Το "Σενάρια Ζωής" μας έδωσε βραβείο!!!


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




  Χτες σας παρουσίασα ποια blog ξεχώρισα το 2014. Δεν είμαι όμως η μόνη που έκανε μια τέτοια λίστα. Χτες έκανε και το "Σενάρια Ζωής". Το πέμπτο ποιο αγαπημένο μου blog  από το 2014. Εκεί μου απάντησε η blogger του, η Eliza Callen, στις ερωτήσεις μου. Την ευχαριστώ που το έκανε και μάλιστα τόσο σύντομα!!! Επίσης, εκεί έδωσε τα δικά της 5 αγαπημένα της blog. Με έβαλε στην τέταρτη θέση. Μας βράβευσε!!! Γιατί αυτό το blog είναι για όσους. Την ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό.




Είναι πολύ τιμητικό και ευγενικό εκ μέρους της.
Είναι καταπληκτική!!!




Τώρα όμως πάμε να δούμε τις ερωτήσεις
που εκείνη έκανε στο δικό μου blog
και τις απαντήσεις που θα της δώσω???





Οι ερωτήσεις του blog «Σενάρια Ζωής» και οι απαντήσεις μου:


1. Τι ρούχα προτιμάς, άνετα ή με στυλ???
Θέλω να είναι αρκετά άνετα αλλά και στιλάτα.
Αν μου έλεγες όμως να επιλέξω κατά αναγκαστικά
ανάμεσα σε αυτά τα δυο θα έλεγα ότι προτιμώ
τα στιλάτα.
Σπίτι όμως φοράω μόνο άνετα.
Μόνο!!!


2. Μουσική ή τηλεόραση???
Μουσική.
Αδιαμφισβήτητα!!!
Δεν λέω, η τηλεόραση είναι καλή
αλλά η μουσική σε ταξιδεύει και σε μαγεύει.
Η τηλεόραση είναι μόνο για ταινίες κατά την γνώμη μου.
Έτσι γίνεται το μέσω μας για να απολαύσουμε και να δούμε
μια άλλη ζωή.


3. Πόσο χρονών είσαι???
Τον Αύγουστο έγινα 14.


4. Αγαπημένη ηρωίδα???
Κοίτα να δεις,
από βιβλία η ποιο αγαπημένη μου ηρωίδα
EVER είναι η Ερμιόνη Γκρέιντζερ
και Λίλυ Έβανς.
Είναι χαρακτήρες της πρώτης σειράς βιβλίων που αγάπησα.
Της σειράς που με έμαθε να αγαπώ το διάβασμα.
Της έχω ξεχωρίσει αυτές τις δυο όμως για κάποιους λόγους.
Οι οποίοι είναι νομίζω προφανής σε ΌΛΟΥΣ!!!


5. Αγαπημένη σειρά???
Σειρά βιβλίων:
Χάρι Πότερ (ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ!!!)
Σειρά κανονική:
Supernatural, Smalliville και Arrow


6. Αν ήσουν υπερφυσικό ον ποιο θα ήθελες να ήσουν???
Άγγελοι.
Και μόνο η ιδέα ότι θα είμαι στα ουράνια,
ότι θα πετάω,
ότι θα κυνηγάω την περιπέτεια με αυτόν τον υπέροχο τρόπο
απλά … μου δημιουργείτε
η επιθυμία να ήμουν χαρακτήρας σε βιβλίο.


7. Σπουδάζεις??? Ή σχολείο ή ποια τάξη???
Πάω Γ΄ Γυμνασίου.
Του χρόνου πάω Λύκειο.


8. Τι σου δίνει έμπνευση???
Το να είμαι μόνη μου ενώ
ακούω μουσική και μπροστά μου υπάρχει μια ωραία θέα.
Ααα και τον χειμώνα να είμαι δίπλα στο τζάκι και στο χέρι μου
να υπάρχει μια ζεστή σοκολάτα.


9. Το βιβλίο που ξεχώρισες τον χρόνο που πέρασε???
Το: «Δαιμονικές Μηχανές – Κουρδιστή Πριγκίπισσα» (Βιβλίο 3ο από 3α)
της Cassandra Clare


10. Που μένεις???
Στην Αθήνα.





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις