JULY'S SONGS (2016)


Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!


  Ήρθε η στιγμή να μοιραστώ μαζί σας για άλλη μια φορά μερικά τραγούδια που αγαπώ απίστευτα. Σήμερα θα σας δείξω τέσσερα τραγούδια που τα έχω βαθιά μέσα στην καρδιά μου και που κάθε φορά που τα ακούω με κερδίζουν ακόμα περισσότερο, αν είναι δυνατόν. Σας συστήνω το "I'm Coming Home", που κάθε που παίζεται μου θυμίζει τον Arthur από την εκπληκτική σειρά "Merlin" και απλά δεν θέλω να σταματήσει να ακούγεται η μελωδία του. Έπειτα, σειρά έχει ένα ακόμα κομμάτι από τους "Against The Current" με τον τίτλο "Outsider". Απολαύστε το, αγαπήστε το και ζήστε το. Και τέλος, έχουμε δυο τραγούδια από την μαγική και αξεπέραστη Christina Grimmie. Είμαι fan αυτής της πανέμορφης κοπέλας από το 2011 και θα είμαι για πάντα. Εκείνη μου έμαθε τι είναι το YouTube και πως να αναγνωρίζω το πραγματικό ταλέντο από το πρώτο κι όλας στοίχο. Έχω κάνει ολόκληρη ανάρτηση για εκείνη, λέγοντας της ένα τελικό αντίο, επειδή απεβίωσε πρόσφατα, αλλά καταλαβαίνω τώρα ότι αυτό ποτέ δεν θα είναι αρκετό για αυτό σας την αναφέρω και εδώ. Είναι μια ηρωίδα και θα αγαπώ για πάντα τα αξέχαστα βίντεο της. Ελπίζω να σας αρέσουν οι επιλογές μου και να αγαπήσετε και εσείς αυτά τα φανταστικά τραγούδια, γιατί το αξίζουν.



"I'm Coming Home" By P. Diddy


Against The Current: Outsiders


"Τitanium" by David Guetta feat. Sia - Christina Grimmie Cover


"Just A Dream" by Nelly - Sam Tsui & Christina Grimmie


Μην ξεχάσετε να υποστηρίξετε την ιστοσελίδα μας
στο Facebook και στο YouTube.

Σχόλια

  1. εκπληκτικες επιλογες χρυσανθη
    δεν τους ειχα ξανα ακουσει τους against the currest. οαυου! ευχαριστω πολυ
    και ξερω τι εννοεισ για την christina
    we will ALWAYS LOVE HER
    SHE WAS AMAZING
    #RipChristinaGrimmie
    SHE WAS ME MUSIC QUEEN <3
    NEVER FORGOTTER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Ήταν πραγματικά. Θα την θυμόμαστε για πάντα ακούγοντας την εκπληκτική φωνή της.

      Διαγραφή
  2. Τέλειες επιλογές!! Ειδικά το 2ο κομμάτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια!! Πάρα πολύ όμορφα τραγούδια, ιδικά το Titanium.
    Θέλω να ξέρεις ότι μας έλειψες πάρα πολύ, είσαι υπέροχη. Εμπνέεις πολλούς βιβλιοφάγους. Ανυπομονώ να ακούσω νέα σου. Ελπίζω να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,
      Είναι από τα αγαπημένα μυ κομμάτια. Μοναδικό τραγούδι.
      Και εμένα μου λείψατε τρελά. Ελπίζω να συνεχίσω να βοηθάω όσους περισσότερους βιβλιοφάγους μπορώ. Αρχίζουμε πάλι δυναμικά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις