Οι top 6 αγαπημένες μου ξένες σειρές του 2014...



Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες!!!




  Σήμερα θα σας δείξω ποιες ήταν η αγαπημένες μου σειρές από το 2014. Για όσους δεν το ξέρουν τους ενημερώνω εδώ και τώρα: Λατρεύω τις ξένες σειρές. Στην ζωή μου έχω δει ένα σωρό. Και η περσινή χρονιά δεν αποτελούσε εξαίρεση. Αντίθετα μάλιστα. Για αυτό μου ήταν πολύ δύσκολο το να επιλέξω μόνο 6. Στα σχόλια μπορείτε να γράψετε και το δικό σας top 6. Και την γνώμη σας για την ανάρτηση μου φυσικά. Πάμε να δούμε μαζί τις επιλογές μου???



6. Revolution




Όλα γύρω μας λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια. Έχεις σκεφτεί τι θα συνέβαινε αν όλα αυτά στα οποία βασίζεται σταματούσαν να λειτουργούν???
Έχεις σκεφτεί ποτέ πως θα γινόταν ο κόσμος???
Αυτή η σειρά μας δείχνει ακριβώς αυτό. Ήταν πραγματικά υπέροχη. Δράση στην κάθε σκηνή.
Τι άλλο να ζητήσει κανείς???




5. Beauty and the Beast


 


Όλοι γνωρίζουν πως ο στρατός κάνει διάφορα πειράματα.
Ότι κατά περιόδους κάνει απόπειρες να δημιουργήσει σούπερ στρατιώτες.
Αυτή η σειρά μας παρουσιάζει την ιστορία ενός σούπερ στρατιώτη.
Ενός όχι και τόσο συνηθισμένου σούπερ στρατιώτη….
Ο οποίος κανονικά θα έπρεπε να είναι νεκρός…
Θεωρεί τον εαυτό του ένα τέρας
και η πανέμορφη αγάπη της ζωής του, είναι η Κάθριν.
Βλέπουμε την ιστορία τους…
Βλέπουμε το τι συνέβη από την αρχή έως το τέλος.
Και έχουμε συνεχώς κομμένη την ανάσα…




4. Pretty Little Laiers




Τέσσερις φίλες.
Η κολλητή τους νεκρή.
Ένα άνθρωπος με το ψευδώνυμο –Α τους απειλεί.
Και αυτό που ζουν θα εύχονται να ήταν ένα ψέμα.
Μοιάζει περισσότερο με έναν εφιάλτη.
Αλλά είναι η καινούργια τους ζωή.
Καταπληκτική σειρά. Την άρχισα και αυτήν φέτος και απλά έμενα να κοιτάω με το στόμα ανοιχτό.
Απίθανη ιστορία με ιδιαίτερους χαρακτήρες.
Απλά απίστευτη.


 


3. Once Upon A Tima


 


Η κριτική μου είναι εδώ:




2. The Arrow


 


Όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο Όλιβερ Κουίν
ή αλλιώς ο Green Arrow.
Ή έτσι ευελπιστώ.
Από πάντα τον λάτρευα. Σε αυτήν την σειρά βλέπουμε την σταδιοδρομία του.
Είναι μια, το λιγότερο, εκπληκτική σειρά που κατάφερνε πάντα να με κάνει να τρως τα νύχια σου.
Εδώ βλέπουμε το πώς έγινε ο παντοδύναμος και μεγαλοπρεπείς Green Arrow.
Και το πώς δημιούργησε τους εχθρούς αλλά και τους συμμάχους του.


 


1. Supernatural


 


Δυο αδέλφια χάνουν την μητέρα τους σε πολύ γλυκιά ηλικία.
Από κάτι το…
Αφύσικο.
Τότε όλα άλλαξαν.
Για πάντα.
Μετά από εκείνην την νύχτα η ζωή τους πήρε μια τροπή που δεν περίμενε κανείς.
Γιατί ήταν πέρα από οτιδήποτε μπορούσε ο νους οποιανδήποτε.
Από ανθρώπου έως και…
Του ποιο τρελού τέρατος σας άρχεται στο μυαλό…
Μια από τις καλύτερες σειρές EVER!!!
Είναι…
Είναι…




Πραγματικά δεν έχω λόγια.
Ο Ντιν και ο Σαμ Γουίντσεστερ είναι απλά
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΊ!!!
Και έχουν κλέψει την καρδιά μου.

Όπως και πολλοί άλλοι μοναδικοί χαρακτήρες
που αγάπησα όσο τίποτα!!! <3 <3 <3




Σχόλια

  1. Τέλεια ανάρτηση! Πολυ καλή δουλειά Χρυσάνθη! Όπως πάντα!!!!!!! ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε αυτο δεν μπορω να κανω ΤΟP 6 γιατι βλεπω κοντα 15 σειρες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις