Τα τραγούδια του μήνα...


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Αυτός ο μήνας είναι πολύ σημαντικός από πολλές απόψεις και για αυτό αποφάσισα να σας δώσω μερικά πολύ ξεχωριστά τραγούδια για να δημιουργήσουμε θετικές ιδέες για όλα όσα έρχονται. Τα τραγούδια αυτά τα λατρεύω γιατί είναι μοναδικά και ιδιαίρα. Στα σχόλια μπορείτε να πείτε αν σας άρεσαν οι επιλογές μου και ποια τραγούδια δεν μπορούν να βγουν από το δικό σας μυαλό. Απολαύστε τα γιατί πραγματικά αξίζουν. Ανυπομονώ για όλα σας τα σχόλια.



The Girl and the Dreamcatcher - Written in the Stars
(ή αλλιώς Dove Cameron και Ryan McCartan)


Shawn Mendes - Believe

Jennifer Lawrence - Hanging Tree


Bring Me Back To Life


Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. poly wraia ola alla to to tragoydi apo toys agwnes peinas jexwrizei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναμένοντας και την πρεμιέρα του Hunger games-Mockingjay part 2 φυσικά και το hunging tree ειναι από τα τραγούδια που μου έχουν κολλήσει. Μπράβο Χρύσα.
    Πάντως ένα τραγούδι που με χαρακτηρίζει προσωπικά αυτήν την περίοδο είναι το "When The War Is Over" από την σειρά "The Next Step"
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Όλγα,
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Και η ταινία ήταν πολύ ωραία. <3
      Και αυτό το κομμάτι είναι πολύ ωραίο. <3

      Διαγραφή
  3. Το Hanging tree μου αρεσει πολυ!! Καλη σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες επιλογές Χρύσα! Καλώς σε βρίσκω!
    Βέβαια περισσότερο μου άρεσε το χορευτικό στην αρχή! Πολύ με ανέβασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Katerina Konstantinou,
      Χαχα... Όντως το πρώτο έχει κάτι το ανεβαστικό. <3

      Διαγραφή
  5. Hanging Tree... Άλλη μια τριλογία τελειώνει. Εγώ εχω κολλήσει με το Black Parade των my chemical romance <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ναι, μια υπέροχη τριλογία τελείωσε επικά. Πολύ ωραίο τραγούδι. <3

      Διαγραφή
  6. Όλα υπέροχα... Dove Cameron for ever!! Και το Hanging Tree είναι τέλειο... Εγώ αυτό τον καιρό έχω κολλήσει με το Hello της Adele! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beleive!!!!!!!!!4ever!!!!hunging tree!!!το ονομα μονο μου φερνει αναμεικτα συναισθηματα.......
    Ολες οι επιλογες ωραιες!
    Εμενα νου εχει κολλησει το radioactive ,to demons kai to say something......
    Αυτο το καιρο ακουω τους brooklyn duo.....δεν ξερω αμα τους ξερεις, παντως πρεπει να τους ακουσεις οι ανθρωποι εινααιΦΟΒΕΡΟΙΙΙΙΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που νιώθουμε το ίδιο για αυτό το τραγούδι. <3
      Όσα είπες, ΛΑΤΡΕΜΈΝΑ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ. <3

      Διαγραφή
  8. Ωραίες επιλογές,δεν ήξερα κανένα βέβαια,αλλά τα δυο πρώτα σου βγάζουν κάτι αισιόδοξο και ανεβαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Our Walk,
      Χαίρομαι πολύ που σου έδειξα πράγματα που δεν ήξερες. <3

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιες επιλογες...ειδικα το δευτερο και το τριτο(αποτα αγαπημενα μου)....το αγαπημενο μου ειναι το NIGHT SCHOOĹ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Αχ και αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο. <3 Κάθε φορά που το ακούω σκέπτομαι αυτήν την λατρεμένη σειρά βιβλίων. <3

      Διαγραφή
  10. Πολλη ωραια τραγουδια<3...ενα απο τα αγαπημενα μου ειναι το marry you....<3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. <3 Και αυτό είναι ωραίο τραγούδι. :)

      Διαγραφή
  11. 2,3!!ΟΥΟΥ....απo τα αγαπημενα μου,..το αγαπημενο μου ειναι το high hopes της kodaline......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Γει, χαίρομαι που τα πέτυχα. <3 Και αυτό μου αρέσει. Είναι πολύ ωραίο. <3

      Διαγραφή
  12. Από τα αγαπημένα μου τραγούδια, όλα!!! Αυτή την περίοδο ακούω πολύ το Demons των Imagine Dragons, το Night School και το Marry you του Bruno Mars...και....χριστουγεννιάτικα... (χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Οι Imagine Dragons είναι από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις