► ΤΟ «Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ» ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ & ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ



Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




Έπειτα από ένα τεράστιο χρονικό διάστημα που έχω να σας ανεβάσω οτιδήποτε στο «Η Φαντασία είναι το παν», επιτέλους επέστρεψα ανανεωμένη. Πριν λίγο καιρό έδωσα τις τελικές εξετάσεις για να αποφοιτήσω από το Λύκειο και να περάσω στο πανεπιστήμιο και ύστερα από πολλές δυσκολίες που αντιμετώπισα τα τελευταία δύο χρόνια, λόγο του IB (International Baccalaureate) και άλλων πολλών παραγόντων, γύρισα.

Όσοι έχετε να μπείτε εδώ και καιρό, θα δείτε πως το φόντο και το στιλ του Blog μου άλλαξε. Είναι πολύ διαφορετικό και χρειάζεται αρκετές μετατροπές ακόμα για να είναι όσο βοηθητικό και απλοποιημένο ήταν στην προηγούμενη μορφή του, αλλά ελπίζω να αρέσει σε εσάς όσο και εμένα. Στην επόμενη μου ανάρτηση θα σας εξηγήσω γιατί είχα να ανεβάσω εδώ και τόσο καιρό αλλά για τώρα, γράψτε στα σχόλια τι θέλετε να δείτε από εμένα στο μέλλον. Τι κριτικές, νέες πληροφορίες και ενημερώσεις θα θέλατε να γράψω, μιας και έχω εδώ και τόσο καιρό να ανεβάσω. Ακόμα, έχω διάφορες παλιές αποθηκευμένες κριτικές που δεν κατάφερα ποτέ να δημοσιεύσω, οπότε να περιμένετε και αυτές σύντομα.

Επίσης, θέλω να σας ευχαριστήσω που παρόλο που εγώ δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις μου ως Blogger, εσείς δεν με εγκαταλείψατε ποτέ. Παρόλο που έχω να δημοσιεύσω το οτιδήποτε εδώ και σχεδόν 2 χρόνια, οι προβολές είναι πάνω από 100 κάθε μέρα, κάθε μήνα πάνω από 2.000 και συνολικά έχουμε ξεπεράσεις τις 400.000 προβολές, με πάνω από 180 αναπάντητα σχόλια. Τα οποία θα αρχίσω να κοιτάζω από σήμερα κι όλας. Και εν κατακλείδι, σύντομα θα ανεβούν πολλά βίντεο και στο κανάλι μου στο YouTube, οπότε όσοι  μου ζητάτε τόσο καιρό καινούργιο βίντεο, να ξέρετε πως σύντομα πολλά θα αναρτηθούν.


Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣΣΣ!!! Επεστρεψες. Δεν φαταζεσαι ποσο μας εχουν λειψει οι κριτικεσ και τα βιβλιονεα σου. Το μπλογκ σου ειναι το αγαοημενο μου με διαφορα και λατρευω τις αλαγες που εκανες. Πολυ ομορφο το εκανες το μπλογκ σου.
    Θελω να γραψεις αν μπορεις για την "καταρα του τιγρη" και θυμαμαι που ειχες γραψει για το "Αγκάθια και Τριαντάφυλλα", τωρα θελω κριτικη για το "ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΟΜΙΧΛΗ" που ειναι ΣΟΣ και για το "ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΕΣ" και τον δευτερο τομο "ΠΥΡΣΟΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ" από τη ΣΑΜΠΑ ΤΑΧΙΡ. ΠΛΕΙΖ ΞΑΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Λατρεύω τον ενθουσιασμό σου και χαίρομαι που παρόλο που έχω να αναρτήσω εδώ και τόσο καιρό δεν με ξεχάσατε. Και χαίρομαι πάρα πολύ που ετιμάς τόσο πολύ την δουλειά μου που αποκαλείς το μπλογκ μου ως το αγαπημένο σου. Επίσης, είμαι πολύ ευτυχισμένη που σου άρεσε η νέα εφάνηση του "Η ΦΑΝΤΑΣΊΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ."
      Και, οι επιθυμίες σου για κριτικές είναι διαταγή μου. ;)
      Κάποια από αυτά τα έχω είδη έτοιμα, οποότε θα πρέπει να κοιτάς τις παλιές αναρτήσεις που και που γιατι αυτές αν ανεβούνε θα έχουν παλιά ημερομινία κατά 99%.
      Περίμένω πολλά ακόμα μελλοντικά σχόλια όταν ανεβάσω τις κριτικές που ανέφερες για να ακούσω την γνώμη σου για τις απόψεις μου. Καλή νύχτα. <3

      Διαγραφή
  2. Χρυσά χαίρομαι παρά πολύ που γύρισες. Μας έλειψαν παρά πολύ οι αναρτήσεις σου ειδικά αυτές με θέμα τα βιβλία. Εγώ θέλω το «οργή και ομίχλη». Στο κανάλι σου έχεις πει μονάχα τα καλύτερα αλλά θέλω να διαβάσω κι ολας τι έχεις να πεις για αυτό το βιβλιο. Επισης, κάνε καμία ταινιοκριτικη και top 10 για το 2017 για ταινίες βιβλία και σειρές. Κάθε χρόνο έκανες. Μην το ξεχάσεις φέτος. Αυτά. Θα περιμένουμε υπονομευτικά! ������
    Ααα!!! Και καταπληκτική δουλειά με το blog. Αυτό μου αρέσει πολύ παραπάνω.
    Καλή νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που επέστρεψα, μου είχατε λείψει και εσείς και το γράψιμο πάρα πολύ. Επισης, μια κριτική για το "A Court of Mist and Fury - Οργή και Ομίχλη" της Σάρα Τζ Μαας έρχεται. Ακόμα, χαίρομαι πού λπου με ακολουθείς στο κανάλι μουκαι που άκουσες την συμβουλή μου. Το "οργή και ομίχλη" είναι ένα από τα βιβλία που αν δεν τα έχεις διαβάσει πραγματικά χάνεις. Η κριτική του έρχεται πολύ σύντομα.
      Έπειτα, ευχαριτσώ και για τις άλλες σου προτάσεις, θα φροντίσω να τις εκπληρώσω. Και χαίρομαι που σε ικανοποιηεί η νέα εμφάνηση του μπλογκ.
      Όλα όσα ζήτησες και πολλά παράνω έρχονται πολύ σύντομα.
      Καλή νύχτα. <3

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήρθες πάλι πίσω. Τα βιβλία που λέει παραπάνω για τα αγκάθια και τριαντάφυλλα 1 και 2,όπως και για το φωτιά και στάχτη 1 και 2 είναι καταπληκτικά τα έχω διαβάσει και είναι τέλεια, περιμένω με ανυπομονησία να βγουν οι συνέχειες. Μου έλειψαν οι κριτικές και ιδέες σου για ποια βιβλία να διαβάσουμε. Καλή επιτυχία και με τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή animeM,
      Καλώς σας βρήκα! Και συμφωνώ απολύτως. Και τα 4α αυτά βιβλία είναι καταπληκτικά. Από τα αγαπημένα μου. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κριτικές για τα "Αγκάθια και Τριαντάφυλλα 2: Ορφή και Ομίχλη" και "Φωτιά και Στάχτη 1 & 2". Ακόμα, και εμένα μου λείψατε πολύ. Σύντομα θα ανεβούν πολλά και περιμένω μελλοντικά σχόλια με τις απόψεις σας. ;)
      Καλή νύχτα. <3

      Διαγραφή
  4. Αμήν! Επιτέλους γύρισες. Είχαμε αρχίσει να ανησυχούμε που δεν είχες ανεβάσει για τόσο καιρό. Όλοι χαιρόμαστε πολύ επέστρεψες. Επίσης τρομερό το στιλ για το μπλογκ. Πολύ μοντέρνο και φρέσκο. Το λατρεύω. Και εγώ θέλω τα falling kingdoms. Επειγόντως. Ακούω συνεχώς καλά λόγια θέλω και την δίκη σου γνώμη για να πάρω το τελικό οκ για να τα αγοράσω. ��
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Χαχα... Ναι γύρισα. Είχα μια πολύ δύσκολη περίοδο και για αυτό δεν μπορούσα να ανεβάσω αλλά τώρα είμαι πίσω για τα καλά. Επίσης, είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που σας αρέσουν τόσο οι αλλαγες στο μπλογκ. Και όσο αφορά τα βιβλία που θες, ΈΓΙΝΕ! Θα προσπαθήσω να τα ανεβάσω όσο ποιο γρήγορα μπορώ. Και παρόλο που δεν έχεις διαβάσει ακόμα τις κριτικές μου, σου λέω:
      ΠΗΓΕΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΊΛΙΑ.
      Είναι φοβερά βιβλία. Καλή νύχτα. <3

      Διαγραφή
  5. Επιτέλους! Ανυπομονώ για τις καινούριες σου αναρτήσεις:)
    (btw- παλιά είχαμε μιλήσει κάποιες φορές, όσο χρησιμοποιούσα το ψευδώνυμο Amy Somers, δεν ξέρω αν με θυμάσαι. Απλά έχω αλλάξει το όνομα του acc μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Marcelle,
      Και εγώ ανυπομονώ για τις συζητήσεις μέσω σχόλιων. Πάντα μου άρεσαν οι συζητήσεις για αυτά που έγραψα. Αν συμφωνείτε ή όχι.
      Και φυσικά σε θυμάμαι. Πως και άλλαξες ψευδώνυμο; (Άσχετο αλλά μου αρέσει πολύ η φώτο που έχεις στο προφίλ σου.)
      Καλή νύχτα. <3

      Διαγραφή
    2. Το όνομά μου είναι Μαρκέλλα, στα γαλλικά Marcelle, και απλά βαρέθηκα το παλιό:) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Marcelle,
      ΤΕΛΕΙΟ! Έχεις υπέροχο όνομα και αφού ήθλες, καλά έκανες και άλλξες το όνομα του λογαριασμού σου. <3

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι παρά πολύ που γύρισες και λατρευω τις τελευταίες σου αναρτήσεις. Πολύ καλογραμμένες και πολύ ενδιαφέρουσες. Τρομερή δουλειά!!!
    - Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Νεφέλη,
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Και εγω ανυοπμωνώ για τις εντυπώσεις και τα σχόλια σας για όσα θα ανεβάσω στο μέλλον. Ελπίζω να σας αρέσουν.

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι που επέστρεψες! Πολύ ωραία η νέα μορφή του blog σου! Θα πρότεινα να μας πεις αγαπημένα βιβλία των δύο τελευταίων χρόνων! Να πάρουμε κι εμείς καμιά ιδέα για καινούρια βιβλία! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή crazy girl,
      Χαίρομαι που σου άρεσε και η νέα μορφη και το ότι επέστρεψα. Και θα αρχίσω και δουεύω σε αυτές τις αναρτήσεις που ανέφερες αμέσως. Θα τις έχετε έτοιμες σύντομα. <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις