Το "Μαζί σου" Της Jasinda Wilder Μόλις Κυκλοφόρησε Από Τις Εκδόσεις Τουλίπα...










Περίληψη από το οπισθόφυλλο του βιβλίου:




Δεν ήμουν πάντα ερωτευμένη με τον Κόλτον Κάλογουεϊ. Στην αρχή ήμουν ερωτευμένη με τον μικρότερο αδερφό του, τον Κάιλ: ήταν ο πρώτος μου πραγματικός έρωτας – ο πρώτος μου από κάθε άποψη.




Μια αυγουστιάτικη, όμως, νύχτα με καταρρακτώδη βροχή, ο Κάιλ πέθανε. Και μαζί του πέθανε και ο άνθρωπος που ήμουν μέχρι τότε.




Ο Κόλτον δε με έμαθε πώς να ζω. Δε γιάτρεψε τον πόνο μου. Δεν τα έκανε όλα καλά. Με έμαθε πώς να πονάω, πώς να μην είναι καλά και, τελικά, πώς να προχωρήσω. 




ΚΑΛΌ ΔΙΆΒΑΣΜΑ!!!!

Σχόλια

  1. αααααααααααα
    καποσ στεναχορο ειναι αυτο το βιβλιο
    ..............δεν ξερω............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Μόνο ο αναγνώστης μπορεί να το κρίνει αυτό. ;)

      Διαγραφή
  2. Το εχεις διάβασει?αν ναι μπορείς να μ πεις λίγα λόγια..γιατί θέλω να το διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή __Sophi a,
      Δυστυχώς ακόμα δεν το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο. Λυπάμαι. Έχω ακούσει όμως τα καλύτερα. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις