"Night School: Endgame - Νυχτερινό Σχολείο: Το Φινάλε" (Βιβλίο 5ο από 5) της C.J.Daugherty



Περίληψη από το οπισθόφυλλο του βιβλίου:

Οι μαχητές της Κιμμέριας Ακαδημίας έχουν χάσει την αρχηγό τους και η τύχη του Κάρτερ Ουέστ αγνοείται. Όμως, έχει νικήσει πράγματι ο Ναθάνιελ; Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να τον σταματήσει; Η Άλι και οι σύντροφοί της έχασαν κάποια σημαντικά πιόνια στη θανάσιμη αυτή παρτίδα, ωστόσο υπάρχει τρόπος να ανακάμψουν και να σχεδιάσουν την εκδίκησή τους…
Διακυβεύονται πολλά σε αυτή την ιστορία. 
Τα πιόνια έχουν στηθεί για την τελική αναμέτρηση.
Ο χρόνος έχει τελειώσει.
Το φινάλε πλησιάζει.
Είναι πια ζήτημα ζωής και θανάτου.

Λίγα λόγια από εμένα:


 Το σχέδιο απέτυχε. Όλα καταρρέουν. Η Λουσίντα πέθανε και ο Ναθάνιελ κέρδισε. Ή μήπως όχι ακόμα; Η Άλι κατάφερε να γλυτώσει από το χάος, αλλά αναγκάστηκε να αφήσει τον Κάρτερ πίσω. Τώρα με τους φίλους θα προσπαθήσει να πάρει την εκδίκηση της. Θα προσπαθήσει να βάλει κάτω τον Ναθάνιελ και να βρει τον Κάρτερ. Όλα τελειώνουν. Όλα κρέμονται από μια κλωστή. Η ζωή και ο θάνατος πλέον είναι ένα λεπτό όριο που εύκολα ξεπερνιέται. Το φινάλε φτάνει και όλα θα κριθούν στην τελευταία μάχη.




Προσωπική γνώμη:


  Περίμενα σχεδόν έναν χρόνο για να πάρω αυτό το βιβλίο στα χέρια μου. Όταν λοιπόν έφτασε, ήμουν τρισευτυχισμένη. Περίμενα από το "Νυχτερινό Σχολείο 5: Φινάλε" να είναι καλύτερο από το "Αντίσταση", που ήταν το αγαπημένο μου βιβλίο της σειράς. Ή τουλάχιστον εξίσου καλό. Η αλήθεια όμως είναι πως δεν μου άρεσε τόσο. Μάλλον περίμενα πάρα πολλά και αυτό ήταν το μοιραίο λάθος μου. Όσο και να λατρεύω αυτήν την σειρά, το τελευταίο βιβλίο είχε τόση δράση που ξέχναγε τελείως το ρομάντζο. Μου αρέσει στα βιβλία να υπάρχει μια ισορροπία. Και δυστυχώς, η συγγραφέας την ξεπέρασε.




  Επίσης, δεν μου άρεσε που κάποια πράγματα ήταν προφανή. Τα περισσότερα τα είχα μαντέψει πριν καν πιάσω το βιβλίο στα χέρια μου. Και μου άρεσε που τα πέτυχα γιατί ένιωσα μια ικανοποίηση, αλλά περίμενα από την Daugherty να μας κάνει μια μεγάλη αποκάλυψη. Κάτι που θα μας ταρακουνήσει και που θα μας κάνει να μείνουμε άφωνοι. Και περίμενα ότι θα αναφερόταν στον γιο του Ζελάσι γιατί είχα μεγάλη αγωνία να μάθω τι έγινε με αυτόν. Και τέλος, που ήταν ο Σιλβέν σε αυτό το βιβλίο; Ήταν στην Ακαδημία αλλά τον είδαμε ελάχιστα. Και αυτό θεωρώ πως ήταν το μεγαλύτερο λάθος της συγγραφέας. Ναι το καταλαβαίνω, ότι η Άλι πρέπει να επιλέξει έναν από τους δυο υπέροχους αντρικούς χαρακτήρες που διάβασα ποτέ αλλά δεν πρέπει να εξαφανίζεις έτσι κάποιον. Και ήλπιζα να γυρίσει ο Φιλ και Λίζα για το μεγάλο the end.



  Κατά τα άλλα το βιβλίο ήταν πολύ ωραίο. Είχε δράση, μυστήριο, έντονες στιγμές και μπορούσα να νιώσω την απόγνωση που αισθάνονταν οι ήρωες μας. Μπορούσα όμως να νιώσω και τις ελπίδες τους που παρόλο που ζούσαν σκοτεινές αποχές, τους έδινε δύναμη να συνεχίσουν. Μπορεί το βιβλίο να παρά ήταν σκοτεινό, αλλά αυτό ήταν μέρος της ομορφιάς του. Οι χαρακτήρες μεγάλωσαν απίστευτα από το πρώτο βιβλίο. Τους είδαμε να πέφτουν και ξανά σηκώνονται. Να βρίσκουν την αγάπη και τον λόγο για να ζουν. Τους είδαμε να ωριμάζουν και να μαθαίνουν από τα λάθη τους.  Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι που χαίρομαι που το έζησα μαζί τους. Αυτό το βιβλίο σίγουρα αξίζει ένα τέσσερα στα πέντε αλλά, η σειρά αξίζει με το σπαθί της ένα πέντε.



  Πρώτη φορά ένας θάνατος με κάνει τόσο χαρούμενη. Πραγματικά. Και θέλετε να μάθετε το γιατί; Γιατί αυτός/η που πέθανε το άξιζε με τα χίλια. Νομίζω πως ήταν το ποιο καλογραμμένη σκηνή του βιβλίου. Ήταν σαν να μπορούσα να την φανταστώ. Η συγγραφέας έκανε την καλύτερη επιλογή σκοτώνοντας αυτόν/η που σκότωσε. Θεωρώ πως έτσι όπως τελειώνει το βιβλίο αφήνει περιθώρια για να βγει μια σειρά με sequels. Νομίζω πως το τέλος που είχαν οι χαρακτήρες μπορεί να έχει και μια συνέχεια. Ειδικά του Σιλβέν. Άρα ελπίζω να γίνει κάτι όπως με τα "Vampire Academy". Όσοι τα έχετε διαβάσει με καταλαβαίνετε. Ζούμε για να ελπίζουμε.




  Και αυτό ήταν το review μου για το όμορφο the end αυτής της καταπληκτικής και αξέχαστης σειράς που θα μείνει για πάντα στις καρδιές μας. Ελπίζω να σας άρεσε. Ανυπομονώ για τα σχόλια σας για όλα όσα θέλετε να πείτε, να μάθετε, να ρωτήσετε και να μοιραστείτε. Μέχρι τότε όμως πάμε να σας δώσω μερικά δωράκια που θα απαλύνουν τον πόνο που νιώθουμε όλοι όταν τελειώνει μια σειρά που αγαπάμε. 



Το official τραγούδι για τα βιβλία που μόλις βγήκε:


Το book trailer του βιβλίου:


Το πρώτο κεφάλαιο με του ηθοποιούς:


Το πρώτο κεφάλαιο στα αγγλικά:


Το πότε βγαίνει το βιβλίο στα ελληνικά:



Σχόλια

  1. Ανυπομονώ μέχρι τον Νοέμβριο!!! Λατρεύω αυτή την σειρά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααχχ υπέροχη ανάρτηση Χρυσα μου συγκινήθηκα... χαχα <3 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Katerina Nv.,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε. Το εκτιμώ. <3

      Διαγραφή
  3. Τέλειααα ανάρτηση! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Χαίρομαι πάρα πολύ και που σου άρεσε η ανάρτηση και που συμφωνούμε. <3

      Διαγραφή
  4. Όσο για τον Συλβέν...θα το ξαναπώ άλλη μια φορά...το τέλος του ήταν ΑΠΑΙΣΙΟ...
    Και πιστεύω ότι γενικά η συγγραφέας άφησε πολλά κενά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      ΝΑΙ!!! Θέλω συνέχεια για τον Σιλβέν. Το έχω ανάγκη. Και όντως άφησε πολλά κενά. Το βιβλίο το περίμενα καλύτερο. :(

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Χρύσα μου ήθελα να σε ρωτήσω που μπορώ να δω την σειρά έχω ψάξει παντού αλλα δν το βρισκω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Anna Zivinaki,
      Μπορείτε να βρείτε τα επεισόδια εδώ:
      1. Το πρώτο: https://www.youtube.com/watch?v=OQdNnV01Iks
      2. Το δεύτερο: https://www.youtube.com/watch?v=V6S2jjvFVdI
      3. Το τρίτο: https://www.youtube.com/watch?v=ilAkW0OEW7w
      4. Το τέταρτο: https://www.youtube.com/watch?v=cJiI2ytxkI0
      5. Το πέμπτο: https://www.youtube.com/watch?v=OggA0ofFEpk
      6. Το τελευταίο: https://www.youtube.com/watch?v=65CmLXTbwOU

      Είχα κάνει και σχετική ανάρτηση: http://booksfrien.blogspot.com/2015/01/web-series.html

      Ελπίζω να βοήθησα. <3

      Διαγραφή
  6. Χρυσα,
    Γυρισα σπιτι και βρικα χρονο να σου γραψω. Λοιπόν, το βιβλιο ήταν μετριο. Όταν το πηρα στα χερια μου πίστευα ότι θα ηταν το καλυτερο απο όλα, αλλά πιστευω ότι η συγγραφεας δε εφτασε την τελειωτα. Κρίμα... Πιστευω ότι το τελος ηταν απαραδεκτο! Δεν την θελω με αυτον που την εβαλε η συγγραφεας ! Οχι... :'( Πραγματικα εκλαψα οταν εφτασα στο τελος! Ελπίζω η σειρα να συνεχιστει γιατι δεν θελω όλα τα ονειρα μου να εξαφανιστουν!!! Επίσης σε ενα μηνυμα μου ειχες πει ότι λες στην κριτικη σου για την Αλι και τον τροπο που φερεται στον Σιλβεν και στον Καρτερ. (αν δεν θυμασαι την συνομιλια μας πες μου να σου εξιγησω τι εννοώ) Απλά πάλι δεν καταλαβα γτ το κάνει αυτο η Αλι. Γιατι πληγωνει τους άλλους με τετοιο τροπο :"( ! Τεσπα, μπραβο αλλη μια φορα για την κριτικη σου!
    Βιβιαν ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Βίβιαν,
      Ευχαριστώ πολύ που μου έγραψες. Κατά πρώτον, χαίρομαι που σου άρεσε η κριτική μου και χαίρομαι που έχουμε ίδια γνώμη. <3 Λυπάμαι, αλλά δεν θυμάμαι το μήνυμα. Συγνώμη. :(

      Διαγραφή
  7. Γεια σου χρυσα θα ηθελα να σου κανω μια ερωτηση για κατι εντελως ασχετο με την αναρτηση (η οποια ηταν οπως παντα φοβερη).....
    Σε ειχα ρωτησει σε αλλο σχολιο για το indiana teller και μου ειπες οτι το εχεις διαβασει και οτι μολις ξεμπερδεψεις με τα σοσ θα κανεις κριτικη. Μηπως ξερεις ποε θα βγει στα ελληνικα το 4ο βιβλιο της σειρας??? Μπορεις να μαθεις και να μου πεις?? Εχω πορωθει με τη σειρα και δν αντεχω να μην ξερω μεχρι ποτε να περιμενω. Συγνωμη που σε ρωταω για κατι που δεν εχεις κανει καν αναρτησει αλλα απλως δν αντεχω!!!!! (γτ δν κανεις μια στηλη που θα μπορουμε να σε ρωταμε για διαφορα ασχετα θεματα σαν αυτο????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Γεια σου. :) Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση. <3 Ακόμα δυστυχώς προηγούνται άλλα. Συγνώμη. :( Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα βγει το 4ο και τελευταίο βιβλίο της σειράς γιατί μόλις βγήκε το 3ο. Έχω κάνει μια τέτοια ανάρτηση. Ορίστε: http://booksfrien.blogspot.gr/2014/10/about-me.html Ρώτα εκεί ότι θες όποτε θες. <3

      Διαγραφή
  8. Aχ, Χρυσα
    πραγματικα με συγκινησες . Συμφωνω σε ολα. Ειδικα στο οτι το τελος ηταν απαραδεχτο. Χρειαζομαστε ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ μια συνεχεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( που να περιεχει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ τον Συλβέν),( ηταν απαισιο το οτι τον εξαφανισε η συγγραφεας....)
    Περιμενο με ανυπομονισια νεα για την αγαπημενη μας σειρα,( σε παρακαλω πολλη να μας ενημερωσεις ακομα και αν ειναι κατι μικρο).............
    Ακομα μια φορα, μια υπεροχη κριτικη ,
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που ταυτίστηκαν τόσο οι απόψεις μας και που σου άρεσε τόσο η κριτική μου. Εγώ σας ευχαριστώ. <3

      Διαγραφή
  9. Αυτή τη σειρά την λατρεύω , και περιμένω πως και πως τον Νοέμβρη για να πιάσω το βιβλίο στα χέρια μου , την κρητική σου δεν την διάβασα από φόβο μοίπως έχει παρά πολλά σπόιλερς , αλλά φαντάζομαι οτί θα είναι υπέροχη , η αλήθεια είναι ότι έκοψε το 4ο βιβλίο με την εξαφάνιση καρτερ και σλιβέν (τον οποίο έχω αρχίσει να λατρεύω)και αυτό με θύμωσε αρκετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ελπίζω να σου αρέσει το βιβλίο και ανυπομονώ να διαβάσεις την ανάρτηση μου για να μου πεις αν τελικά σου άρεσε όσο περίμενες. <3

      Διαγραφή
  10. Αμάν βρε Χρύσα...έχω διαβάσει τις αναρτήσεις σου για το Night School τόοοοσες φορές!!! Μου έχει λείψει αυτή η σειρά...Όσες ταινίες, όσα βιβλία και να έχω διαβάσει, θα βρίσκεται στην κορυφή των αγαπημένων μου...Και ΚΥΡΙΩΣ αυτοί οι χαρακτήρες...Και...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΟ!!!! Θέλω να βγει ΣΥΝΤΟΜΑ σε ταινίες, ή να γράψει sequels η συγγραφέας...Μου λείπουν οι χαρακτήρες, και κυρίως ο Sylvain...Γιατί τουλάχιστον οι άλλοι είχαν καλό τέλος... :( :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τόσο οι αναρτήσεις μου. <3 Και εγώ εύχομαι απεριόριστα να βγει sequel γιατί δεν άξιζε κάτι τέτοιο στον Σιλβέν. :(

      Διαγραφή
  11. Ααχ βρε χρυσα τι μου κανεις....εχω διαβασει ενα σωρο φορες τις αναρτησεις σου για το νυχτερινο σχολειο....και καθε φορα σιγκινουμε...εχω αναγκη απο sequels...οπως ολοι οι φαν πιστευω...ηταν λες και η συγγραφεας βαρεθηκε και για αυτο απλα σταματησε να γραφει.....τακενα που αφηνει ειναι απιστευτα πολλα....π.χ. Το λαθος του μπομπ, ο γιος του ζελαζνι, ο ΣΥΛΒΕΝ και πολλα αλλα......σιγουρα επρεπε να επιστρεψουν η λιζα και οι υπολοιποι...τουλαηιστον κατι λεει για τη λιζα στο 2 ενω τον φιλ απλα σταματαει να τον αναφερει...δεν νιωθω πως δεν εγινε το σωστο the end,νιωθω πως δεν εγινε the end………………ακομα περιμενω οτι θα μαθω καποια συνεχεια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που βλέπω τόσο πολύ κόσμο να αγαπάει αυτήν την σειρά γιατί πραγματικά αξίζει. Και χαίρομαι που έχουμε την ίδια ανάγκη και για άλλο. <3

      Διαγραφή
  12. Είμαι η μόνη που έκλαψα που τελειωσε αυτο το αριστούργημα; Είμαι τρελή που η Άλι, ο Σιλβεν και ο Κάρτερ μου έχουν σταθει δίπλα μου σαν πραγματικοι φίλοι; Είναι ανόητο να διαβαζεις το ίδιο βιβλίο 10 φορες; Βοηθειααα.... Είμαι σε απογνωση! Δεν θέλω να εγκαταλειψω αυτον τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν έκλαψα. Δεν μπορούσα να κλάψω. Η συγγραφέας τα άφησε όλα μισά άρα ήθελα απλά και ΆΛΛΟ!!! :(

      Διαγραφή
  13. Θα υπάρξει άραγε μία συνέχεια ????κρίμα για τον σίλβεν , και ήθελα να μάθω γισ τον γίο του ζελάνζι ... δεν υπάρχουν μινί ιστορίες για αυτά ? Εκτός την σειρά θα βγεί κάποια ταινεία ? Τέλος πάντον υπέροχη ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Μακάρι. Παρόλο που οι πιθανότητες είναι μηδαμινές. Είχαν βγει κάποια. Μπορείς να τα δεις όλα εδώ: http://booksfrien.blogspot.gr/2015/01/8.html
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση. <3

      Διαγραφή
  14. Καλημερα, τελειωσα και γω χθες το τελευταιο βιβλιο της σειρας και μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι ηταν αρκετα μετριο. Δεν εβλεπα την ωρα να τελειωσει. Οσο αναφορα τον Σιλβεν πιστευω οτι η συγγραφεας μπορει να τον αδικησε ως χαρακτηρα αλλα του εδωσε το πιο φυσιολογικο τελος. Και εμεις νομιζω οτι αν ημασταν στη θεση του ετσι θα αντιδρουσαμε! Προσωπικα μου αφησε πολλα κενα το συγκεκριμενο βιβλιο και δεν ειχε καμια σχεση με τα προηγουμενα τεσσερα (ειδικα το 4ο) αυτη εινι η αποψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις