχωριζω καμια...ειναι ολες απιθανες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όλα αυτά μου αρέσουν πάρα πολύ. Λατρείες. Εκτός από το "Παιδική Χαρά". Αυτό η αλήθεια είναι πως δεν μου άρεσε. :(

      Διαγραφή
    2. Η αληθεια ειναι οτι η παιδικη χαρα ηταν καπως βαρετη σειρα αλλα εβλεπα καποια επισοδια παλια και ειπα να τα πω...και ολες αυτες οι σειρες ειναι αγαπητες απο ολους μας...

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Καλά έκανες και την είπες. :)

      Διαγραφή
  44. 1) Supernatural
    2) Glee
    3) Doctor Who
    4) Sherlock
    5) Avatar: TLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αχίλλεια Δασκαλοπούλου,
      Και εγωωώ. Είναι υπέροχα. <3

      Διαγραφή
    2. Μία από τις αγαπημένες μου σείρες είναι 'Τα Φιλαράκια'(γνωστή ως F.R.I.E.N.D.S.)!Πραγματικά είναι από τις λίγες σειρές τις οποίες βλέπω συνέχεια και γελάω τόσο πολύ όσο την πρώτη φορά που την είδα!Επίσης κάποιες άλλες τρομερές σειρες είναι το Teen Wolf και το Supernatural!<3<3<3:-P:-P:-P

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Demy Gartzoni,
      Όλες όσες ανέφερες είναι πάρα πολύ αγαπημένες. <3 Λατρείες σκέτες. <3

      Διαγραφή
  46. The Gilmore Girls! Η σειρά είναι καταπληκτική, με πανέξυπνους διαλόγους! Αξίζει να της δώσει κανείς μια ευκαιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χμ, αυτή είναι μια από τις λίγες σειρές που ακόμα δεν έχω δει. Σίγουρα θα την κοιτάξω. <3

      Διαγραφή
  47. ΠΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!!!!!
    ΕΛΕΙΠΑ ΤΩΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΟΠΟΤΕ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ....ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ..........
    1) Major Crimes
    2) WAREHOYSE 13
    3) NCIS
    4) CSI MAIAMI
    5) HART OF DIXIE
    6) ARROW
    7) THE MENTALIST
    8) ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ
    9) PERSON OF INTEREST
    10) VIOLETTA
    11) THE NEXT STEP.................................
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ Η ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ!!!!! ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ........
    ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ HART OF DIXIE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΞΕΡΩ ΤΟ ΤΕΛΟΣ..........ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΛΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙς ( Π.Χ. στο MENTALIST δεν θα μαθουμε ποτέ ποιος ειναι ο red john?????)...............ΠΑΝΤΩΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΣΕΙΡΕΣ, Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τις λατρεύω όλες όσες είπες. Ερώτηση: Έχεις nova? Ρωτάω γιατί κάποιες που είπες τις δείχνει εκεί. :) Ναι, δυστυχώς είναι όλα επαναλήψεις. Μπορείς όμως να πάς στο gamato movies για να δεις τις συνέχειες. <3

      Διαγραφή
    2. Δυστυχως δεν εχω nova (ακομα προσπαθω να πεισω το μπαμπα μου....)
      εννοεις τη βιολεττα και το τhe next step???? αυτα μου τα ειπε μια φιλη μου και τα ειδα στο internet ............
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη συμβουλη,( Μπορείς όμως να πάς στο gamato movies για να δεις τις συνέχειες. <3..), αλλα η αληθεια ειναι με τοση επαναληψη ουτε που θυμαμαι που ειχαμε μεινει στη πραγματικοτητα......
      και τωρα αρχιζουν και τα σχολεια..........
      Θα ρωτησω καμια φιλη μου αν τις εχει δει μεχρι το τελος για να μου πει τι γινεται.......

      Διαγραφή
  48. DR. HOUSE ............ ΤΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!!!!!.......ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Το "House" είναι μια εξαιρετική σειρά. Είναι θρύλος για εμένα. Την λατρεύω. <3

      Διαγραφή
    2. ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!!!
      ΣΥΓΝΩΜΗ House ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ , ΟΧΙ DR.House..........

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      ΝΑΙ!!! Και σιγά, μικρό το κακό. <3

      Διαγραφή
  49. Teen Wolf,The Flash,Pretty Little Liars,The Secret Circle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Tow and a half men,Big Bang Theory,Glee<3
    Το tow and a half men εχει πολύ πλάκα,αλλά προτιμώ το Big Bang Theory.Τώρα όσο για το Glee είναι η αγαπημένη μου σειρά ever.Ειλικρινά έβγαλα 3,4&5 season σε 2 εβδομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τέλειες επιλογές. Χαίρομαι που σου αρέσουν τόσο ωραίες σειρές. <3

      Διαγραφή
  51. the 100
    once upon a time
    pretty little liars

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. UNDER THE DOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ακομα δεν το πιστευω πως τελειωσε........Θελω και 4η σεζον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα αγαπημένη.Σήμερα τελείωσα το teen wolf. Την ξεκίνησα γιατί άκουγα από όλους το πόσο άρτια είναι και το συνειδητοποίησα και η ίδια. Πόσο καλοί ηθοποιοί? ειλικρινά δεν βρήκα ούτε ένα ψεγάδι σε 6 σεζον. Η μουσική υπέροχη(να είναι καλά το spotify)τα πλάνα εξαιρετικά. Πραγματικά δηλώνω εντυπωσιασμένη. Δεν θα κρύψω ότι έκλαψα πολύ με το τέλος.
    Αγαπημένοι της σειράς, ντερεκ χειλ (Tyler Hoechlin), λιντια(Holland Roden),Μαλία(Shelley Hennig) και φυσικά ο στάιλς (Dylan O'Brien)
    Έτσι λοιπόν μέσα στην θλίψη μου έψαξα για κάποια κριτική για την σειρά ώστε να χωθώ ακόμα περισσότερο σε όλο το συναίσθημα. Έτσι πέτυχα το μπλοκ σου το οποίο έψαξα και είναι εξαίρετο.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει πολλές σειρές, άρχισα το καλοκαίρι να βλέπω ταινίες και συνέχισα με σειρές.
    Μέχρι τώρα ξεχωρίζω
    1)teen wolf
    2)riverdale(αυτή είναι του 2017 και δεν έχει τελειώσει ακόμα)
    3)pretty little liars
    Χαίρομαι που βρήκα το μπλογκ σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ιωαννα Σ.,
      To Teen Wolf είναι μεγάλη αγάπη. Ακόμα δεν το πιστεύω πως τελείωσε. Και οι άλλες σειρές της επιλογής σου είναι αξιόλογες. Ειδικά το νούμερο 2! Καλές προβολές σου εύχομαι.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις