To "City of Bones - Η Πόλη των Οστών" της Cassandra Clare θα επανεκδοθεί στα αγγλικά με νέο εξώφυλλο


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Η πολύ αγαπημένη μας σειρά "The Mortal Instruments - Θανάσιμα Εργαλεία" της Cassandra Clare, οποία έρχεται το 2016 με τίτλο "Shadowhunters" σε στιλ σειράς, θα επανεκδοθεί στις 22 Δεκεμβρίου του 2015. Όπως συνέβη όταν βγήκε η ταινία το 2013, το βιβλίο θα υπάρχει και σε μια ακόμα νέα έκδοση, η οποία είναι αυτή που βλέπετε από πάνω. Εμένα μου αρέσει και μάλιστα αρκετά. Το θεωρώ πολύ έξυπνο που αλλάξαν ελάχιστα τα χαρακτηριστικά των ηθοποιών με ιδέα να μοιάζουν ακόμα περισσότερο με τους ήρωες των βιβλίων. Τέλος, νομίζω πως η πέτρα που έχει η Clary (Katherine McNamara) στο λαιμό της είναι το μαγικό φως που βλέπουμε στο πρώτο βιβλίο. Εσείς τι λέτε; Σας αρέσει το εξώφυλλο ή όχι; Ανυπομονώ για τα σχόλια σας.


(Ο τελευταίος μου πίνακας
που έχει θέμα τον κόσμο των "Κυνηγών των Σκιών"!!!)

Σχόλια

  1. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το συγκεκριμμένο εξώφυλλο. Δεν ξέρω γιατί ακριβώς... Μου φαίνεται λίγο σαν δουλειά λίγων λεπτών: η γραμματοσειρά είναι υπερβολικά απλοϊκή και θυμίζει παιδικό βιβλίο και το φίλτρο της φωτογραφίας δεν κολακευει καθόλου την Kat και τον Dom και γενικώς πιστεύω πως το εξώφυλλο δεν ανταποκρίνεται στον χαρακτήρα του βιβλίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Chrissy Ps,
      Λογικό. Ούτε εμένα μου αρέσει η γραμματοσειρά. Δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο. :(

      Διαγραφή
  2. Περιμένω με αγωνία την σειρά.....Οσον αφορά τα εξώφυλλα είναι πολύ ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή katerina papamihelaki,
      Τέλεια, στην ίδια κατάσταση ήμαστε. <3

      Διαγραφή
  3. Μμμ καλούλι το εξώφυλλο...ο πίνακάς σου, όμως...ΤΕΛΕΙΟΣ!!! Ζωγραφίζεις κιόλας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Χαχα... Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ναι, ζωγραφίζω. Είμαι αρκετά καλή και λατρεύω να φέρνω στην ζωή όσα αγαπώ μέσω αυτής. <3

      Διαγραφή
  4. Ωραίος πίνακας... :)
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν είχαν μόνο το παιδί μπροστά κάτι θα γινόταν :P Αλλά τώρα δεν λέει πολλά....
    Πάντως με είδη να έχουν κυκλοφορήσει τα καινούρια εξώφυλλα και box set δεν νομίζω το συγκεκριμένο εξώφυλλο να πουλήσει και πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Eleni ouz,
      Αντίθετα, νομίζω πως θα πουλήσει πολύ γιατί μοιάζει παιδικό άρα τα ποιο νέα παιδιά θα θέλουν να το πάρουν. :)

      Διαγραφή
  6. Ούτε σε μένα αρέσει το εξώφυλλο. Φαίνεται παιδικό. Αχου πολύ ωραίος πίνακας!! Πόσα ταλέντα μπορεί να έχει ένας άνθρωπος?? <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Κ,
      Νομίζω πως επίτηδες το έκαναν τόσο παιδικό. :) Χαίρομαι που σου αρέσει. <3 Και δεν έχω πολλά, απλά είμαι πολύ καλή σε αυτά τα λίγα. <3

      Διαγραφή
  7. Ο μόνος λόγος που μου αρέσει είναι που έχει τον Dom και την Kat. Κατά τ' άλλα, δεν μου αρέσει καθόλου η γραμματοσειρά. Θα την ήθελα πιο επική και θα προτιμούσα να φαίνεται η ετεροχρωμία του Dom.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις