Βγήκε το δεύτερο trailer για την 5η season της σειράς "Teen Wolf"


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Χτες βγήκε το δεύτερo trailer για την 5η season της πολύ αγαπημένης μας σειράς "Teen Wolf". Και από τότε έχει γίνει χαμός στο Ίντερνετ. Και όχι με την καλή έννοια.



  Λοιπόν, έχω πάθει ΣΟΚ!!! Και νομίζω πως έχω απόλυτο δίκιο. Γιατί κανείς δεν πρέπει να δημοσιεύει τέτοια trailer. Εκτός και αν θέλει οι άλλοι να πεθάνουν απο αγωνία. Δείτε και μόνοι και θα καταλάβετε.



  Αφού πάθατε και εσείς με την σειρά σας ένα μικρό καρδιακό... Ας το συζητήσουμε. Για την ακρίβεια τι να πρωτοσυζητήσουμε??? Δεν ξέρω από που να αρχίσω. Μόνο με ένα trailer κατάφεραν να πάνε ΞΑΝΆ την τρέλα στα ύψη. Εγώ αυτό που θέλω να τονίσω εδώ είμαι ο Stilies. Για πρώτη φορά δεν θα βάλουν όλοι στο μάτι τον Scot, που είναι αυτός που είναι, αλλά τον αγαπημένο μας Stileis. Και τελικά τι θα γίνει με την Malia και τον Styles??? Γιατί καρφώνεται η Malia σε άλλον??? Γιατί ο Stilies έχει αγκαλιά την Lydia??? (Καλά αυτό μην το απαντήσετε)



  Επίσης, γιατί η Lydia είναι στο τρελάδικο??? Πως κατάφερε να κάνει αυτήν την έκρηξη??? Νέα δύναμη??? (Αν ναι, είμαι πολύ υπερήφανη για εκείνην) Ποιοι είναι αυτοί οι καινούργιοι "γιατροί"??? Τι στο καλό θέλουν??? Γιατί θέλουν να αλλάξουν όσα ξέρουμε όσα σήμερα??? Γιατί ο άξονας αυτήν τη φορά να είναι ο Stilies??? Θα γίνει και αυτός "μεταφυσικός"??? Έμαθε η Malia τι έγινε με την μαμά της??? Ποιοι τελικά θα επιστρέψουν??? Και πάνω από όλα...



  ΜΌΛΙΣ ΕΊΔΑΜΕ ΤΟΝ STILIES ΝΑ ΠΕΘΆΝΕΙ??? ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΌΤΙ ΤΟ ΕΊΔΑ ΜΌΝΟ ΕΓΏ!!! ΌΤΙ ΉΤΑΝ ΥΠΟΚΊΗΜΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΊΑΣ ΜΟΥ!!! ΚΑΙ ΤΗΣ 100 ΦΟΡΈΣ!!! Πραγματικά το έχω ανάγκη. Βλέπω αυτήν την σειρά από το 2011. Δεν θα αντέξω να πεθάνει. Ή μπορεί τότε να αλλάξει. Ο Stilies βέβαια πάντα ήταν το ανθρώπινο "κέντρο" όλης της σειράς. Ανυπομονώ να δω τι θα δίνει.



  Όλα μας τα ερωτήματα θα λυθούν στις 30 Ιουνίου. Είμαι ενθουσιασμένη. Φέτος μου φαίνεται θα γίνει τόσος χαμός και πανικός όσο ποτέ. Άρα ετοιμαστείτε ψυχολογικά για αυτό που μας περιμένει για άλλη μια φορά. Μου φαίνεται πως θα χρειαστούμε όση δύναμη υπάρχει.



Σχόλια

  1. Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ! Δεν πρεπει να δημοσιευουν τετοια τρειλερ κι εχουμε ακομα ενα μήνα μέχρι το πρωτο επεισοδιο της πεμπτης σεζον. Προσωπικα ειμαι στη τεταρτη σεζον σημερα εχω παρακολουθησει 6 επεισοδια και δε μπορω να σταματησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Αλιφιέρη,
      Είδες??? Τι τρέλα είναι αυτή??? Πως ένας φυσιολογικός άνθρωπος μπορεί να μην ανυπομονεί σαν τρελός??? Και καλή τύχη. Θα σου χρειαστεί γιατί έχεις μερικά επεισόδια ακόμα. ΚΑΛΉ ΔΙΑΣΚΈΔΑΣΗ και αν πάθεις κανένα καρδιακό εδώ είμαι εγώ. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις