Marry, Kiss and Cliff (Book Tag)


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Σήμερα έκανα το πρώτο μου book tag σαν booktuber. Το οποίο ήταν αρκετά δύσκολο. Αν δείτε το βίντεο θα καταλάβετε αμέσως τι εννοώ. Επίσης, θέλω να πω συγνώμη που είπα πολλά ονόματα λάθος. Δεν το ήθελα. Έπειτα, αν είστε booktuber ή αν ξέρετε κάποιον ή αν παρακολουθείτε κάποιον, σας παρακαλώ πείτε του ότι τον κάνω tag. Ακόμα, ναι. Έκανα obre στα μαλλιά μου. Τα άνοιξα ελάχιστα. Πολλοί μου στέλνετε μήνυμα από παντού και mail για αυτό. Απλά το είδατε πολύ έντονα γιατί έκανα το βίντεο στο φως. Ελπίζω να σας άρεσε το βίντεο να το απολαύσετε και μέχρι το επόμενο σας εύχομαι... ΚΑΛΈΣ ΠΡΟΒΟΛΈΣ!!!


Σχόλια

  1. ωραιο βιντεο <3 Ειχες δυσκολες επιλογες... Ασε οταν το ειχα παιξει εγω με τις φιλες μου καναμε η καθεμια τελειως διαφορετικες επιλογες για τα ιδια, ειχε παρα πολυ πλακα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου άρεσε. <3 Ναι.... Μου τύχαιναν κάτι ονόματα... Και αυτό είναι το ωραίο με αυτό το παιχνίδι. Ότι ο καθένας επιλέγει διαφορετικά. <3

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό βίντεο !! μπράβο σου!! <3
    Κάτι άσχετο....μήπως ξέρεις να σκοπεύει κάποια εκδοτική να εκδώσει το going down in flames της Chris Cannon ή το freak of nature της Julia Crane ;; Φαίνονται υπέροχα και τα δυο και θέλω πολύ να τα διβάσω !!!
    Ευχαριστώ πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαίρομαι που σου άρεσε. <3 Και ακόμα δεν ξέρουμε κάτι. Αν μάθω θα σας ενημερώσω. ;)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ ! Απλώς έλεγα επειδή έχεις αυτό το μπλογκ το οποίο έχει μεγάλη επιρροή στους αναγνώστες και γενικά επειδή επικοινωνείς με διάφορες εκδόσεις, αν μπορείς απλώς να τους αναφέρεις ότι υπάρχουν αυτά τα βιβλία, μήπως ενδιαφερθούν να τα εκδώσουν !

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ευχαριστώ που το σκέφτηκες έτσι. Με τιμάς πραγματικά. Προσπαθώ πάντα να μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ. Αν θες μπορώ και με χαρά να ρωτήσω και να προσπαθήσω να τους πίσω. <3

      Διαγραφή
    4. Αχ ναι σε ευχαριστώ πάαρα πολύ !! Είσαι υπέροχη !! <3

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Τίποτα. Σίγουρα είμαι πολλά πράγματα αλλά όχι υπέροχη. Ευχαριστώ πολύ πάντως. Θα κάνω το καλύτερο μου. <3

      Διαγραφή
    6. Χρύσα μου, Γειά σου ! Ελπίζω να είσαι καλά ! Μήπως μπορεσες να επικοινωνήσεις με κάποιον εκδοτικό οίκο για τα βιβλία που λέγαμε ;;

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Γεια και σε εσένα. <3 Είμαι πάρα πολύ καλά γιατί μόλις φτάσαμε τις 80.000 προβολές. Είμαι τρισευτυχισμένη. <3 Ναι έχω επικοινωνήσει και μου έχουν πει πως δεν επρόκειτο να τα εκδώσουν. Όχι τουλάχιστον μέσα στο 2015. Και γενικά δεν είναι στο πρόγραμμα τους. :(

      Διαγραφή
  3. ο καθένας είναι υπέροχος με τους δικούς του διαφορετικούς τρόπους ! <3 μην αφήσεις κανέναν να σου πει το αντίθετο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Εννοείται. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις