Hello, October...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Ένας ακόμα μήνας πέρασε και το τέλος του 2015 όλο και πλησιάζει. Δεν μπορώ να το πιστέψω το πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός. Ούτε που το κατάλαβα. Είναι εκπληκτικό το πόσο τρέχει ο χρόνος όταν περνάς καλά. Ελπίζω να περνάτε και εσείς ευχάριστα μαζί μου και με αυτά που γράφω. Τι σημαίνει όμως ο Οκτώβριος για τους μαθητές; Σημαίνει ότι πέρασε ένας ολόκληρος μήνας μάθησης και πως τα Χριστούγεννα έρχονται. Αργά και βασανιστικά αλλά έρχονται. Μέχρι τότε όμως έχουμε καιρό. Ας απολαύσουμε αυτόν τον υπέροχο μήνα. Ας απολαύσουμε το τώρα. Καλόν μήνα φίλοι μου. Σας εύχομαι τα καλύτερα για αυτήν την νέα εποχή που αρχίζει.



Σχόλια

  1. Πολυ ομορφες εικονες σ αυτην την αναρτηση :) Καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σε ευχαριστώ πολύ. <3 Και εμένα είναι από τις ποιο αγαπημένες μου. Καλό μήνα. <3

      Διαγραφή
  2. Έχεις διαβάσει το κόκκινο ρουμπίνι??? Καλό είναι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Έχω διαβάσει όλην την τριλογία στα αγγλικά και έχω να σου πω ένα πράγμα. ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΤΡΙΛΟΓΊΑ!!! <3 Θα την πρότεινα στον καθένα. :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειες εικόνες!!!!! :-* =D>

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις