Marvel's Jessica Jones - Official Trailer - "Αντιδράσεις"


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Το νέο βίντεο μου ήρθε χτες και είτε το πιστεύετε όχι, δεν έχει να κάνει με βιβλία. Αντίθετα, ήταν το πρώτο μου video "Reaction - Αντιδράσεων". Αυτό που παρακολούθησα και μετά σας είπα τις απόψεις μου ήταν το official trailer της σειράς "Marvel's Jessica Jones". Ελπίζω να σας αρέσει το νέο μου βίντεο. Αν θέλετε να δείτε και άλλα video reaction γράψτε μου στα σχόλια. Ακόμα, αν έχετε κάποια trailers για τα οποία θέλετε να κάνω video reaction γράψτε το επίσης. Μην διστάσετε. Τέλος, εδώ μπορείτε να δείτε όλην την ιστορία της Jessica Jones". Δεν μπορώ να περιμένω να έρθει η σειρά στις 20 Νοεμβρίου. Είμαι σίγουρη πως έρχεται κάτι επικό. Ανυπομονώ για τα σχόλια σας.



Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. μου εχει τραβηξει αρκετα την προσοχει θα δειξει τωρα ποσο καλη ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπιζω να χαρεις την ταινια που θα βγει και να εχουμε την ευκαιρια να μας το διηγηθεις το τι θα συμβει..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπιζω να χαρεις την ταινια ....να μας δειξεις τις εντυπωσεις σου και να σου πουμε τις γνωμη μας..!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις