Στις ελληνικές αίθουσες ήρθε το "Love, Rosie - Με αγάπη, Ρόζι"





Περίληψη της ταινίας:


Η Rosie κι ο Alex είναι οι καλύτεροι φίλοι. Ξαφνικά αναγκάζονται να χωριστούν, όταν ο Alex και η οικογένειά του μετακομίζουν από το Δουβλίνο στην Αμερική. Μπορεί η φιλία τους να αντέξει μέσα στα χρόνια κι από τόσο μακριά; Θα τολμήσουν να ρισκάρουν τα πάντα για την αληθινή αγάπη;




Λίγα λόγια από εμένα:


  Το "Love, Rosie - Με αγάπη, Ρόζι", το περίμενα για μήνες να έρθει στην Ελλάδα. Μήνες!!! Όταν είδα ότι βγαίνει σήμερα άρχισα να χοροπηδάω από την χαρά μου. Και μετά πήρα τηλέφωνο αμέσως μια από τις κολλητές μου, η οποία ήθελε και αυτή να δει πολύ την ταινία, για να της πω τα νέα.  Γιατί σε αυτήν την ταινία πρωταγωνιστεί η πολύ αγαπημένη και γλυκιά "Lily Collins – Λίλι Κόλινς"  και ο ταλαντούχος "Sam Claflin – Σαμ Κλαφλιν".  Δηλαδή, δυο από τους ποιο αγαπημένους μου ηθοποιούς. Μαζί!!! Σε μια ταινία που μιλά για την αγάπη!!! Είμαι απλά ενθουσιασμένη!!! Εσεις???





Υ.Γ. Η ταινία είναι η ενσάρκωση του βιβλίου "Στην άκρη του ουράνιου τόξου" και έχει εκδοθεί από τις εκδόσεις Διόπτρα!!!


Το Trailer της ταινίας: 




Σχόλια

  1. Τεεελεια ταινία!!!
    Και εχει και τεελειο cast όλοι οι ηθοποιοί τέλειοι!
    Ακόμα και οι "κακοί"
    Και ο sam και οι lilly φοβεροιι😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Konstantina Liagka,
      ΤΗΝ ΛΆΤΡΕΨΑ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΊΑ.

      SAM + LILLY = LOVE <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις