ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ «ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΛΙΘΟΣ» ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Αγαπητοί αναγνώστες,



Τα εικονογραφημένα βιβλία της σειράς «Χάρι Πότερ» έχουν γίνει ανάρπαστα σε όλον τον κόσμο. Όλοι τα θέλουν γιατί από μόνα τους είναι απλή μαγεία. Το λέω εκ πείρας μιας και με το που ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του «Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος»  σε Εικονογραφημένη Έκδοση, το παράγγειλα. Ήμουν από τους πρώτους που το πήραν και από τότε αυτό το διαμάντι είναι στην βιβλιοθήκη μου. Τώρα χάρις στις Εκδόσεις Ψυχογιός έχουμε την δυνατότητα από τις 25 Οκτωμβρίου του 2018 να πάρουμε αυτό το αριστούργημα στα ελληνικά από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο στην Ελλάδα. Η μαγεία είναι εδώ! Ή τουλάχιστον θα είναι εδώ σε λίγες ημέρες μόνο.


Ανυπομονώ να το πάρω και επισήμως στα χέρια μου γιατί ποιος είπε πως επειδή το έχω στα αγγλικά δεν θα το αγοράσω και στην μητρική μου γλώσσα; Αυτή είναι η ποιο αγαπημένη μου σειρά βιβλίων όλων των εποχών και για αυτό το αξίζει με το παραπάνω. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αντέξουμε την ανυπομονησία μας μέχρι να κυκλοφορήσει και επισήμως το «Χάρι Πότερ και το Κύπελο της Φωτιάς» στα αγγλικά. Ένα μεγάλο ίσως. Αυτά όμως από εμένα! Γράψτε στα σχόλια πως νιώθετε εσείς για αυτήν την νέα έκδοση από τις Εκδόσεις Ψυχογιός; Ενθουσιασμένοι ή όχι; Ανυπομονώ να μάθω.

Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις