Το τραγούδι της εβδομάδας...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Ξέρω πως έχω καιρό να μοιραστώ μαζί σας τραγούδια για αυτό αποφάσισα να σας δώσω σήμερα, ένα από τα ποιο αγαπημένα μου τραγούδια ever. Ξέρω πως όλοι σας το γνωρίζετε αλλά εγώ το λατρεύω απίστευτα. Είναι η νέα μου εμμονή. Το τραγουδάω συνέχεια. Το τραγούδι μας είναι το "See You Again". Με αυτό το τραγούδι έχουν φτιαχτεί τα καλύτερα βιντεάκια για την απώλεια και κάποιες εκπληκτικές φωτογραφίες.


Ποιος άλλος συμμερίζεται την αγάπη μου;


Σχόλια

  1. Αγαπητη χρυσα οριστε ενα τραγουδι που μου εχει κολλησει και θα ηθελα να το μοιραστω μαζι σου........:
    https://www.youtube.com/watch?v=9w9dXWU5nMI

    Ελπιζω να σου αρέσειιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Η αλήθεια είναι πως είναι ωραίο αλλά όχι του γούστου μου. :) Χαίρομαι όμως που αρέσει τόσο σε εσένα. <3

      Διαγραφή
  2. Τέλειο τραγούδι Χρύσα, απλά λίγο καταθλιπτικό...
    Και εμένα μου είχε κολλήσει πριν λίγο καιρό...
    Συμφωνώ με το γούστο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Είναι όντως λίγο καταθλιπτικό αλλά υπέροχο. Χαίρομαι που έχουμε το ίδιο γούστο. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις