10 THINGS THAT MAKE ME HAPPY!!!


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Έχοντας δει σε πάρα πολλά πολύ αγαπημένα blogs και sites αυτήν την ανάρτηση να με κάνει να ταυτίζομαι απόλυτα και να χαμογελώ, αποφάσισα να την κάνω και εγώ. Σε αυτήν την δημοσίευση λοιπόν θα σας πω 10 πράγματα που όχι μονάχα με κάνουν χαρούμενη, αλλά πραγματικά ευτυχισμένη. Σκοπός; Να με γνωρίσετε λίγο καλύτερα. Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα.

1. Να διαβάζω το αγαπημένο μου βιβλίο.

2. Να πίνω ζεστή σοκολάτα από τα Starbucks μια βροχερή ημέρα.

3. Να δημιουργώ αξέχαστες αναμνήσεις.

4. Να μαθαίνω νέα πράγματα για όσα με ενδιαφέρουν.

5. Να ζω νέες περιπέτειες μέσα από ένα νέο καλό βιβλίο.


6. Να γράφω στο πολύ αγαπημένο μου blog. 

7. Να βλέπω τις αγαπημένες μου σειρές.

8. Να μιλάω για όλα αγαπώ.

9. Να τραγουδώ και να χορεύω.

10. Να γράφω ποίηση και διάφορες τρελές ιστορίες.

  Αυτά λοιπόν ήταν 10 πραγματάκια που λατρεύω να κάνω και που μου φτιάχνουν την ημέρα, κάθε μέρα. Υπάρχουν βέβαια και πολλά ακόμα αλλά αυτά ήταν τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό. Στα σχόλια μπορείτε να γράψετε και τα δικά σας "10 THINGS THAT MAKE ME HAPPY". Ανυπομονώ για όλα σας τα σχόλια με τις λατρείες σας. Καλό σας βράδυ και σας εύχομαι πάντα να χαμογελάτε γιατί σε όλους μας αξίζει.


Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. 10 things that make me happy:
    1) Να παίζω επιτραπέζια
    2) Να διαβάζω βιβλία
    3) Να βλέπω Μπρουσκο
    4) Να διασκεδάζω με τους φίλους μου
    5) Τα Χριστούγεννα
    6) Το μπαλέτο
    7) H Disney
    8) Η βροχή όταν είναι νύχτα (romantic, uh?)
    9) Να είναι οι φίλοι μου χαρούμενοι και να μην στενοχωριουνται ποτε!
    Και...
    10) Η σοκολάτα και η καραμέλα :P <3

    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Όλγα,
      ΟΧΧΧ!!! Ξέχασα την Disney. Πως δεν χώρεσε αυτή η μεγάλη αγάπη. ΣΟΚ!!! Χαίρομαι που περνάς καλά με τόσο ενδιαφέροντα πράγματα. <3

      Διαγραφή
  2. 1) Να παίζω επιτραπέζια
    2) Να διαβάζω βιβλία
    3) H Disney
    4) Να ειμαι ατομα που αγαπω
    5)Να γραφω της ιστοριες μου
    6)Να βλεπω της σειρες η΄τα ανιμε
    7) Να πηγαινω σινεμα
    8) Να ανακαλυπτο νεα χομπι
    9)Να γνωριζω νεος φιλους
    10) Γενικα να ζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 10 things that make me happy
    1. Ό,τι έχει να κάνει με βιβλία: να διαβάζω, να αγοράζω βιβλία, να μιλάω με άλλους για βιβλία κλπ.
    2. Καινούρια ανάρτηση από το αγαπημένο μου blog (Η Φαντασία Είναι το Παν tbh)
    3. Doctor Who!
    4. Ζεστός καφές ή σοκολάτα σε μια βροχερή μέρα
    5. Οι καλύτερές μου φίλες
    6. Οι Arctic Monkeys
    7. Τα otp μου <3
    8. Οι καταιγίδες, τα μπορίνια και γενικά ό,τι έχει να κάνει με βροχή
    9. Τα πουλόβερ - απλά τα λατρεύω.
    10. Η οικογένειά μου - μπορεί να μαλώνουμε κυριολεκτικά συνέχεια, αλλά τους αγαπώ, είμαστε λίγο Walker style από το House of Secrets!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Amy Somers,
      Με τιμάς απίστευτα λέγοντας ότι όχι μονάχα το μικρό blog μου είναι το αγαπημένο σου αλλά και επειδή λες ότι σε κάνουν οι αναρτήσεις μου ευτυχισμένη. Σε ευχαριστώ πολύ. <3

      Διαγραφή
  4. 1) Tα βιβλία
    2) Η σοκολάτα
    3) Οι σειρές
    4) Τα Χριστούγεννα
    5) Τα χιόνια και το κρύο
    6) Οι φίλες μου
    7) Η disney
    8) Ο κινηματογράφος
    9) Η οικογένεια μου
    10) Και...θα φανεί λίγο παράξενο αλλά το Σχολείο! ( οι εκδρομές , οι παρέες ...κλπ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο που ανέφερες το σχολείο. Είναι δικαίωμα σου να σε κάνει ευτυχισμένη. <3

      Διαγραφή
  5. Μμμ...10 things that make me happy...
    #1 Τα βιβλία
    #2 Η μουσική (να ακούω και να παίζω κιθάρα)
    #3 Ο στίβος
    #4 Η βροχή
    #5 Τα αγαπημένα μου πρόσωπα
    #6 Το σχολείο (οι συμμαθητές μου)
    #7 Οι ταινίες
    #8 Οι εκδρομές
    #9 Το τζάκι
    #10 Οι μέρες στην θάλασσα
    ....άσχετα μεταξύ τους...αλλά γενικά πιστεύω ότι τα μικρά πράγματα είναι αυτά που κάνουν την ζωή μας μεγάλη...
    Υ.Γ. Μου έχουν λείψει πολύ οι αναρτήσεις σου. Ανυπομονώ να έρθουν τα Χριστούγεννα για να κάνω ένα δυνατό comeback... ;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Efthymia Liagka,
      Η μουσική και η γυμναστική σου γεμίζουν την ζωή. <3
      Υ.Γ. Ανυπομονώ για το δικό σου αλλά και για το δικό μου δυναμικό cameback. <3

      Διαγραφή
  6. Η Disney ειναι απλά έρωτας!!! Όπως και Β σοκολάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορω να αποφασίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Χρύσα μου. Καλώς σε βρήκα στο σπιτικό σου και στη σελίδα σου στο Fb. Με πόσα πράγματα καταπιάνεσαι..μπράβο σου !
    καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
      Καλώς ήρθες!!! <3
      Με όσα πράγματα καταπιάνεσαι τόσο το καλύτερο. Ένα από τα μότο μου. <3
      Επίσης! Σου εύχομαι τα καλύτερα για αυτόν τον μήνα και κάθε μήνα. <3

      Διαγραφή
  9. 1)Μουσική(ειδικά τα τραγούδια από τους|τις αγαπημένους μου τραγουδιστές|τραγουδίστριες
    2)Ταινίες
    3)Σειρές
    4)Βιβλία
    5)Οι φίλοι μου
    6)ζεστό τσάι
    7)Άνοιξη
    8)Η γάτα μου
    9)Το δωμάτιο μου(ξέρω ξέρω περίεργο)
    10)Ο ουρανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ιωαννα Σ.,
      Υπέροχη λίστα. Σου εύχομαι αυτά τα πράγματα να σε κάνουν χαρούμενη για πάντα. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις