"Hello"… Tο νέο τραγούδι της Adele μόλις κυκλοφόρησε


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Ένα είναι το τραγούδι που έχει κατακλύσει όχι μόνο τον χώρο του διαδικτύου αλλά και ολόκληρον τον κόσμο. Και δεν είναι άλλο από το εκπληκτικό νέο τραγούδι της Adele με τον τίτλο "Hello". Η Adele μπορεί να είναι μόνο 27 αλλά έχει γίνει είδη η βασίλισσα της μουσικής. Τουλάχιστον για εμένα. Η φωνή της είναι εξωπραγματική. Καταφέρνει να σε αγγίζει όχι μόνο χάρις στο βάθος και την ισχύς της φωνής της, αλλά  με τους καταπληκτικούς της στοίχους που όταν τους τραγουδάει είναι λες και βλέπει μέσα στην ψυχή σου. Η νέα της επιτυχία μπορεί να βγήκε πριν λίγες μέρες, συγκεκριμένα την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου, αλλά ήδη όλοι έχουν λυγίσει μπροστά του. Με είδη 72.712.805 views, η Adele έκανε την μεγάλη της επιστροφή μετά από δύο χρόνια. Το νέο της album θα λέγεται 25 και θα το έχουμε στα χέρια μας στις 20 Νοεμβρίου. Προφανώς και είμαι ενθουσιασμένη. Εσείς; Περιμένω τα σχόλια σας.

Το τραγούδι:


Σχόλια

  1. Τέλειοοοοο τραγούδι!!! Ανυπομονώ να βγει το album...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Adele!! Η πολυαγαπημένη μου!!!! Μου αρέσουν τόσο τα τραγούδια της!! Και αυτό... Απλά μαγικό!!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήρθα επίσκεψη! Όντως ωραιο τραγούδι !!!! Καλό βράδυ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει σαν τραγούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Καλά κάνεις. Είναι καλό ο καθένας να έχει διαφορετική άποψη. :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Eliza Callen,
      Είναι και επισήμως από τα αγαπημένα μου. <3

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο, μου άρεσε και το βιντεάκι, θα το γράψω να το ακούω..Μου αρέσουν τραγούδια σε τέτοιους τόνους , ο άνδρας μου όμως είναι σε διαφορετικούς τόνους.Ακούει σχεδόν πάντα γαλλικά τραγούδια ( μεγάλωσε στο Βέλγιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή αχτίδα,
      Α κατάλαβα. Υπάρχει πολύ αγάπη για την μουσική σπίτι σας. Αυτό είναι υπέροχο. <3 Και είναι καλό κάποιος να ακούει διάφορα διαφορετικά πράγματα. Διευρύνονται οι ορίζοντες του έτσι. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις