Το "Οι Φωτεινοί - Οπάλιος" (Βιβλίο 3ο από 5) της Jennifer L. Armentrout έρχεται τον Φεβρουάριο


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Πριν από δύο μήνες, μεταφράστηκαν τα πρώτα δύο βιβλία από την πεντολογία σειρά με τον τίτλο "Lux - Φωτεινοί", τα οποία είχαν τους τίτλους "Οψιδιανός" και "Όνυχας". Από τότε, το νεανικό αναγνωστικό κοινό στην Ελλάδα δεν έχει σταματήσει να συζητάει για αυτά. Όλοι μας περιμένουμε με κομμένη την ανάσα την πολυπόθητη συνέχεια των βιβλίων της Jennifer L. Armentrout, η οποία έρχεται με το "Οπάλιος" στις 4 Φεβρουαρίου του 2016, μαζί με το 
"Ήμουν Εδώ" της Γκεϊλ Φόρμαν.



Περίληψη από το οπισθόφυλλο του βιβλίου:

Έπειτα από όλα όσα συνέβησαν, δεν είμαι πλέον η ίδια Κέιτι. Είμαι διαφορετική… και δεν ξέρω τι θα σημαίνει αυτό τελικά. Κάθε βήμα προς την ανακάλυψη της αλήθειας μάς οδηγεί στο μονοπάτι της κρυφής οργάνωσης που πειραματίζεται στα εξωγήινα υβρίδια, και συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο τι είμαι ικανή πλέον να κάνω. Ο θάνατος παραμονεύει ένα αγαπημένο πρόσωπο, βοήθεια έρχεται από την πιο απίθανη πλευρά, και φίλοι γίνονται οι χειρότεροι εχθροί, αλλά εμείς δε γυρνάμε πίσω. Ακόμη κι αν τελικά οι κόσμοι μας καταστραφούν για πάντα.


ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ… ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ!


  Το "Όνυχας" μας άφησε σε καμμένα κάρβουνα και με την ανάγκη να μάθουμε την επική συνέχεια. Το ακόμα αρκετά νέο και ελπιδοφόρο ελληνικό fandom των βιβλίων που έχει δημιουργηθεί, δεν μπορεί να πάψει να περιμένει την συγκλονιστική συνέχεια. Ποιος είναι έτοιμος για αυτό που έρχεται σε ελάχιστες μέρες από τώρα και τι περιμένετε από το τρίο βιβλίο της σειράς "Φωτεινοί"; Ανυπομονώ για όλα σας τα σχόλια με πάρα πολύ αγωνία.



Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή faye ts,
      Χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό. <3

      Διαγραφή
    2. και εγω χαίρομαι που εχω ανακαλύψει ενα τοςο υπέροχο blog

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή faye ts,
      Και εγώ χαίρομαι πολύ που με βρήκες. <3

      Διαγραφή
  2. λατρεύω απίστευτα αυτην την σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο φαίνεται! Δεν τα έχω διαβάσει τα βιβλία... Εσύ που τα έχεις διαβάσει τι γνώμη έχεις? Να τα πάρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κλειώ Κ,
      Θα σου πρότεινα να τα διαβάσεις όπως και δήποτε. Είναι καταπληκτικά. <3

      Διαγραφή
  4. Θέλω να τα διαβασω!!! Αλλά έχω ένα σωρό αλλά. Και είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρεψω, αλλά τα εξώφυλλα δν μου πολυαρεσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Evi The Tribute,
      Όντως, τα εξώφυλλα αυτά δεν είναι και τα καλύτερα. :( Αλλά το περιεχόμενο είναι το κάτι άλλο στο υπόσχομαι. <3

      Διαγραφή
  5. καλή σειρά φαινεται. 5 βιβλία ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μηπως ξερουμε ποτε θα ερθει και το 4ο;...με εχει φαει η αγωνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Dora Masoura,
      Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι ακόμα για το 4ο. <3 Ελπίζουμε σύντομα όμως. <3

      Διαγραφή
  7. Αχχχ τι ωραια!!Ξερουμε μηπως αν και ποτε θα βγουν τα επομενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Doral trip,
      Δυστυχώς, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμα για το 4ο βιβλίο της σειράς. :( Εύχομαι όμως να μάθουμε νέα σύντομα. <3

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή Doral trip,
      Ελπίζω και εύχομαι να κυκλοφορήσει πριν τα γενέθλια του blog που είναι στις 1 Απριλίου. <3

      Διαγραφή
  8. Μήπως ξέρεις ποτέ θα βγει το 4ο βιβλίο της σειράς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ξερουμε τιποτα για την συνεχεια της σειρας;; ποτε κυκλοφορουν για παραδειγμα το 4 βιβλιο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ποτε θα βγει το 4ο βιβλιο της σειρας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξερω πως ειμαι η τεταρτη που το ρωταει τωρα, αλλα ξερεις πωτε θα βγει το τεταρτο? Ο Οπαλιος με σκοτωσε λιγο, η σειρα ειναι τρομερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέρετε ποτε θα κυκλοφορήσει το τέταρτο βιβλίο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις