Μια είναι η ταινία που έσπασε τα ταμία χτες, και έχει το όνομα "Fifty Shades of Grey - Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι"


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!



  Χτες που ήταν η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μια είναι η ταινία που θα σπάσει τα ταμία. Που δεν θα αφήσει εισιτήριο για εισιτήριο πουλημένο. Το οποίο δεν είναι άλλο από τις "Fifty Shades of Grey - Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι".






  Αυτή η ταινία έχει κατακλείσει τα blog, τα site και γενικά όλους τους ηλεκτρονικούς χώρους!!! Γιατί ενσαρκώνει το "αριστούργημα" και απόλυτα απολαυστικά σέξι βιβλίο "Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι". (Έτσι λένε εγώ δεν ξέρω!!!) Τέλος πάντων, η ταινία αυτή χτες έσπασε ρεκόρ. Και αυτό σας το λέω γιατί χτες ήμουν στο σινεμά και το 90% των ανθρώπων πήγαινε για να δει την συγκεκριμένη ταινία. Και δεν υπερβάλω καθόλου!!!





  Προσωπικά, θεωρώ αυτήν την ταινία καλογυρισμένη και πολύ αξιόλογη. Αλλά είναι από τις ταινίες, και τα βιβλία, που ή θα λατρέψεις όσο τίποτα ή θα μισήσεις με όλη σου την ψυχή. Εγώ δεν ξέρω τι από τα δυο θα κάνω. Γιατί είμαι μόλις 14άρων και θα μου φανεί λίγο αποκαλυπτική. Όπως και να έχει σίγουρα είναι από τις ταινίες που αξίζει να δώσεις μια ευκαιρία. Και εγώ θα της δώσω!!! Εσείς???




Το  Trailer της ταινίας: 




Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις