AUGUST’S FAVORITES (2018)

Αγαπητοί αναγνώστες,



Ο Αύγουστος μας αποχαιρετά και για αυτό, ήρθε  τώρα η στιγμή για το "AUGUST’S FAVORITES". Ο Αύγουστος ήταν μια περίοδος που πέρασα υπέροχα με συντροφιά τέλειες ταινίες, καταπληκτικές σειρές, συναρπαστική μουσική και ανεπανάληπτα βιβλία. Και αυτή είναι η λίστα μου με τα πράγματα με κέρδισαν περισσότερο. Ελπίζω να σας αρέσουν οι επιλογές μου και ανυπομονώ για όλα σας τα σχόλια. Ξέρετε τίποτα από τα παρακάτω ή τα συναντάτε για πρώτη φορά. Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια.

Books: "Ο Θάνατος του Αρθούρου" του Thomas Malory (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)




TV Series: "Westworld" – Season 2



Movies: “The Greatest Showman” (2017)



Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. Υέροχπες όλες οι επιλογές σου χρύσα μου! Ειδικά η σειρά. Την ΛΑΤΡΕΥΩ!!! Μπράβο σου.
    - Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το "Ο Θάνατος του Αρθούρου" του Thomas Malory το έχω στην βιβιοθήκη μου από την μεγάλη μου αδελφή. Σου άρεσε αλήθεια; Αξίζει να το διαβάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις