Νέα εμφάνιση!!!


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Σήμερα αρχίζει μια νέα εβδομάδα. Άλλη μια εβδομάδα εξετάσεων. Για αυτό όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος που ζορίζεται είπα να κάνω μια αλλαγή. Ή πολλές...




  Οι τρεις αλλαγές που έκανα είναι σχετικές με την φωτογραφία προφίλ, εξωφύλλου μου και το φόντο στο blog. Ελπίζω πραγματικά να σας αρέσουν. Την φωτογραφία του εξώφυλλου την επέλεξα γιατί κάπως έτσι είμαι και εγώ. Μια κοπέλα που έχει γύρω του ένα σωρό βιβλία. Και επειδή δυστυχώς έχω να σας γράψω καιρό κριτική βιβλίου. Κάτι που θα διορθώσω και με το παραπάνω μόλις έρθει το καλοκαίρι.


  Την φωτογραφία προφίλ την διάλεξα βάση μιας νέας μου αγάπης. Μου λέγεται "Κόκκινη Βασίλισσα". Αυτό το βιβλίο είναι πραγματικά τέλειο. Η συγγραφέας του πριν κάποιο καιρό δημοσίευσε την συγκεκριμένη φωτογραφία στο site της και αφού μου άρεσε είπα να την βάλω προφίλ. Γνώμες???


  Τέλος, έχουμε το background μας. Βάση σε διάφορα σχόλια που είχα, αυτή η φωτογραφία άρεσε σε πάρα πολύ κόσμο. Και είναι απόλυτα λογικά αφού είναι τόσο όμορφη και γεμάτη φαντασία. Και εγώ την λατρεύω. Και για αυτό αποφάσισα να την βάλω να παίξει αυτόν τον ρόλο. Εγκρίνετε???


  Αυτά για την ώρα αγαπημένοι μου αναγνώστες. Η επόμενη ανάρτηση θα είναι κάτι καινούργιο. Θα λέγεται "Το βιβλίο της εβδομάδας". Πλέον κάθε εβδομάδα θα σας λέω για ένα βιβλίο που μου τράβηξε την προσοχή ή που μου άρεσε. Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα. Μέχρι την επόμενη φορά όμως μπορώ να σας πω μόνο... ΚΑΛΈΣ ΠΡΟΒΟΛΈΣ!!!



Σχόλια

  1. ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ!!!!και φυσικα φανταστικες αλλαγες..!!!!!<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αλλαγές. <3 Και έγινε το πρώτο "Το βιβλίο της εβδομάδας". <3

      Διαγραφή
    2. ναι....το παρατηρησα....και δεν κανει τιποτα...

      Διαγραφή
  2. Μου αρεσει πολυ η νεα σου "εμφανιση" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή ΜΑΡΙΑ ΔΕΛΛΑΤΟΛΑ,
      Χαίρομαι που σου αρέσει!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις