Η CASSANDRA CLARE ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΑΝΑΚΑ ΜΟΥ



Αγαπητοί αναγνώστες,


Τα βιβλία της Cassandra Clare

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια προσωπική μου εμπειρία. Όσοι είστε πιστοί φίλοι του ιστότοπου μου θα γνωρίζετε και για την μεγάλη μου αγάπη για οτιδήποτε φέρνει την υπογραφή της Αμερικανίδας συγγραφέας Cassandra Clare. Δημιουργός των εκπληκτικών Shadowhunter Chronicles και κατά συνέπια των σειρών «The Mortal Instruments – Θανάσιμα Εργαλεία», «Infernal Devices – Δαιμονικές Μηχανές», «The Dark Artifices – Σκοτεινά Τεχνάσματα» και πολλών ακόμα. Το 2014 ζωγράφισα έναν πίνακα με θέμα τα «Θανάσιμα Εργαλεία», λόγο της ταινίας που είχε κυκλοφορήσει πρόσφατα, η οποία λέγεται «The Mortal Instruments: City of Bones – Θανάσιμα Εργαλεία: Πόλη των Οστών» (2013) και των βιβλίων που ευτυχώς άρχισα τότε και φυσικά λάτρεψα. Αυτός ο πίνακας αποτελεί ακόμα έναν από τους ποιο αγαπημένους μου. Μπορεί να μην είναι τέλειος και η αλήθεια είναι πως αν τον έφτιαχνα από την αρχή τώρα θα ήταν πολύ καλύτερος αλλά δεν έχει αυτό σημασία. Η fangirl καρδιά μου θα τον αγαπά για πάντα.

Τα posters της ταινίας και της σειράς

Το 2016 ο εκπληκτικός αυτός κόσμος μπήκε στην μικρή οθόνη με την σειρά «Shadowhunters: The Mortal Instruments», η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα με την 3η τους σεζόν. Δυστυχώς, το 2019 θα προβληθούν και τα τελευταία επεισόδια. Στις 25 Φεβρουαρίου αρχίζει το δεύτερο μισό της τελευταίας σεζόν και κλείνουμε με 55 επεισόδια μαγείας. Λόγο της σειράς, αποφάσισα στις 1 Ιουλίου του 2016 να ανεβάσω τον πίνακα που προανέφερα στο Instagram και το Twitter. Την ίδια ημέρα κι όλας η λατρεμένη Cassandra Clare μου τον σχολίασε. Και έτσι αγαπημένοι βιβλιοφάγοι υπάρχει βρέθηκε ακόμα ένας λόγος για να θεωρώ αυτόν τον πίνακα από τους καλύτερους μου. Φυσικά και όχι εννοώντας την τεχνική.

“That’s amazing!”
By Cassandra Clare

Ο πίνακας μου

Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις