"Αν μείνω" (Βιβλίο 1ο από 2ο) της Gayle Forman





Περίληψη από το οπισθόφυλλο:


Η δεκαεφτάχρονη Μία βρίσκεται αντιμέτωπη με μερικές δύσκολες επιλογές.
Να μείνει πιστή στην πρώτη της αγάπη, τη μουσική, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα χάσει το αγόρι της και θα αφήσει πίσω της την οικογένεια και τους φίλους της;
Τότε, ένα πρωί του Φεβρουαρίου, ενώ η Μία πηγαίνει μια βόλτα με το αυτοκίνητο μαζί με την οικογένειά της, σε μια στιγμή όλα αλλάζουν. Ξαφνικά όλες οι επιλογές χάνονται, εκτός από μία. Κι αυτή είναι η μόνη που έχει σημασία.





Λίγα λόγια από εμένα:


Η 17άχρονη Μια είναι ένα καλό κορίτσι που η μεγάλη της αγάπη είναι η μουσική. Είναι ταλαντούχα και πιστή στην δική της μουσική που την δημιουργεί με το τσέλο της. Το οποίο ήταν σχεδόν όλη της ζωή...





  Αλλά πλέον είναι ερωτευμένη και με τον εξίσου ταλαντούχο Άνταμ. Και πρέπει να επιλέξει. Οι επιλογές είναι σχετικές για το μέλλον με αυτό που αγαπά ή με αυτόν που αγαπά...





  Όταν όμως συμβαίνει το δυστύχημα που σκότωσε όλην της την οικογένεια η Μια πλέον έχει μονάχα μια επιλογή. Να αφεθεί στον αιώνιο ύπνο που είναι κάτι εύκολο ή να συνεχίσει να παλεύει και να ζει??? Αυτή η επιλογή θα καθορίσει τα πάντα...



description


Προσωπική γνώμη:


  Ξέρω ότι έχω καιρό να κάνω κριτική βιβλίου, γιατί όπως έχετε καταλάβει ήμουν αρκετά αποσχισμένη, και για αυτό αποφάσισα να επανέλθω δυνατά εν δράση με το  "Αν μείνω" της Gayle Forman.





  Αυτό το βιβλίο είναι ρομαντικό και δείχνει το πόσο σημαντική είναι η ζωή και οι αναμνήσεις.



description


  Και ότι για κάποια πράγματα αξίζει να συνεχίσεις να παλεύεις... Όσο και να πονάει, όσα και να πρέπει να αντιμετωπίσεις... Για πράγματα όπως η αληθινή αγάπη αξίζουν τα πάντα... Αυτό είναι ένα από τα ποιο όμορφα μηνύματα του βιβλίου.





  Ακόμα μου άρεσε που μας έδειξε τι θα πει δύναμηαφοσίωση και πίστη σε αυτό που αγαπάς. Είτε αυτό είναι ένα μουσικό όργανο, είτε αυτό είναι ένα άτομο... Το αληθινό δεν κρύβεται όσο μακριά και να είστε...


description


  Γενικότερα το βιβλίο δεν με ξετρέλανε. Περίμενα να έχει κάτι παραπάνω που να κάνει την διαφορά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως ήταν κακό. Απλώς δεν έμεινα 100% ευχαριστημένη!!!





  Μια ήταν η λέξη σε αυτό το βιβλίο που με άγγιξε πραγματικά... Και είναι η λέξη "Stay - Μείνε"... Αυτήν την λέξη την είπε ο Άνταμ για να πείσει την Μια να μείνει. Και ήταν μια από τις ποιο ρομαντικές λέξεις που έχω διαβάσει ποτέ...







  Τώρα θα σας δώσω μερικά quotes από το βιβλίο που μου άρεσαν... Ελπίζω να αρέσουν και σε εσάς.






















  Τέλος, μου άρεσε το πάθος που έβγαζαν αυτοί οι δυο, ο Άνταμ και η Μια. Σε ότι και να έκαναν. Ήταν ένα υπέροχο ζευγάρι που που μου απολάμβανα να διαβάζω...





Υ.Γ. Τον άλλον μήνα θα κάνω και την κριτική της ταινίας.
Μέχρι τότε Stay with me για να μου πείτε αν σας αρέσει...




Το trailer της ταινίας:




Το τραγούδι της ταινίας που έχει κλέψει τις καρδιές μας:




Σχόλια

  1. Άλλη μια φοβερή κριτική χρυσάνθη. μπράβο σου! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποπο!!!!! Εισα την ταινία και μετα κλειδαμπαρωθηκα στο δωμάτιο μου και εκλαιγα με λυγμους για εικοσι λεπτα!!!!!!!!!! Θέλω σαν τρελη να διαβασω το βιβλιο!!!!! Χρυσα σε ευχαριστουμε!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειω Αλιφιερη,
      Η ταινία ήταν καλύτερη. Απλά απίθανη!!! <3 Και εγώ σας ευχαριστώ!!! ;)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία κριτική Χρυσάνθη!
    Έχει πάνω από 1 χρόνο που διάβασα το βιβλίο και θυμάμαι που μου είχε αφήσει μια πολύ γλυκιά αίσθηση. Μπορώ να πω πάντως πως η ταινία ήταν καλύτερη. Μου έδωσε ακόμα περισσότερα συναισθήματα ενώ συνήθως γίνεται το αντίθετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Elena ouz,
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3 Και ακριβώς!!! Η ταινία είχε το κάτι παραπάνω και μου άρεσε περισσότερο από το βιβλίο!!! Πρώτη φορά το λέω αυτό άρα αυτό σημαίνει κάτι!!! <3

      Διαγραφή
    2. Και εγώ! Έκαναν φοβερή δουλειά με την ταινία! Ήταν υπέροχη!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Elena ouz,
      Όντως ήταν υπέροχη!!! Από τις καλύτερες που έχω δει!!! <3

      Διαγραφή
  4. Tο βιβλιο εχει κυκλοφορησει στα ελληνικα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις