Το "ABC Family" αλλάζει όνομα και γίνεται "Freeform" τον Ιανουάριο του 2016


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Το πολύ αγαπημένο μας "ABC Familly" αλλάζει ριζικά. Τον Ιανουάριο του 2016, κάτι που είναι ποιο κοντά από όσο φανταζόμαστε, το "ABC Familly" και επισήμως δεν θα λέγεται πια έτσι. Θα ονομάζεται "Freeform". Μια αλλαγή που κανείς δεν περίμενε και που δημοσιεύτηκε χτες, μέσω του παρακάτω βίντεο.


  Όπως μπορεί ήδη να καταλάβατε, αυτό δεν ήταν ένα από βίντεο για μια ανακοίνωση. Εδώ είδαμε τους πολύ αγαπημένους μας ηθοποιούς από τις σειρές "Pretty Little Liars", "The Fosters", "Switched at Birth", "Baby Daddy" και είδαμε τις πρώτες μας σκηνές από την σειρά "The Shadowhunters". Κάτι που όλοι μας περιμέναμε εδώ και πάρα πολύ καιρό. Χαίρομαι πάρα που δεν άλλαξαν τίποτα στο πρόγραμμα εκτός από την ονομασία.


  Όσο για το όνομα τώρα; "Freeform"; Σοβαρά; Δεν καταλαβαίνω γιατί να θέλουν ν αλλάξουν το όνομα τους; Το "ABC Familly" είναι απλά τέλειο. Μάλλον για δικαιώματα τίτλων το μετέτρεψαν. Το "Freeform" δεν είναι κακό. Αντίθετα, είναι πολύ έξυπνο και ωραίο αλλά απλά δεν φτάνει τελειότητα του πρωτότυπου. Αυτές όμως είναι οι δικές μου απόψεις. Εσείς τι πιστεύετε για όλα αυτά; Ανυπομονώ για τα σχόλια σας.

(Τους λατρεύω όλους!!!)

Σχόλια

  1. Προτιμώ το ABC family. Ακούγεται πιο ωραίο και πιο ζεστό. Το freeform, εντάξει, κάτι κάνει κι αυτό... αλλά το ABC family είναι το καλύτερο κατά τη γνώμη μου.! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις αν η σειρά Shadowhunters θα προβληθεί στην Ελλάδα το 2016 που θα βγει? Για παράδειγμα στο Foxlife ή στο Fox που έχουν τα κονε με την ABC και γενικά με την Αμερική? (έχω nova, γι'αυτο ρωτάω)
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Όλγα,
      Στο "ABC Family - Freeform". Δεν ξέρω αν θα το δείξει στην Nova, γιατί και εγώ έχω. Μπορείς να το δεις όμως πολύ εύκολα στο Gamato Movies. :)

      Διαγραφή
  3. Ενδιαφέρον. Ευχαριστούμε για την ενημερώση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Εγώ ευχαριστώ που με παρακολουθείτε και που μου γράφετε. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις