20 HARRY POTTER TATTOOS ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ

Αγαπητοί αναγνώστες,


One died for power, one died for lost love and one greeted death like an old friend
 The Tale of Three Brothers (Πρώτο Tattoo)

Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να νιώσουμε την μαγεία στο πετσί μας από ότι να μιλήσουμε για άλλη μια φορά για τον λατρεμένο μας «Χάρι Πότερ»; Τα Χριστούγεννα είναι η ποιο μαγική εποχή του χρόνου και για αυτό αξίζει και ανάλογο θέμα. Για αυτό και σήμερα θα σας παρουσιάσω 20 Harry Potter tattoos που μόνο πραγματικοί μάγοι θα εκτιμήσουν. Επέλεξα τα πιο όμορφα και Potterhead tattoos για τους φανατικούς φίλους του αγαπημένους μας μάγου. Παρακάτω θα δείτε το μαγευτικό μας Hogwarts, το σημάδι του Χάρι από τον Voldemort και από την Umbridge, την χρυσή μπάλα, το Mischief Managed ή αλλιώς ”Έγινε η Σκανταλιά”, το νούμερο της πλατφόρμας, το Expecto Patronum ή αλλιώς ”Καλώ τον Προστάτη, τους Κλήρους του Θανάτου και πάρα πολλά ακόμα!

Έχοντας πάρει και επισήμως την απόφαση ότι θα κάνω τατουάζ με το νέο έτος, είναι πολύ πιθανό να επιλέξω ένα από τα παρακάτω. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο αλλά πρέπει να το σκεφτώ καλά για να μην το μετανιώσω. Με αυτόν τον τρόπο θα έχω για πάντα μαζί μου το πρώτο και ποιο αγαπημένο μου Fandom όλων των εποχών. Σαν να έχω ένα κομμάτι της ιστορίας δίπλα μου. Ποιο είναι το αγαπημένο σας και ποιο θα κάνατε εσείς;

2
    

3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


20


Ποιο ήταν το αγαπημένο σας σχέδιο;


Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις