HARRY POTTER BOOK TAG!!! (Χάρι Πότερ Tag!!!)


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Έπειτα από πολύ καιρό, ήρθε το "HARRY POTTER BOOK TAG!!! (Χάρι Πότερ Tag!!!)". Ελπίζω να σας αρέσει το νέο μου βίντεο, το οποίο το έφτιαξα ειδικά σήμερα γιατί χτες βγήκε το "Harry Potter and the Philosopher's Stone - Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος" Illustrated Edition. Θα σας μιλήσω σχετικά με αυτό αύριο, άρα θα χρειαστεί να κάνετε λίγη υπομονή.



  Σε ευχαριστώ πάρα πολύ KatTheBookoholic για το υπέροχο tag σου. Ανυπομονώ για όλα τα Χαριποτεριστικά σας σχόλια και όλες τις δικές σας μοναδικές απόψεις. Αν έχετε και εσείς δυνατές αναμνήσεις με αυτούς του καταπληκτικούς ήρωες, μοιραστείτε τες. Πείτε όσα αισθάνεστε εδώ ή στα σχόλια του βίντεο. Πάντα θα είμαι πρόθυμη να σας ακούσω. Καλό σας βράδυ.


(Το Golden Trio μας!!!)

Αν θέλετε να μάθετε τι έγινε μετά το επικό The End,
πατήστε εδώ και αν θέλετε να διαβάσετε ένα ειδικό αφιέρωμα
για όσους "πέθαναν", πατήστε εδώ.


Υ.Γ.  Η πρώτη φωτογραφία ανήκει στην Thomai Tel.

Σχόλια

  1. Αυτή η καταπληκτική συγγραφέας έκανε τα παιδικά μας χρόνια μαγικά! Ακόμα και τώρα, τρία χρόνια μετά την πρεμιέρα της τελευταίας ταινίας, έχω τέτοιο κόλλημα "μέχρι αηδίας" που λέει και η κολλητή μου! Ανυπομονώ να δω το βίντεο σου Χρύσα μου και θα το κάνω μόλις τελειώσω από δω...

    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ginny Weasley5 Γαυράκι 4ever,
      Αυτά τα βιβλία έκαναν τα παιδικά μας χρόνια αξέχαστα. Μας έκαναν αυτό που ήμαστε σήμερα και έκαναν εκατοντάδες παιδιά να αγαπήσουν αληθινά το διάβασμα. Δεν είναι περίεργο που η Rowling είναι η Queen μας. Χαίρομαι που αγαπάς τα βιβλία όσο και εγώ. <3

      Διαγραφή
  2. Ντρέπομαι λιγάκι που δεν έχω διαβάσει ούτε ένα βιβλίο Χάρι Πότερ... δεν ξέρω, νομίζω οτι δεν με ενθουσιάζει η ιδέα με τους μάγους... παρόλο που πιστεύω στην μαγεία, για κάποιο λόγο αυτό το βιβλίο δεν με ενθουσιάζει... μήπως θα μπορούσες να μου λύσεις μια απορία..?? Είναι καθόλου ρομαντικά αυτά τα βιβλία?? Γιατί μάλλον αυτό φταίει που δεν μου αρέσει... είμαι φαν των ρομαντικών βιβλίων και της περιπέτειας...;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Κ,
      Μην ντρέπεσαι. Δεν μπορούμε να διαβάζουμε τα πάντα. Έχει ρομάντζο αλλά όχι πολύ. Υπάρχει στα σωστά σημεία. Από περιπέτεια όμως άλλο τίποτα. Πιστεύω πως αξίζουν να τους δώσεις μια ευκαιρία. <3

      Διαγραφή
    2. Χμμ... ίσως και να χεις δίκιο... αν βρω ποτέ χρόνο θα τα διαβάσω... και χρόνο βρίσκω μόνο τα καλοκαίρια που δεν έχω το γυμνάσιο πάνω από το κεφάλι μου :)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Κλειώ Κ,
      Όποιος θέλει βρίσκει χρόνο και πιστεύω πως εσύ θέλεις πολύ. <3

      Διαγραφή
  3. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟ Book Tag Χρύσα γλυκιά μου φίλη !!! Για άλλη μια φορά μας κάνεις ευτυχισμένους και χαρούμενους με την παρουσία σου και ότι πράγματα μας δείχνεις !!! Μακάρι να κάνεις ένα αφιέρωμα η Book Tag στα Θανάσιμα Εργαλεία (και στο Vampire Academyπου αγαπάω πολύ ) που είναι η αγαπημένη μου σειρά για πάντα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Valantis Katsinis,
      Χαίρομαι που σου αρέσουν όλα όσα κάνω και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα σου τα υπέροχα λόγια. Είναι και αυτά τα Tags στο πρόγραμμα. <3

      Διαγραφή
  4. Ωραιο βιντεο! Θα προτιμουσα book haul

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σε ευχαριστώ πολύ και τελικά αυτό θα κάνω. <3

      Διαγραφή
  5. Γεια χρυσα κανεις απιστευτα βιντεο και απερίγραπτες αναρτησεις!!! Θα ηθελα να σε ρωτησω 2 πραγματακια...Πρωτον εχεις κανει δικο σου bookshelf tour? γτ θα ηθελα να το δω!!
    Επισης πως προλαβαινεις να βγαζεις βιντεο...να δημοσιεύεις τοσες πολλες αναρτησεις και να διαβαζεις τα εκατομμύρια βιβλια σου??? Εχεις τοσο ελευθερο χρονο?? Παντως να ξερεις οτι λατρευω το μπλογκ σ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα τα υπέροχα και τόσο ευγενικά σου λόγια. <3 Όχι δεν έχω κάνει ΑΚΌΜΑ bookshelf tour. Θα κάνω στο τέλος του έτους. Και όχι δεν έχω χρόνο αλλά τα χωράω όλα. <3 :)

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστω πολυ και χαιρομαι που θα κανεις ενα bookshelf tour ουτος ή αλλος.Λογικο οτι ειναι τοσα πραγματα και δεν θα προλαβενε κανεις αλλα αν καποιος θελει να τα κανει ολα μαζι τιποτα δν θα μπορεσει να τον εμποδισει!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τίποτα, εγώ σε ευχαριστώ που ρωτάς. Και ακριβώς όπως το είπες, όποιος θέλει πολύ όλα τα κάνει. <3

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Χαίρομαι που σου άρεσε και ΑΚΡΙΒΏΣ!!!! <3

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν...εγώ όπως έχω ξαναπεί, είμαι Hufflepuff, αλλά αγαπώ και το Gryffindor...Προστάτης μου είναι το άλογο, σαν της Ginny και θα ήθελα και εγώ να είχα τον αόρατο μανδύα...
      Και...ΦΥΣΙΚΑ και θα έχεις ένα...τέλος στο βιβλίο σου...όχι σαν κάποιους κάποιους που μας καταστρέφουν... ;)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      ΈΤΣΙ!!! <3 Και εννοείται πως θα έχει νορμάλ τέλος το δικό μου. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις