REAL BOOKS VS EBOOKS!!!


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Σήμερα θα συζητήσουμε για κάτι που αφορά όλους τους book lovers, όχι μόνο αυτού του blog αλλά και ολόκληρου του κόσμου. Σήμερα θα συζητήσουμε για τα θετικά αλλά και τα αρνητικά των πολύ αγαπημένων "κανονικών βιβλίων - real books" αλλά και των πολύ βολικών "ηλεκτρικών βιβλίων - ebooks". Let's the battle begin...


  Το ποιο βασικό θετικό των κανονικών βιβλίων είναι ότι έχουν μορφή και ότι είναι κάτι που μπορείς να αγγίξεις. Μπορείς να δεθείς μαζί τους και να τα αγαπήσεις γιατί τα έχεις στα χέρια σου και μπορείς να τα νιώσεις. Τα ebooks από την άλλη είναι κενά. Μεταφορικά και κυριολεκτικά. Δεν μπορείς αισθανθείς τα δυνατά συναισθήματα που σου γεννά η ιστορία που έχει τυπωθεί στο χαρτί με μελάνι.


  Ακόμα, τα κανονικά βιβλία είναι πανέμορφα και αυθεντικά. Τα κανονικά βιβλία είναι κάτι που μπορείς να θαυμάζεις και να έχεις επ' αόριστον κοντά σου. Και πάνω από όλα, ομορφαίνουν την υπέροχη βιβλιοθήκη σου. Τα ebooks από την άλλη είναι απλά κάτι επίπεδο, μαύρο και χωρίς βάθος που δεν μπορείς να κοιτάς με λατρεία γιατί δεν σε τραβάει. Όσο και αν προσπαθείς.


  Από την άλλη όμως, τα ebooks είναι πολύ βολικά ως προς το θέμα του χώρου. Στο κινητό μου έχω πάνω από 40 ολόκληρα ebooks και όλο κατεβαίνουν κι άλλα. Τα ipads και τα κινητά είναι πολύ λεπτά αλλά μπορούν να έχουν μέσα τους μια ολόκληρη βιβλιοθήκη. Τα κανονικά βιβλία όμως χρειάζονται πολύ χώρο και το καθένα από αυτά μεταφέρει μονάχα μια ιστορία μαζί του. Για να καταλάβετε, πλέον έχω βιβλία σε κάθε ράφι στο δωμάτιο μου και σε λίγο δεν θα χωράνε.


  Ύστερα, είναι το θέμα της μετακόμισης ή το να πας στο πανεπιστήμιο. Σε λίγα χρόνια θα φύγω για το πανεπιστήμιο και ξέρω πολύ καλά πως δεν μπορώ να πάρω παρά ελάχιστα κανονικά βιβλία μαζί μου. Κάτι ιδιαίτερα δυσάρεστο. Ενώ μέσω των ebooks μπορώ να πάρω όλα τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία μαζί μου. Έτσι, δεν θα χρειαστεί να αποχωριστώ καμία λατρεμένη ιστορία με την οποία έχω δεθεί.



  Όταν όμως πας στην θάλασσα θα πάρεις μαζί σου ένα βιβλίο και όχι το ipad ή το κινητό σου. Αυτό θα συμβεί γιατί δεν θα θες να ριψοκινδυνεύσεις την ακριβή και πολύτιμη σου τεχνολογία. Για να μην αναφέρω ότι έχει άλλη ομορφιά και ιδιαιτερότητα το να διαβάζεις το βιβλίο σου έχοντας δίπλα σου κάτι τόσο όμορφο όσο μια παραλία.


  Έπειτα, αν είστε σαν εμένα, δηλαδή αν διαβάζετε πολύ, ξέρετε πολύ καλά πόσο δύσκολο είναι το να βρεις μια καλή στάση για να διαβάσεις. Γιατί; Επειδή κουράζεσαι εύκολα, θες δεν θες. Με το ipad όμως διευκολύνεσαι πολύ σε αυτόν τον τομέα. Το ίδιο συμβαίνει όταν θες να διαβάσεις και να φας ταυτόχρονα. Καμία ευκολία προς εμάς που προσπαθούμε να απολαύσουμε το βιβλίο μας.


  Τέλος, υπάρχουν πολλοί αναγνώστες που κατά περιόδους διαβάζουν διάφορα βιβλία που τα ευχαριστιούνται αλλά για τα οποία ντρέπονται να μιλήσουν. Όπως πολλοί λατρεύουν την τριλογία "Οι Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι", κάτι που δεν ισχύει και για εμένα μιας και μισώ αυτήν την σειρά αλλά που δέχομαι που άλλοι την αγαπούν. Άρα τα ebooks είναι ο ιδανικός τρόπος έτσι ώστε να μην δίνουν οι αναγνώστες αναφορά σε όλους για αυτό που διαβάζουν.


  Ανέφερα πολλά θετικά και αρνητικά για τα κανονικά βιβλία αλλά και για τα ebooks. Η αλήθεια είμαι όμως πως όποια και αν είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκομαι, πάντα θα προτιμώ το κανονικό βιβλίο. Είναι ένα είδος μαγείας που ποτέ δεν θα πλησιάσουν τα ebooks. Εσείς τι λέτε για όλα αυτά; Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Έχετε να προσθέσετε κι άλλα; Αν μαζευτούν αρκετά ακόμα θα κάνω και "REAL BOOKS VS EBOOKS PART 2". Ανυπομονώ για όλα σας τα σχόλια.


Σχόλια

  1. Μμμ.. Εγώ προτιμώ να κρατάω το βιβλίο να μυρίζω το χαρτί και να χάνομαι μέσα του να γίνω ένα με τους ήρωες . Αυτό δεν νομίζω ότι μπορείς να το κάνεις ηλεκτρονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω διαβαζω και κανονικα βιβλια και e-book δεν εχω κανενα προβλημα σιγουρα τα κανονικα βιβλια ειναι κλαση ανωτερα απο τα e-book αλλα μερικες φορες το βραδυ οταν ξαπλωνεις και δεν θες να ενοχλεις με το φως για να διαβασεις το βιβλιο ειναι πιο βολικο το e-book γιατι το κινητο σου σου παρεχει αυτο το φως χωρις να ενοχλεις. Επισης ειναι και λιγο πιο φτηνα απο τα κανονικα βιβλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Eliza Callen,
      Πες καλύτερα πολύ λιγότερο από το κανονικό. Χαίρομαι που κατά βάση συμφωνούμε. <3

      Διαγραφή
  3. Χρύσα Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!! Τα κανονικά βιβλία τα προτιμώ παρά πολύ!!!! Επίσης εγώ στραβωνομαι όταν διαβάζω ebook και πολλές φορές βαριεμαι κιόλας και δεν το συνέχιζω... Αυτή τη στιγμή έχω σε ebook την εξαλογια θανάσιμα εργαλεία και δεν μπορώ να τελειώσω το 1ο βιβλίο, επειδή βαριεμαι να διαβάζω από το κινητό... Επίσης, πρέπει να πω ότι ναι μεν τα ebook είναι πιο εύκολα στη μεταφορά αλλά επίσης έχουν και μια μπαταρία ή οποία αν τελειώσει... Χαθηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Lydia Sakkou,
      Καλά τα είπες. Ειδικά στο ότι όταν η μπαταρία τελειώνει, ΧΆΘΗΚΕΣ!!! <3

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια και ευστοχη αναρτηση ΧΡυσα :) Εγω θα προσθετα και την τιμη... Τ ebooks συχνα τα βρισκεις και δωρεαν ενω τα κανονικα κοστιζουν ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Όντως, η τιμή είναι κάτι πολύ βασικό. Το ξέχασα τελείως. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ανάρτηση. <3

      Διαγραφή
  5. Συμφωνω απολυτα με ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις απόλυτο δίκιο σε ότι γράφεις, και εγώ είμαι υπέρ του βιβλίου το ebook είναι τοσο απρόσωπο και ψυχρό. Οσον αφορά το να κρύψω κάποια βιβλία που μερικοί πιστεύουν ότι δεν αξίζουν....δεν θα μπώ σε αυτη την διαδικασία, την στιγμή που αρέσει σε εμένα για τους άλλους δεν με αφορά. Θα ακούσω την γνώμη τους, είναι σεβαστή ,αλλά οχι και να κρύψω την δικιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή katerina papamihelaki,
      ΑΚΡΙΒΏΣ!!! Απρόσωπο και ψυχρό. Οι δυο τέλειες λέξεις για να περιγράψουν τα ebooks. Και έχεις απόλυτο δίκιο. Ο καθένας έχει δικαίωμα να διαβάζει ότι θέλει. <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ σε όλα!!! Προτιμώ τα κανονικά βιβλία!!! Κάτι που μάλλον ξέχασες να πεις είναι ότι τα e-books είναι πολύ...οικονομικά...Στις μέρες μας, δεν γίνεται να αγοράζουμε όοσα βιβλία θέλουμε...Αλλά και πάλι, τα κανονικά βιβλία έχουν μια ιδιαίτερη...μαγεία και γοητεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Χαχα... Ναι το κατάλαβα πως ξέχασα κάτι τόσο σημαντικό. <3 Και όσο από μαγεία άλλο τίποτα με τα κανονικά βιβλία. <3

      Διαγραφή
  8. ύπεροχα όλλα, συμφωνώ μαζί σου , αλλά τα περισοτερα ηλεκτρονικα βιβλια ειναι δωρεαν οποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ προτιμώ στα αλήθεια τα κανονικά έντυπα βιβλία Χρύσα μου γλυκιά και πολύ λατρεμένη φίλη !!!!!!!! Eboks μόνο 4 με 5 έχω στο κινητό μου και σπάνια τα διαβάζω ενώ στον υπολογιστή μέσα που έχω 8 και βιβλία και εκεί μέσα μόνο 2 φορές την εβδομάδα διαβάζω και μ'αλιστα ένα με 2 βιβλία από τον υπολογιστή !!! Τα περισσότερα βιβλία τα διαβάζω σε κανονική μορφή έντυπη από το βιβλιοπωλείο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Valantis Katsinis,
      Χαίρομαι πάρα πολύ που συμφωνείς μαζί μου. <3 Και δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το κανονικό βιβλίο. <3

      Διαγραφή
  10. Μου πρότεινε η μαμά μου να μου πάρει ένα ipad γιατί την έχω "πρήξει" με τα βιβλία που θέλω κάθε τρεις και λίγο! Μάλλον θα πάρω ένα, αλλά δεν μπορώ να το παίρνω μαζί μου όπου θέλω, όπως και στην παραλία, ή στο σχολείο. Τι να κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή ΜΑΡΙΑ ΔΕΛΛΑΤΟΛΑ,
      Αυτό είναι υπέροχο. Μπορεί να μην είναι εξίσου καλό με κανονικά βιβλία αλλά και πάλι είναι υπέροχο. Θα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς. Δυστυχώς...

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή ΜΑΡΙΑ ΔΕΛΛΑΤΟΛΑ,
      Αχα... :(

      Διαγραφή
  11. Τα κανονικά βιβλία είναι πιο ακριβά από τα e books!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αν και με τα δύο την ίδια δουλειά κάνεις, δεν είναι το ίδιο. Όταν κρατάω ένα βιβλίο, τουλάχιστον εγώ, νιώθω ότι κρατάω κάτι ζωντανό, κάτι που μπορώ να μιλήσω μαζί του. Δεν ξέρω πως μου βγαίνει έτσι, πάντως αυτό νιώθω.. Ενώ με τα ebooks είναι σαν να κρατάς ένα άψυχο και ψυχρό σώμα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις το παράδειγμα μου. Παρεμπιπτόντως, από που κατεβάζεις τα ebooks σου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Κ,
      Είναι τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετικά. Άλλη η μαγεία του κανονικού βιβλίου. <3 Τα κατεβάζω από όπου νανε. :)

      Διαγραφή
  13. Αγαπητή Μαρία Έλενα,
    Σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Χρύσα μου !! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ,οτι το βιβλίο στα χέρια του αναγνώστη έχει μια άλλη αίσθηση άλλη μαγεία ,αλλά μετά απο 40 χρόνια αναγνωστικής δραστηριότητας υπάρχει θέμα χώρου ,αλλά και απο οικονομικής πλευράς έχει γίνει ασύμφορο ,οπότε για μένα λίγα βιβλία σε έντυπη μορφή και πολλά σε ebook.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Χριστίνα Σερρούκα,
      Καλησπέρα. <3 Σε καταλαβαίνω. Εγώ ζω μόνο 15 χρόνια και έχω αυτό το πρόβλημα. Φαντάζομαι εσένα. Εγώ πάντα όμως θα προτιμώ τα καλά κανονικά βιβλία. <3

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι που συμφωνούμε! Α ευχαριστώ!! <3 <3 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όσον αφορά την ανάρτηση σου:
    Προτιμώ τα έντυπης μορφής βιβλία.
    Γενικά:
    Μ'αρέσει που τον τελευταίο καιρό νεότερα παιδιά από εμένα έχουν αρχίσει να οργανώνουν αυτό που υπήρχε εδώ και πολύ καιρό..Έφηβοι και παιδιά που αγαπάνε τα βιβλία.Νιώθω ότι λίγα χρόνια πριν -που ήμουν στην ηλικία σου- η επικοινωνία μεταξύ αυτής της κατηγορίας παιδιών ήταν ελάχιστη και λίγες νεανικές ομάδες υπήρχαν για το βιβλίο όπου ήταν άγνωστες στους περισσότερους από εμάς.
    Ευχαριστώ,λοιπόν,την νέα γενιά εφήβων που προωθούν το βιβλίο!Ελπίζω να το κάνετε μόδα σε λίγο καιρό!!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Zoe T.,
      Το σχόλιο σου ήταν υπέροχο. Σε ευχαριστώ για όλα όσα έγραψες. <3

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ann Pap,
      Από παντού. Όχι από κάπου συγκεκριμένα. <3
      Συγνώμη που δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο. :(

      Διαγραφή
  18. Πάντα μ' άρεσαν τα βιβλία. Ήταν η μόνη μου παρέα και μεγάλωσα με αυτά. Τα βιβλία μπορείς να τα μυρίσεις, να τα αγγίξεις. Ανοίγοντας τα μπορείς να θυμηθείς πράγματα: α,εδώ έριξα μακαρόνια, ήταν τότε που...(Ναι, μου έχει συμβεί :p) Επίσης, στα έντυπα βιβλία υπάρχουν και διαφορετικά εξώφυλλα για να διαλέξεις πολλές φορές και μερικοί καυχιούνται πως έχουν την ΠΡΩΤΗ έκδοση. Ή ότι το βιβλίο έχει υπογραφεί από τον ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ. Το μόνο που είναι καλό στα ebooks είναι ότι μπορείς να κάνεις αναζήτηση μια φράση που δεν θυμάσαι ακριβώς και ότι δν καταναλώνουν χώρο. Τίποτα άλλο για αυτά δεν θα πω, με εκνευρίζουν αφάνταστα. Θα σταματήσω εδώ γιατί θα γράψω βιβλίο αν συνεχίσω. Υπέροχο blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητό maraki,
      Σε νιώθω απόλυτα. Και δεν θα με πείραζε ποτέ να γράψεις βιβλίο. Για κάποια πράγματα αξίζει να ξοδεύεις χρόνο. Και χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το blog μου.<3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις