Rememder Cedric Digori...









Λίγα λόγια από εμένα:




Remember Cedric Digori

Να θυμάστε το 17άχρονο αγόρι που άνηκε στον κοιτώνα του Χάφλπαφλ.
Να θυμάστε το αγόρι που είχε όλες τις αρετές που χρειαζόταν για να είναι το πρότυπο για το Χάφλπαφλ.
Να θυμάστε το αγόρι που ήταν καλός, ευγενικός, υπομονετικός  και σωστός.








Που ήταν όμως τόσα πολλά
πέρα από αυτά…

Να θυμάστε το αγόρι που ήταν γενναίο…

Γενναίο για να ζήσει…
Γενναίο για να ερωτευτεί…
Γενναίο για να προσπαθήσει…
Γενναίο για να πολεμήσει…
Γενναίο … για να εναντιωθεί στον Λόρδο Βολτερμορτ.

Να θυμάστε το αγόρι που πήρε μέρος στο Τρίαθλο Μαγείας γιατί ήταν ο κατάλληλος.
Να θυμάστε το αγόρι που ήταν το καμάρι του πατέρα του. Και ένα από τα μεγαλύτερα καμάρια που πέρασαν από το Χόγκουαρτς.
Να θυμάστε το αγόρι που πέθανε σαν ήρωας.
Να θυμάστε τον θάνατο αυτού του αγοριού που ήταν τόσο γρήγορος, τόσο ξαφνικός, τόσο άδικος. (Εξαιτίας του Βόλντι L)
Να θυμάστε τον Σέντρικ που ήταν ένα πολύ αγαπητό αγόρι, πέρα από εκπληκτικά όμορφος.
Να θυμάστε το αγόρι που κακή κουβέντα δεν είπε ποτέ του (βέβαια δεν περιμέναμε και κάτι λιγότερο από έναν Χάφλπαφλ!!!).
Να θυμάστε το αγόρι που είχε αυτό το χαμόγελο σαν φρέσκο αεράκι.

Να θυμάστε τον Σέντρικ Ντίγκορι.

Να τον θυμάστε έτσι

Εγώ αυτό κάνω
και
έτσι έχει μείνει στο μυαλό μου…

Remember Cedric Digori like that…


Like a reale heroe… 







Σχόλια

  1. αχουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!! αμαν βρε Χρυσάνθη!!! τι μου θύμησες τωρα!!!!!!μπράβο σου!!!!!! ήταν ένα υπέροχο αντιο σε αυτό το πολύ καλό αγόρι!! :( ;(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ(Σ) ;) :') <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πραγματικα......... τι μου θύμησες τωρα. Παλιες αγαπες........
    εχω δει παλια τισ ταινιες του harry potter και δεν τισ θημαμαι καλα παντωσ τον Cedric τον θυμαμαι! ηταν ο αγαπημενοσ μου θυμαμαι πως ειχα νιωσει μολισ πεθαναι, νονιζω πως μαζι με αυτον πεθαναι και ενα κομματι τησ ψυχησ μου.....................Αχ βρε Χρυσάνθη θα με κανεις να ξαναδω ολεσ τις ταινειες harry potter..........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις