Ο "Harry Potter" επιστρέφει με την μορφή θεατρικού έργου με το "Harry Potter And The Cursed Child" το 2016


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Αν μπορούσα να περιγράψω την παιδική μου ηλικία με δυο λέξεις, αυτές θα ήταν "Harry Potter - Χάρι Πότερ". Τα επτά καταπληκτικά βιβλία που έγραψε η βασίλισσα Rowling δεν ήταν μια απλή ιστορία για εμένα. Χάρις αυτά είμαι εδώ σήμερα. Από πολύ μικρή ηλικία με έμαθαν να αγαπώ το διάβασμα, να δένομαι με τους χαρακτήρες και να γίνονται ένα με τον κόσμο που οι συγγραφείς δημιουργούν με τόση φαντασία. Φαντάζεστε λοιπόν την χαρά μου όταν ανακάλυψα πως η μοναδική μας συγγραφέας μας επιστρέφει τον λατρεμένο μας χαρακτήρα αλλά αυτήν την φορά σε μορφή θεατρικού έργου.



  Ναι, ο κινηματογράφος μπορεί να είναι κάτι το καταπληκτικό αλλά και το σανίδι έχει την δική του μαγεία. Και χαίρομαι που μια μεγαλοφυΐα όπως η J.K. Rowling το καταλαβαίνει αυτό. Η ιστορία θα λέγεται "Harry Potter And The Cursed Child" και έρχεται το καλοκαίρι του 2016 σε δύο μέρη. Σε αυτήν την ιστορία δεν θα έχουμε τους παλιούς καλούς μας ηθοποιούς αλλά καινούργιους και θα τους συναντήσουμε 19 χρόνια μετά το μεγάλο the end. Για αυτό κι όλας αυτή η παραγωγή ονομάζεται ως και το όγδοο "Χάρι Πότερ".



  Όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο πάντα ήταν το να είσαι ο Χάρι Πότερ. Ο εκλεκτός. Τώρα η ζωή του όχι και τόσο πλέον παιδικού μας ήρωα μπορεί να έχει πάρει άλλη τροπή αλλά και πάλι δεν είναι εύκολη. Δεν είναι πολύ πιο εύκολο να είσαι ο ένας θρύλος, αυτός που έσωσε όλον τον μαγικό κόσμο και ταυτόχρονα πλέον να είσαι ένας καταπονημένος υπάλληλος του Υπουργείου Μαγείας, σύζυγος και πατέρας τριών παιδιών σχολικής ηλικίας. Ενώ ο Χάρι παλεύει με ένα παρελθόν που αρνείται να μείνει εκεί που ανήκει, ο νεότερος γιος του, ο Albus πρέπει να αγωνιστεί με το βάρος μιας οικογενειακής κληρονομιάς που ποτέ δεν ήθελε. Καθώς το παρελθόν με το παρόν γίνονται ένα, πατέρας και γιος μαθαίνουν μία δυσάρεστη αλήθεια: μερικές φορές το σκοτάδι έρχεται από απροσδόκητα μέρη.


 
harry potter animated GIF

  Ας το παραδεχτούμε όλοι, το να έχεις ένα πατέρα σαν το Χάρι Πότερ δεν είναι και εύκολο. Αυτό το αγόρι έγινε ο θρύλος των θρύλων. Κανείς δεν μπορεί να φτάσει ή να ξανά κάνει τα κατορθώματα του. Πιστεύω όμως πως ο Χάρι έγινε και ένας καταπληκτικός πατέρας. Για την ακρίβεια, παραπάνω και από καταπληκτικός. Ανυπομονώ να ανακαλύψω τι θα γίνει με την όλην αυτήν την ιστορία, όπως και σχεδόν όλος ο υπόλοιπος πλανήτης, του χρόνου στο θέατρο του West End’s Palace στο Λονδίνο. Ελπίζω να σας άρεσαν τα νέα και ανυπομονώ για όλα σας τα σχόλια. Εύχομαι να είστε εξίσου ενθουσιασμένοι με εμένα γιατί τέτοιες ιστορίες μένουν για πάντα. ALWAYS...



Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.


Σχόλια

  1. Δεν μου αρεσει αυτη η ιδεα! Καθολου ομως! Πως θα κανουν τα μαγικα τους πανω στην σανιδα;; Ελπιζω να το μεταφερουν καποια στιγμη στην μεγαλη οθονη! Καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Athina,
      Τι να σου πω, δεν έχω την παραμικρή ιδέα πως θα τα κάνουν τα μαγικά τους αλλά ελπίζω να βρουν τον τρόπο τους. Και εγώ το εύχομαι μετά να μεταφερθεί και στην μεγάλη οθόνη. <3

      Διαγραφή
  2. η αλήθεια είναι πως θα προτιμούσα να βγει σε ταινία γιατί ειμαι cinema maniac αλλά όπως και να έχει είναι ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Marissa D,
      Και εγώ είμαι cinema maniac και θα το ήθελα σε ταινία αλλά αυτό είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα. <3 Χαίρομαι που σου άρεσε σαν ιδέα. <3

      Διαγραφή
  3. κατι τετοιες στιγμες θα ηθελα να μενω στην Αγγλια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα ήθελα να το δω στο θέατρο, είμαι φαν των έργων τέτοιου είδους, είμαι "παιδί" στο σινεμά και δεν θέλω να χάσω τη γοητεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Χάρι Πότερ είναι έρωτας. δεν τον χορταίνουμε με τίποτα! Είναι ωραία ιδέα να μεταφερθεί και στο θέατρο! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό, αλλά καλύτερα θα ήταν να βγει σε ταινία για να την δει όλος ο κόσμος. Ελπίζω τουλάχιστον να το μεταδώσουν κάποια στιγμή στην τηλεόραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις